![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Aangezien té lange tekst, zie opties in bericht. | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,11% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
14 | 37,84% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,51% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,70% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,22% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Wat wil dat dan zeggen?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 18 januari 2006 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk niet!! [SIZE="1"] Citaat:
Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 januari 2006 om 13:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Wel pindar, Proficiat.
Ongeacht wat iedereen hier zoal vind over de postings van onze vriend Pindar, hierboven geeft hij parcifal toch wel een duidelijk en bovendien on-topic antwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sjonge jonge, wat een impliciete boodschap zeg! Nogmaals, mensen hoeven het toch niet helemaal met me eens te zijn??? En ik post wat ik belangrijk vind, en het meeste wat ik post vind ik heel belangrijk!!!!! er is nl een nwotje op komst! pfff Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... Een typische uitspraak voor een door mainstream geïndoctrineerde nozem zonder kritische ingesteldheid ...
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wordt het niet geapprecieerd dat ik het FEIT constateer dat 40% van de mensen hier stemt op optie 2? (of ontken je dat, 2004gun?) Als je nog eens goed leest wat ik schreef (het is moeilijk Gun; ik weet het maar lezen is belangrijk) : Citaat:
Vragen stellen mag dus blijkbaar ook niet? Dat maakt van mij een gehersenspoelde nozem? Vervolgens zeg ik : "Ik vermoed van wel.... ![]() Geen harde uitspraak, enkel een VERMOEDEN met een knipoogje achter. Mag niet? Wel ik zal eens duidelijker zijn : Van alle mensen die gestemd hebben gelooft een MEERDERHEID dat 911 GEEN inside job was. Zelfs NA alle stemmingsmakerij, leugens, verdraaingen, beledigingen en zielige pogingen van een hoopje "believers". Wat dat wil zeggen? Wel ik denk dat het misschien toch nog goedkomt met de wereld omdat er nog mensen zijn die blijven geloven in harde feiten en een consistent verhaal. Alle crap en sprookjes van een bende zielepoten halen dus op het einde van de rit niet zoveel uit. En dat Pindar voor 1 keer een poging tot deftige reply doet, goed voor hem/haar/het. Nu nog de resterdende 99.9% van zijn/haar postings en we geraken misschien ergens. Laatst gewijzigd door parcifal : 21 januari 2006 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik denk eerder dat het (vanuit uw point of view dan) NIET zal goedkomen met de wereld.
Wanneer wilde "conspiracyverhalen" ontstaan na een bepaalde gebeurtenis, is het meestal zo dat naargelang de tijd vordert, dat groepje cospiratisten steeds kleiner wordt. Bij 9/11 echter is het net omgekeerd. In het begin was de 9/11 sceptici een kleine groep, die echer met de tijd steeds groter is geworden. Niet alleen in aantal, maar ook in prominente personen. Dat meer dan de helft van de New Yorkers van mening is dat de overheid betrokken was bij 9/11 zegt toch veel, niet? Dat er sinds de Zogbypoll en de reactie van CNN daarop (herinner dat 90% geloofde in een coverup) geen enkele poll meer is gehouden is ook tekenend. De mainstream media durft blijkbaar geen nieuwe polls meer houden. Dus nog steeds doen alsof het enkel een groepje 'nitwits' is die de officiele versie niet langer meer geloven, is de waarheid geweld aandoen. After all heb ik voor hun versie nog niet meer bewijs gezien, als voor de eerste beste conspiracytheorie. Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 januari 2006 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Misschien wil dat wel iets zeggen over die 60% (optie 1,2 & 3) dan over de stelling. De meesten reageren vanuit hun mening dan vanuit de feiten. Ik weet niet of diegene die gestemd hebben allemaal de draad volgen maar ik denk van niet.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Van alle mensen die zich reeds verdiept hebben in het 9-11 verhaal, waar U duidelijk niet toe behoort, ken ik er geen enkele die antwoord 2 zou kiezen ... met andere woorden ... alle mensen die een beetje een basisopleiding hebben en zich verdiepen in de materie en de officiële rapporten gaan lezen komen tot het besluit dat er inside stront aan de knikker was ... wat lichtjes verder gaat dan uw antwoord 2 of ben ik alweer Bijzonder aggressief bezig?
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je maakt een joekel van een logische fout en dan verwijt je ons dat we gaan zeiken! Je weet hoe ik dat noem he?: kutkammen!! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ik zou het lichtjes anders formuleren, maar in de grond heb je 100% gelijk.
![]() |
#33 |
|
![]() http://video.google.com/videoplay?do...q=%229%2F11%22
why? why? why? ik weet niet of deze documentaire hier al op politics verschenen is (waarschijnlijk wel) maar dit laat je toch efkes nadenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (Sommigen gaan ook ineens van 5 naar 7.)
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Exodus had het op de NWO-topic al over deze generaal, maar hij is hier ook op z'n plaats.
Weer eentje die de "club" komt vergezellen. En gezien z'n huidige en vroegere posities kan je deze man toch weer moeilijk gaan afschilderen als een simplist, naieveling, of iets in die aard.... "Osama bin Laden and "Al Qaeda" cannot be the organizers nor the performers of the September 11 attacks. They do not have the necessary organization, resources or leaders. Thus, a team of professionals had to be created and the Arab kamikazes are just extras to mask the operation. The September 11 operation modified the course of events in the world in the direction chosen by transnational mafias and international oligarchs; that is, those who hope to control the planet's natural resources, the world information network and the financial flows. This operation also favored the US economic and political elite that also seeks world dominance." Hier kan je de gehele tekst lezen: http://www.rense.com/general69/ism.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() WTF!!
Waar is de beginpost van deze topic naartoe??? Als je de draad aanklikt, start hij op mijn post van 17-1. Waar zijn al die posts van daarvoor naartoe?????????? Kunnen de admins hier een verklaring voor geven aub? Laatst gewijzigd door democratsteve : 23 januari 2006 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wie heeft dat beweerd? Wat wil je hier nu eigenlijk mee aantonen? ![]() Ik zie niet in wat dit alles met de zaak te maken heeft.
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Bizar, ik zou ook wel eens willen weten hoe het komt. Er zijn zo een 5 tal pagina's weg denk ik, op zijn minst.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 januari 2006 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb een bericht naar de admins gestuurd voor enige uitleg. Zou anders gewoon de zaak zo laten, maar aangezien de poll-opties in de beginpost stonden kan nu niemand meer stemmen, aangezien hij/zij niet kan zien welke de opties zijn.
![]() |