![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vindt je het gek dat er dan zoveel criminaliteit is...... 1. Kindergeld weg, 2. School te duur 3. Geld verdienen op straat 4. Meer criminaliteit
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn wantrouwen tegen machtsgeile politiekers neemt mijn afkeer tegen alle vormen van segregatie echter niet weg. Moslims die weigeren zich te integreren door heel manifest hoofddoeken te dragen, zich van de westerse bevolking te distantiëren enzovoort verschillen in niets van fundamentalistische vlaamsblokkers die in boots paramilitair manifesteren dat België moet barsten enz. In welke leuke samenleving leven we toch gezellig samen hé!
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen aanzetten tot geweld posten a.ub. Nog één overtreding en u kan op eigen kosten en risico wetteloze zaken posten. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 23 oktober 2004 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve geen overtredingen te quoten Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 23 oktober 2004 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelieve geen wetteloosheden te quoten. Peter Johan __________________ Als de inquisitie het gevolg is van het geloof, dan is de holocaust het gevolg van de rede. -- De openbaringen van Flippend Rund, 635 Laatst gewijzigd door Peter Johan : 23 oktober 2004 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, knipte in de verkeerde post.
Kan u opnieuw uw reactie invoeren? Peter Johan
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 23 oktober 2004 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand van turkse origine die hier geboren is is hier thuis. De meeste "vlamingen"
zijn afstammelingen van "vreemdelingen" die hier de laatste 500 jaar geîmmigreerd zijn. Er zijn streken in de wereld waar het % immigranten van de 2de , 3de generatie nog beduidend groter zijn dan in het land tussen Ijzer en Maas... So what ? De Homo Sapiens komt uit Afrika .. moeten we allemaal terugkeren omdat de natuur hier weer in een vervuilend-mensloze wereld zou kunnen gedijen ?
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van die histerische, irrationele reacties van die islamieten op een aantal spotprenten, wou ik graag nogmaals waarschuwen voor het feit dat de islamoverheersing zeer snel een feit zou kunnen zijn. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden ... voor het daartoe te laat zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() ![]() Eigenlijk leven we in interessante tijden, door de nalatigheid en overdreven tollerantie van bepaalde politiekers zal het nu escaleren in geweld. Je kunt zodanig verdraagzaam zijn dat ze u opeten en dat weten de moslims. Vliegtuigkes in torens -> geen protest BOMaanslag Madrid -> geen protest BOMaanslag London -> geen protest BOMaanslag Bali(2X) -> geen protest Mensen onthoofden in irak -> geen protest Vangogh Vermoord -> geen protest Cartoontje in een krantje -> Massa protest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! Laatst gewijzigd door colargo : 12 februari 2006 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zou gij liever "strijdend ten onder gaan" zoals iemand dat in deze draad zei (in 2004)? Ik ni, ik vlucht liever weg. Ik vind mijn leven wel iets meer waard dan DAT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Je bent dan ook een linkse lafaard. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Vind ik niet en al diegene die zeggen dat iemand een lafaard is, zijn soms nog de eerste om met hun staart tussen de benen er vanonder te gaan.
De echte laffaards zitten in de politiek. Als er iets zal gebeuren dan zijn zij verantwoordelijk, niet de burgers. Zij creëren een strondboel en de burger zou er z'n leven moeten voor wagen. Mijn legerdienst zit er op, Dat ze Freya & Di Rupo nemen voor de strijd tegen de islam. Een wijf en een homo je kunt daar al heel wat moslims uit het land mee verjagen. Ik heb ook veel te hard gewerkt om alles zomaar weg te gooien en zou graag de vruchtjes plukken. Maar wij vechten teveel onder elkander : wie gaan sommigen nu eerst pakken hier!! De joden, De walen, De negers, De moslims, ......... Veel zeveren en dat is het. Ik ben geen echte VB'er maar zal er toch voor stemmen omdat ik echt het gevaar van de islam inzie. Als we allen VB stemmen zullen anderen partijen verplicht zijn om dezelfde richting uit te gaan. Velen denken nog als ze VB stemmen dat ze direct brandovenkes zullen kopen!!! Wel als we blijven stemmen voor de "brave sympatieke" partijkes dan zou het wel eens kunnen zijn dat er idd brandovens komen maar dan wel v/d Moslims fascisten! Er zijn nog vele mooie plaatsjes op de wereld waar die zieke moslims niet echt aanwezig zijn. Ooit nog een Euro parlementslid(aziaat van origine) met z'n familie weten verhuizen naar NZ. Omwille van dit onderwerp hier. Is wel al 13 jaar geleden!!!! Ik vond toen dat deze toch wel heel lichtjes overdreef, wel nu denk ik daar iedere keer aan als ik de zoveelste moord,aanslag, betoging zie ivm islam. We hebben de wolven binnengelaten en de schapen moeten ze verjagen! ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 12 februari 2006 om 12:14. |
![]() |
![]() |