![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Wie was de best presterende politica van 2005 ? | |||
| Alexandra Colen |
|
2 | 2,27% |
| Anissa Temsamani |
|
0 | 0% |
| Anke Van dermeersch |
|
4 | 4,55% |
| Annick De Ridder |
|
3 | 3,41% |
| Els Van Weert |
|
1 | 1,14% |
| Fientje Moerman |
|
8 | 9,09% |
| Freya Van den Bossche |
|
6 | 6,82% |
| Gisèle Mandaila Malamba |
|
5 | 5,68% |
| Greta D'Hondt |
|
4 | 4,55% |
| Inge Vervotte |
|
25 | 28,41% |
| Joelle Milquet |
|
1 | 1,14% |
| Katleen Van Brempt |
|
4 | 4,55% |
| Laurette Onkelinx |
|
4 | 4,55% |
| Margriet Hermans |
|
0 | 0% |
| Marie Arena |
|
0 | 0% |
| Marie-Rose Morel |
|
18 | 20,45% |
| Maya Detiège |
|
1 | 1,14% |
| Mieke Vogels |
|
0 | 0% |
| Miet Smet |
|
1 | 1,14% |
| Vera Dua |
|
1 | 1,14% |
| Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
de ergste VB'ers weten dat ze niet tot hun "zootje" behoort... en de tjeven weten ook dat ze van die partij weinig goeds te verwachten heeft, omdat ze te serieus is en niet zo hypocriet als zij zijn over ethische vragen... de sossen weten ook dat ze tot de echt-sociale vleugel van de VLD hoort... de groenen... eigenlijk kan ze het goed vinden met bepaalde persoonlijkheden daaruit... vooral degenen die realistisch zijn... ik heb niet de intentie altijd te herhalen wie ze is, voor wat ze staat en wat ze zekers niet is... maar vooral de blokkers die hier hoofdzakelijk de plak zwaaien... zullen nooit een goed woord of een goede bedoeling voor haar hebben... nu weet ge het... en insinueren... dat doe ik weinig... men weet wie ik ben en voor wie en wat ik sta... daarom ben ik dan ook vaak een de pispalen hier.... en daar heb ik geen probleem mee, omdat ik weet dat ik het bij het rechte eind heb...
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En nu nog een naam geven, hé Steenbok66, of moet ik al jouw berichten nalezen om het te weten te komen?
(Bedoel je Lucienne Herman-Michielsens?) Ik weet overigens nog altijd niet waarom je schreef: Welke strekkingen dan? Laatst gewijzigd door Firestone : 19 februari 2006 om 13:26. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
een mens antwoordt en dan zoek je weer wat anders uit... en de tendensen... iedereen weet dat het hier vooral blokkers zijn, enkele tjeven en vnv-a-ers.... Lucienne zaliger was een goeie vriendin, maar ik heb het wel degelijk over mijn zus... Jeannine Leduc
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voila, merci, was dat zo moeilijk?
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Verantwoordelijke uitgever van secessie.nu (Je weet wel dat tijdschrift voor de studie van separatisme en directe democratie) Beginselvaste katholieke. (kan mss een verrassing zijn voor hen die weten dat ikzelf vrijzinnig ben) Echtgenote van P. Beliën - een vd weinige Vlaamse topjoernalisten. Initiatiefneemster van 'moeders voor moeders' Presteerde het om Danneels te verwijten geen kl... aan zijn lijf te hebben. Nuttig element om ethisch conservatieve tjseven voor het VB te doen stemmen. Werd helaas niet opgenomen in de partijraad...
|
|
|
|
#26 |
|
Minister
|
Geen enkele, vrouwen horen niet thuis op het politieke toneel.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat wil ik zo niet stellen. Je hebt gelijk als je zou stellen, dat de meeste vrouwen die nu aan politiek doen ferm ondermaats scoren.
|
|
|
|
#28 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister
|
Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt. Vrouwen doen het in het algemeen niet goed in de politiek omdat ze de intellectuele capaciteiten ontbreken die nodig zijn om te besturen en te onderhandelen. Maar door het democratische kiessysteem waar het dom gepeupel zich makkelijk laat verleiden door uiterlijk vertoon komen onbekwame politici toch op deze posities terecht. Vrouwen in de politiek zijn dus een slechte zaak.
Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 19 februari 2006 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Idd, die horen in de gevangenis thuis 8)
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naast de sossen 8)
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet denk ik. Het is een beetje raar hoe zij kan samenleven met een uberliberaal als Beliën, maar ja... liefde maakt blind, denk ik maar.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alle leden. De zanger is in de bak gegaan... de rest heeft tegen hem getuigd. En ja... je begrijpt me verkeerd.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Landser is objectief joodsch. Rahowa88 & Houzee!
|
|
|