![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Van den Bossche gaan? | |||
Ja want ze is dom en onbekwaam |
![]() ![]() ![]() |
87 | 69,60% |
Ja want ze is misschien niet dom, maar ze liegt wel |
![]() ![]() ![]() |
21 | 16,80% |
Neen, dit is een storm in een glas heel dure mazout |
![]() ![]() ![]() |
14 | 11,20% |
- |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,40% |
Aantal stemmers: 125. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Decroo, voorvechter van de herwaardering van het parlement, hij zweeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil de CD&V niet verdedigen... voor zover ik weet hebben ze niet het ontslag van Freya gevraagd, wat me toch wel het minste lijkt. De meerderheid kon het weigeren, maar ze hadden het tenminste gevraagd. Ik ben wat sites afgegaan, blijkt dat de N-VA het wel heeft gevraagd maar dat de media er geen aandacht aan gaven : Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 januari 2006 om 02:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En het klopt wel dat enkel N-VA en het VB het ontslag van die leugenaar vroegen, waar men normaal zou verwachten dat alle oppositiepartijen dat zouden doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik lees in de krant dat ter zake (met Freya) met Phara de Aguirra 2 X is opgenomen.
De SPA haar lange armen gaan via Tony Marie zover !!! Als dit waar is, wordt de soap met de dag erger . |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Water gaat duurder worden . Biobrandstof in de diesel , verhoging prijs. Jean-Luc pleit voor hogere belasting voor Europa. U werkt niet 6 maar 9 maanden per jaar voor de overheid en nog komen ze niet toe ! Gij zijt te duur, gelieve uw index in te leveren en voor uw eigen pensioen te betalen en langer te werken. Gelieve ook géén vragen te stellen bij € 10 miljard solidariteit met onze francophone vrienden. We zijn achteruit gegaan in zowat alle lijsten: corruptie, investeringsklimaat, milieu,....... Ge hebt dus groot gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog zo liegen... Laatst gewijzigd door Chipie : 26 januari 2006 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *************************************** VLD-voorzitter Bart Somers sluit niet uit dat de oliesector toch een bijdrage betaalt aan de korting op de stookolie. Daarmee sluit Somers zich aan bij minister van Begroting Freya Van den Bossche (SP.A). Zij wil daarover onder- handelen met de sector. De oliesector zelf vindt niet dat ze een bijdrage moet leveren aan de stook- oliekorting die de regering heeft gegeven aan de consumenten. De sector wil dan ook dat de regering het geleende bedrag volledig terugbetaald. Donderdagmiddag zal de Kamer debatteren over de stookoliekorting en de lening van de sector aan de regering.
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de rest: ik sluit me volledig aan met wat je hier aangeeft. Ik had nog liever dat varken dat "geen commentaar" op z'n klak had staan dan een steriel konijn die het tot onbewust doel heeft gesteld de Belgische bezittingen en fondsen tot een zwart gat te herleiden.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
eerste 2 punten hebben we (ik) gezien de laatste 25 jaar, en het helpt ons niet vooruit. Diegene die aan een oplossing werkt en resultaten haalt, deze zal mijn respect krijgen. Alleen beetje verschrikkelijk moeilijk in te schatten wie het zal zijn ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is ieder lid van de regering ofwel akkoord met het globaal beleid, ofwel neemt em ontslag om zich te distantieren omdat de beslissingen teveel indruisen met zijn/haar overtuigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Of bedoel je dat ik me nu fier moet voelen als je zo'n groteske vertoning ziet op de grote zetel bij Bush Jr. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Da's de regel in de VS, geen maatstaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die zit C !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn moraal ten aanzien van het huwelijk en dergelijke opzij geschoven, het ergste dat je em kunt kwalijk nemen is dat em openbare gebouwen gebruikt voor z'n "uitspattingen" ![]() Z'n huwelijk en "naast de pot pissen" zijn privé-zaken die in de rioolpers thuishoren, niet in een hoorzitting en een belachelijke "impeachment".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
gelijk heb je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Decroo is een van die laatste mummies die op pensioen mogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.historyplace.com/unitedst...ts/clinton.htm
![]() |
![]() |
#260 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soms begrijp ik niet dat bepaalden die zelfs de simpelste zaken niet snappen, toch denken dat ze hier hun Grote Gedachten moeten komen uiteendoen.
![]() |