![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Tja, maar ze bereiden zich er in elk geval beter op voor dan wij met z'n allen.
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat bankiers veel intelligenter zijn dan domme Knuppels. Degenen waar ik voor stemde zijn dan ook niet aan de macht. Nochtans heb ik evenmin de indruk dat de politici aan de macht zijn waarvoor jij hebt gestemd. Ofwel bestaan er dus geen betrouwbare politici in Belgique, ofwel vergiste jij je. Wat zal het zijn, en wat is het ergste?
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat geloof je toch zelf niet?
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Ja, wilde u dan beweren dat u zich beter heeft voorbereid?
Ik geef toe; zij kunnen zich ook beter voorbereiden.
![]() |
![]() |
#147 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat zever jij dan dat wij zelf de 'vertegenwoordigers' kozen die alles beter weten dan wij zelf? Om het beter dan jij te weten lijkt me idd niet al te moeilijk.
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb namelijk geen zin om alles nog dertig keer tegen u te herhalen en er dan welles-nietes-spelletjes mee te gaan spelen. Goedendag
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat ik beter voorbereid ben dan heel wat 'vertegenwoordigers' die jij zoveel bekwamer vindt om voor het volk te beslissen dan het volk zelf? Gaat jou nog geen lichtje op als je dat allemaal leest? Of heb je er gewoon overheen gelezen uit blind vertrouwen op de (volgens jou) 'verkozen' politici 'die zich ook wat beter zouden kunnen voorbereiden'?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 januari 2006 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaap wel.
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Fiscaliteit is mijn beroep, maar ik heb geen enkel aanwijzing om te veronderstellen dat de zogenaamde volksvertegenwoording beter op de hoogte is van om het even welke andere materie. De 'Wetstratees-test' die Villa Politica oude stijl elke week deed, bevestigde mijn vermoeden van totale onkunde bij de meeste parlementsleden. Waarop baseer jij je om aan die partijslaafjes zoveel deskundigheid toe te schrijven?
![]() |
![]() |
#152 |
Burgemeester
|
![]() anarchistische bankier, ben je een bankier?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) de showwereld, deze waarmee ze moeten mee naar buiten treden, en die helaas door de gesubsidieerde media nogal eens kritiekloos wordt overgenomen ; 2) de realiteit, die met alle middelen ter wereld geheim moet gehouden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden: wie volhoudt dat we in een democratie leven waar politici alles beter weten dan wijzelf, en/of, dat ze ons VERTEGENWOORDIGEN, is naiëf of simpelweg dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie beweerde er zopas ook weer dat politici alles beter weten dan een niet politicus en dat ze doen wat het beste is voor dat volk, ook al is dat niet wat de meerderheid van datzelfde volk zou willen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 januari 2006 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft inderdaad de staatsschuld verbeterd. Hoe? Door alles en nog wat te belasten, geen indexering belatingsschalen, krisisbelasting, bijzondere heffingen, alle plafonds doorbreken.... Hij heeft de Maastrichtnorm enkel bereikt door de werkende man/vrouw, wiens inkomen bekend is , onwaarschijnlijk te belasten. Het zal je ook niet ontgaan zijn dat als iemand € 1000 netto heeft de werkgever € 3500 moet ophoetsen. Op deze € 1000 betaal je nog eens een veelheid aan belastingen. Zo kan ik het ook en men komt nog niet toe. Binnenkort gaat een leger op pensioen waarvoor niets opzij gelegd is. Wat heeft J-L gedaan aan de fiscale faude, de sociale fraude, heeft hij de zware problemen rond vreemdelingenproblematiek aangepakt, een goeddraaiende justitie,.....? Hij heeft ons wel een totaal onwerkbare overheid nagelaten met 7 parlementen, ontelbare ministers, .... Maar ik ben het met je eens dat wat we nù krijgen onaanvaardbaar is. Indien de supermeevaller van dalende rente op een zeer grote staatsschuld goed was aangewend, zou er géén probleem met de staatsfinanciën geweest zijn en zou men écht aan onze jongeren gedacht hebben. Ik eindig met een quote van Hans Wiegel: "Sint-Niklaas bestaat écht en hij woont in Hasselt !" |
|
![]() |
![]() |