![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik haalde feiten aan.
En zei dat Wallonië GEEN beschutte werkplaats is. Laatst gewijzigd door luc broes : 3 februari 2006 om 10:55. |
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dan hou ik het toch liever bij dat elke burger in dit land zijn verantwoordelijkheid zou opnemen. Dat de Walen zouden streven naar meer werk om minder afhankelijk te zijn van de Vlaamse transfers en dat de Vlamingen naar minder egoïsme en Vlaams-nationalisme zouden streven om samen te werken aan een gezonde samenleving tussen alle Belgen. Lijkt me minder moeilijk en op termijn rendabeler dan uw oplossing van het Waalse probleem door alles en iedereen te willen scheiden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 februari 2006 om 12:12. |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
|
Citaat:
Toch een hele prestasie dat je vaststelt dat er een Waals probleem is. Ben jij nu ook al onverdraagzaam? Voor de rest:Vrome vruchteloze wensen. Zelfs de metallo's van het ABVV zien het niet meer zitten om samen te werken. Laatst gewijzigd door luc broes : 3 februari 2006 om 12:19. |
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En voor de rest..... werk maar naarstig verder opdat de wensen voor een gezonde welvarende vredelievende samenleving vruchteloos zouden blijven. Zijn de metallo's uw laatste aanwinst ? The diehard sossen ...... samen zullen we het land en de regering wel plat krijgen, zo zijn we tenminste zeker van onze job en ons pensioen. Die logica ontgaat me.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 februari 2006 om 14:44. |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
|
Citaat:
De reden is dat door onze transfers de Walen denken dat alles in orde is. Geen werk, één jaar of 10 jaar? Geen probleem, de staat (Vlaanderen) betaalt. Of we werken wat bij de administratie, met dubbel zoveel als in Vlaanderen, het maakt niet uit: de staat betaalt. En die mensen stemmen PS die dat in stand houdt en aldus almachtig is en blijft. En dus geen veranderingen wil. Redmiddel: verplicht (langzaam) terugschroeven van de transfers. 2) En ja, wij werken naarstig verder voor een gezonde welvarende vredelievende samenleving. Liever dan verenigd te verdrinken. De metallo's zijn niet 'mijn' laatste aanwinst. Na de splitsing bij het Rode Kruis (verspilzucht bij de Franstaligen: 14 miljoen schuld) wel het zoveelste bewijs dat stilaan alle Vlamingen en zelfs een aantal Franstaligen denken dat elk beter zijn eigen potje kookt naar eigen goeddunken en meteigen finantieele verantwoordelijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#266 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[quote=luc broes;1532347]
Citaat:
Citaat:
U denkt werkelijk alleen op korte termijn.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 februari 2006 om 15:32. |
||
|
|
|
|
|
#267 | |
|
|
Citaat:
2) Vlaanderen is vol ik wou ook dat het wat leger was. Laatst gewijzigd door luc broes : 3 februari 2006 om 16:02. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Europees Commissaris
|
[quote=Hertog van Gelre;1532408]
Citaat:
een half millenium dijken bouwen blijkt niet meer dan een gigantische vergissing te zijn geweest. Alle natuurlijke weerstand tegen het water is verdwenen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
|
[quote=PelgrimForever;1532601]
Citaat:
En die 'vergissing' zie ik niet zo. Ook het verdwijnen van de natuurlijke weerstand is mij niets over bekend. En ik zou het toch echt als één van de eersten moeten weten. Op het moment dat de Nederlanden herenigen behoren communautaire problemen tot het verleden; We maken Ancioux Minister-President, hervormen en decentraliseren het staatsbestuur en het frans krijgt dezelfde status als het fries. |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
|
[quote=Hertog van Gelre;1532693]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat we Anciaux aan Wallonië zouden schenken ?
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
Prima voor ons, maar wat zal hij ginder uitrichten. Wellicht moeten we dan de transfers verhogen om het ergste te voorkomen;
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
[quote=luc broes;1532808]Toen George H.W. Bush president van de VS was, had hij als VP een zekere Dan Quayle. Als VP was de man een absolute miskleun. Er ging toen het gerucht dat als Bush tijdens zijn ambtperiode zou overlijden, de beveiliging van Quayle opdracht had hem neer te schieten om te voorkomen dat hij Bush opvolgde. Ik vermoed dat voor Ansiaux gelijkaardige maatregelen gelden voor het geval hij ooit aan een belangrijke bewindsfunctie toekomt.
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bent u nu bezorgd om uw landgenoten of is het weeral om uw centen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#277 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ah non...... merci, pas d'Ancioux chez nous, nous nous aimons Brel et le plat pays.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 februari 2006 om 21:59. |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Inderdaad, kwantiteit vervangen door kwaliteit.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
toet toet... Anciaux gaat ge krijgen. Heel het koningshuis ook, tezamen met die honderdduizenden migranten die hier snel nog de belze nationaliteit hebben gekregen.
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
1. Anciaux ( nochtans Vlaamsgezinde cultuurgod ) 2. Het stormy-achtige koningshuis 3. Honderdduizenden Belgische migranten die uw zicht vertroebelen 4. De Walen die uw geld opsoeperen 5. De Islamieten die uw kerken bestormen 6. De homo's die naar uw zonen lonken Ben ik iemand vergeten ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 februari 2006 om 22:27. |
|
|
|
|