![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die daar van verschieten!
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja "van ver" krijgt ge ze niet samen langs de zijkant! Toch niet als je er achter staat.
Enfin jullie misschien wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() tussen de tijd dat die 2 mannen wegvluchten en de tijd dat ze terugevonden worden kunnen die twee doodrijders nog héél wat onheil aanrichten.Nog meer mensen omverrijden bvb.En niet enkel politieagenten, voor het geval dat gij dat niet erg vind (ba, t'zijn toch maar flikken hé), allerlei mensen: kinderen, fietsers, gelijk welke brave voorbijganger...Om dit te voorkomen: direkt arresteren, desnoods met geweld.Dit noemt men professionele risico's: zowel bandiet als politieagent is geen rustig baantje, dat kan verdomd gevaarlijk worden soms...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kogelinslag vooraan bewijst dat geschoten werd toen de auto op hen inreed.
Een eenmaal ingezette aanval blijft een aanval, ook wanneer de wagen reeds voorbij is. Wie zegt dat de gangsters niet gewapend waren en het vuur zouden openen. Of dat er nog een koppel agenten voor de wagen stonden. Weet jij hoe en wanneer de bestuurder getroffen werd? Een auto heeft niet de gewoonte te stoppen op hetzelfde ogenblik dat de bestuurder getroffen wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou die flikken toch maar niet teveel achtervolgingen laten inzetten hoor.
Kijk naar die achtervolging in Kinrooi, daar hebben de flikken het gepresteerd de door hen achtervolgde wagen een huis te laten binnenrijden. Geen idee waar die met hun gedacht zaten, maar er vallen dus wel eens slachtoffers als zo'n auto een huis inrijdt. Hier in mijn stad is een paar jaar geleden eens een baby om het leven gekomen die binnen zat te spelen - auto binnen, kindje dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() De achterlijke stellingen kwamen hier van jouw kant mijn beste. Of was jij het niet die stelde dat die agenten niet mochten schieten, aangezien die kerels niet op hen inreden, maar op een collega?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() As a matter of fact I do... Opgroeien met agenten als ouders die dit als dagelijkse kost voorgeschoteld krijgen, wil wel eens helpen. Zelf al eens met een wapen geschoten hebben (al is het dan maar op een schietstand), wil ook wel eens helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denkt meer dan de helft van de mensen op dit forum op een all-or-none manier? ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat die agenten alle redenen hadden om dat rappalje omhoog te schieten.
Verder nieuws brengt ons de tijding dat het bekenden zijn van de Franse justici. Drugsdelicten. Maar dat wil wel zeggen dat ze of geen valse papieren hadden, ofwel dat ze de verkeerde nep identiteiten gekozen hebben. En als ik staande gehouden word door politie, al dan niet met getrokken wapens werk ik lekker mee. Ik heb niks te verbergen. Ergo, geen kogelgaten in mijn lijf, noch politieman vorm deuken in mijn motorkap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boeven maken nu eenmaal wel eens gebruik van valse papieren en dat is niet altijd op het eerste zicht door de politie vast te stellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |