![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Elfde arrestatie vandaag in het corruptiedossier rond de Regie der Gebouwen.
De volledige ploeg is dus omgekocht ? Laatst gewijzigd door Knipp : 9 februari 2006 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Arrestatie wil niet per se zeggen dat ze schuldig zijn, maar wie weet :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als pietje weet dat piereke met zijn hand in de pot sjoko gezeten heeft, wil pietjen ook sjoko, als pietje sjoko krijgt wil marc, johan en karel ook sjoko.
Als Jean pierre gene ne meer krijgt, gaat hij gaan vertellen dat marc, johan, karel, pietjen en piereke in de sjokopot gezeten hebben. Zo gaat dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik begin te verstaan dat ondanks zeer goede fiscale ontvangsten de kas weer leeg was op 't eind van 't jaar, als iedereen een paar duizend euro bij zijn factuur mag kletsen ... Laatst gewijzigd door Knipp : 9 februari 2006 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Er zit inderdaad veel waarheid in die volkswijsheden. Kan me der wel iets bij voorstellen : wat maakt het uit wie nou dat gebouw rechtgezet heeft, als het er maar staat. Voor een mens is het dan ook moeilijk niet te kiezen voor degene die je het best behandelt (lees "verwent"). Het zou niet mogen, maar het is menselijk. Anders wordt het natuurlijk als het gebruikte materiaal bij het gebouw niet veilig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wedden dat hun proces niet zal verjaren, zoals wel gebeurt met de familie De Clercq? (de De Clercqs hebben de belastingen meer dan 10 jaar geleden voor miljarden opgelegd, en zijn zelfs nog niet eens gearresteerd). En wat met de dokwerkers die zogezegd amok hebben gemaakt in Straatsburg? Via snelrecht zaten ze al dezelfde week achter de tralies.
Is het toeval dat de kleine garnalen het snelst en hardst gestraft worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Ik ga het eens aan die krakers vragen hier om de hoek. In dat gebouw waarin ze ingebroken zijn, waar ze elentriek aftappen van de openbare verlichting, hun vuil overal rondgooien behalve in vuilzakken, hun honden los laten lopen, drugs smoren en spuiten, hun gestolen spullen ruilen om ze te kunnen verkopen, onderdak geven aan thuis weggelopen minderjarigen maar ze ondertussen wel de liefde leren kennen ... en dat allemaal nog maar een paar jaren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vind je nu ook niet dat miljardenfraudeurs als De Clercq, waarbij de bewijzen staalhard zijn, recht hebben op een straf? Dat dat geld teruggevorderd moet worden en teruggegeven aan de belastingbetaler? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staalharde bewijzen: ik heb geen toegang tot dat dossier en ben geen jurist. Ik ben wel akkoord dat aan miljardenbezitters altijd een geurtje hangt. Welke ekonomische realiteit kan met zo'n bezit in verhouding staan? Ik zal misschien eens ten rade moeten gaan bij de apparatsiks van de ex-USSR en soortgelijke in China, Cuba en soortgelijke. Aan jou ga ik het zeker niet vragen, want jij kan vermoedelijk nog geen eenvoudig regeltje van drie toepassen of wat simpele grammatika toepassen in een vreemde taal. Wat zou je inzichten hebben in ekonomie en aanverwanten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |