![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je een bolvorming object in je handen krijgt je moet dit onderzoeken, en als je erop klopt gongt en trilt het dan gaat je conclusie zonder meer zijn dat het object hol is vanbinnen. De maan gongt en trilt ook na een inslag. Dit is een vaststaand feit, de geplaatste seismometers op de maan bevestigen dit. Bovedien trilt het na met een snelheid die gelijk is aan een trilling door metaal, er is ook op het oppervlak van de maan zeer veel titanium gevonden.. Het hang er dus van af hoever men persoonlijk bereid is te geloven dat de maan echt hol is. Het is moeilijk, omdat het hier immers om de maan gaat. Er zijn dus twee mogelijkheden, ofwel accepteer je echt dat de maan hol en metaalachtig is binnenin, ofwel probeer je te zoeken naar een alternatieve verklaring voor die trillingen, die tot nog toe niet gevonden is. Je kan je dan de vraag stellen of dit wel de juiste werkwijze is. Het is al meermaals gebleken dat wetenschappers die vasthielden aan oude paradigmas hun theorien constant moesten "oplappen", om de vastgestelde fenomenen bij te houden. Tot er iemand kwam met een nieuwe theorie die alles veel beter verklaarde , maar een volledig nieuw paradigma gaf, die soms moeilijk te accpeteren was, maar niettemin dichter bij de realiteit. Als je strikte wetenschappelijke principes toepast zonder gestoort te worden door aannames van je geloofsysteem dan zou je inderdaad moeten overwegen dat de kans bestaat is dat het zo is.
Laatst gewijzigd door exodus : 17 februari 2006 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4222 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal eens een paar vrij eenvoudige vragen stellen die zeker een antwoord verdienen alvorens de hypothese dat de maan hol is enige aandacht verdient. 1. De maanmassa is voldoende bekend. Die is immers nodig om de gravitatie op de maan te berekenen, wat altijd nuttig is als je een Eagle-lander op de maan wil zetten. 8) Hoe verklaar jij dat de maan 'hol' zou zijn en toch de massa hebben die bekend is en die overeenkomt met een 'volle' maan? 2. Het magnetisch veld van de maan. Ook dat is bekend, gemeten en getest over de jaren. Moest de maan hol zijn of een titanium kern hebben, zou dit onvermijdelijk meetbaar zijn in het magnetisch veld. Waarom is dit niet gemeten? Waarom komen de metingen van het magnetisch veld van de maan overeen met de hypotheses van een 'volle' maan? 3. Kosmologisch / Geofysisch. Zoals je weet hebben kosmologen en geofysici een onderbouwde hypothese van hoe planeten en manen gevormd worden. Wat is de hypothese die leidt tot een holle maan? Of die leidt tot een maan met een titanium kern? Hier even de huidige theorie ivm manen en planeten : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4223 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Het zou leuk zijn als je zoals Exodus deed argumenteert bij je stelling (zoals jij meestal wel doet);of je conclusie juist of fout is is nu even ondergeschikt,maar argumenteer tenminste als je antwoordt zoals hierboven.
Ben je een Christene of zo?Laatst op een gelijkaardige post over The Two Babylons van Alexander Hislop reageerde je eveneens met "ik geloof niet in sprookjes" zonder te argumenteren,en dat terwijl Hislop net de sprookjes die het plebs worden voorgelogen de kop indrukt met zijn boek The Two Babylons... ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 17 februari 2006 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4224 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zou de CIA-kenner (insider?) Andreas von Buelow dat Duitse reptiel zijn?
Die heeft nochtans een advocatenkantoor in Bonn.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 17 februari 2006 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4225 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat die je compleet tegenspreekt, natuurlijk.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4226 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vertrouw geen enkele onbewezen theorie, zeker niet als ze van de overheid komt. Daardoor kan de ware scpeticus nooit in het NWO-verhaaltje (of in werelddominante reptielen) geloven.
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 17 februari 2006 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4227 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dus zult u dat ook concreet kunnen aantonen met een of andere link naar de wetenschappelijke registratie van dat gongen en trillen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4228 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar daarin een bewijs zien van een antieke NWO-samenzwering is absurd. Trouwens, die terechte kritiek op de grote godsdiensten wordt ook gekoesterd in vele vrijmetselaarsloges.
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 17 februari 2006 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4229 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Net als de boeken van Dan Brown mag deze film hier eens aan bod komen (en over de symboliek die erin voorkomt mag eventueel gediscussieerd worden). Als jij wil geloven wat Dan Brown schrijft is dat jammer,maar wat kan men van jou verwachten?Je denk waarschijnlijk dat Da Vinchi Code waar is omdat het immers in het Nederlands vertaald is...(I got a realitycheck for you curly...de Da Vinchi Code spreekt mij niet tegen,maar spreekt de waarheid tegen) Nogmaals:ik postte de poster van die film vooral omdat er een pyramide met almziend oog opstaat en ook wel omdat er enkele thema's in voorkomen die hier vantijd eens worden aangebracht als zijnde zaken die in de toekomst zullen plaatsvinden. Wat is dit nu weer voor onzinnige vgl?Ik heb helemaal geen standpunt naar de film toe ingenomen,ik heb hem niet eens gezien!Da Vinchi Code heb ik gelezen (mn neus er dus niet voor opgehaald!) en daar heb ik een oordeel over,Aeon Flux niet. Salmon,geloof je dat wat in Da Vinchi code staat waar is?Je ging anders laatst wel akkoord toen ik zei dat Jesus nooit bestaan heeft...wat dat hele boek tegenspreekt.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 17 februari 2006 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4230 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
(even opmerken,ik o.a. claim niet dat de samenzwering al duizenden jaren de NWO samenzwering heet.Maar wel wordt al duizenden jaren getracht de wereld te veroveren en verscheidene culturen/groeperingen hebben daarbij de macht van mekaar overgenomen.Bij elk van die groeperingen/culturen vind je gelijkaardige kenmerken terug (doorgegeven samen met de macht). Citaat:
Ga maar eens na wie over het algemeen die loges leidt..dan gaat mssn een belletje rinkelen. ![]()
![]() |
![]() |
#4231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien las ik (van Halley-wiskundige naar wie een komeet genoemd is) dat er veranderingen optreden in de richting van het magnetisch veld van de aarde dacht ik...wat kan wijzen op meerdere magnetische velden die o.a. van binnenin komen...de theorie over de holle aarde die het moeilijkst te ontkrachten valt dacht ik.(ik kan het hier verkeerd uitdrukken hoor,ik heb het niet nog eens herlezen en mijn kennis omtrent magnetische velden is ook niet zo bijzonder...)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 17 februari 2006 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4233 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het is maar een roman hoor, weliswaar gelezen door miljoenen burgers ter wereld. (En jij maar beweren dat weinigen op de hoogte zijn van de Illuminati-legenden.)
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4234 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Absurd (maar zeer populair in conservatieve Amerikaanse kringen) is wel de simplistische theorie dat al die uiteenlopende actoren in feite handen op één buik zijn, namelijk die van een kleurloze, alle tegenstellingen overstijgende, ongrijpbare en onbenoembare elite met een eeuwenoude stamboom.
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 18 februari 2006 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4235 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals Het Bernini Mysterie gebaseerd is op de populaire Illuminati-, Assassijnen- en Alumbradoslegenden. En zoals het nog geplande boek van Brown over de vrijmetselaarsmythen rond de Amerikaanse Onafhankelijkheidsstrijd en de Founding Fathers zal gaan. Ik lees dat allemaal graag, maar erin geloven? Jongens toch...
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 18 februari 2006 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4236 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Terug naar het bericht van exodus. Eén van mijn hobby’s is de geschiedenis van het christendom en ik heb dan ook de pretentie er iets meer vanaf te weten dan wat men geleerd heeft op de lagere school. Het kan zijn dat de joodse godsdienst ooit is beinvloed door babylonische en/of egyptische riten. Ik weet het eenvoudig niet. Wat ik wel zeker weet is dat wat ooit een marginale joodse secte was nu uitgegroeid is tot wat nu het christendom is. En die joodse secte had niets maar dan ook niets te maken met egyptische, babylonische of chinese zonnesymbolen. Zijn argumenten. Het slotwoord ‘amen’ genoemd naar de godheid ‘Amen-Ra’ (is het overigens geen Amon) is even geloofwaardig als de bewering dat Parijs genoemd is naar de Trojaanse held Paris. De obelisk. Exodus weet blijkbaar niet dat keizer Caligula die naar Rome liet brengen en liet plaatsen in het circus van Maximus. Het was paus Sixtus V (1585-1590) die de obelisk liet verplaatsen naar het plein. En dan die foto’s met de suggestieve vraag ‘Toeval?’ Mijn antwoord is ja, het is toeval. Om je kennis over de oorsprong van het christendom wat bij te spijkeren durf ik je het boek van Etienne Trocmé « l'Enfance du Christianisme” (1997) aanbevelen. In het nederlands vertaald met als titel “De vroege jaren van het christendom “ (1999). Uitgeverij Meinema, Zoetermeer ISBN 90 211 37224 Om je even wegwijs te maken waarover het gaat volgt hieronder een korte bespreking door - een mij overigens onbekende - Gaston van Zeghbroeck. Ik vestig speciaal je aandacht op de voorlaatste alinea. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik geloof al zeker geen verhaal waar geen gremel logica inzit. Parcifal wil het afdoen alsof het officiele 9/11 verhaal het meest logisch klinkt, wat enkel te wijten kan zijn aan het feit dat hij ontelbare tegenstrijdigheden in dat verhaal niet kent, of kiest om ze te negeren. Soit, uw antwoord doet bij mij nu uiteraard wel de vraag reizen waarom u het officieel verhaal nog steeds geloofd? (of zie jij ook geen tegenstrijdigheden erin?)
![]() |
![]() |
#4238 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zult U zien, mist U Uwer ogen open durft te doen, dat het tegenwoordige zogenaamde 'wetenschappelijk' onderzoek bedoelt is om de boel te verhullen en te vertragen. Uwer snerende opmerking "Pindar-onderzoek" zegt helemaal niets want U weet niets van mij en vertelt U dus grote onzin! Grootheden als Tesla en Schauberger kotsten op de huidige wetenschap! En terecht! Het is een grote farce waar de wetenschappers zich voor zouden moeten schamen!Maar ach ja, Ik neem dan maar even aan dat U dit soort dingen nog niet onderzocht heeft. Verder vertoont U wederom het bekende ridiculisatie-gedrag. U vind iets raar en bizar, dus kan het niet! Tsja ik heb het al zo vaak aangehaald. ECHT wetenschappelijk onderzoek dient gebruik te maken van de linker EN rechter hersenhelft! U denkt waarschijnlijk ook nog steeds dat de pyramiden in Egypte door slaven zijn gebouwd! LOL leve de wetenschap! Citaat:
Was ik vooringenomen dan had ik het NIET ontdekt. Citaat:
doel een en ander nog meer te verhullen en de illusie te geven dat het 'de ogen opent' (NA onderzoek ontdekt! ![]() Citaat:
wetenschappelijk?! Gebruik Uwer eigen ogen en uwer verstand en U zult verder komen dan de wetenschap!!!!(Althans de huidige wetenschap) O ja, Fluoride wordt door de illuminati in verschillende zaken gedaan. (zelfs in vitamine pillen!) en Fluoride remt het denk-proces. Toch wel een teken dat 'denken' erg storend voor de illuminati is! Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 februari 2006 om 16:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nu precies wat ik bedoel! U baseert Uwer argumenten op 'autoriteiten'! Dan waarschijnlijk ook nog main-stream autoriteiten! Dus U beseft nog niet helemaal hoe diep die iluminati-kliek is doorgedrongen tot de samenleving. Hou het dan nog maar even op 'ver' en U hebt het begin te pakken! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4240 |
Banneling
|
![]() Voor de vele 'disbelievers" of non-believers of whatever
raad ik ten zeerste dit boek aan! Dus bestellen, lezen en uw verbazen en schockeren! ![]() U zult mensen illuminati-tekens zien maken. Vooral van mensen van wie U het nooit verwacht zou hebben, dus het laat mooi zien hoe diep alles gaat! (vb. Alle hoofdkarakters van "Seinfield" (voor de echt slimme onder ons, em dat bedoel ik niet als grap; Seinfield is een tv-serie!) zitten erin! http://www.texemarrs.com/codex_magica.htm Pindar |
![]() |
![]() |