![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En de geuite kritiek op de positieve discriminatie van bepaalde bevolkingsgroepen. Met andere woorden men tracht door het inzetten van de "grote" kannonen, de multicul te verdedigen, ookal zijn er meer en meer stemmen die zeggen dat de multicul failiet is. Het is een soort van mantra van de rode zender, om deze leugen kost wat kost in leven te houden.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() De berichtgeving is Vlaams-nationalistisch. Rotslecht dus. Hopelijk verandert onze rechtszaak dat definitief.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zie dat een ''partij'' als NEE, zonder enig programma of iet in die aard, daarstraks uitgebreid aan bod kwam in Frontlijn kan ik wel enigzins begrip opbrengen voor bub met hun eis om ook op tv te komen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 februari 2006 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() ik snap jullie niet. de VRT is toch de minst slechte zender van allemaal?
of hoor ik daar de beruchte boze burger? die is altijd boos op de overheid. die is altijd van 'ze moesten dit' en 'ze zouden dat'. en die stopt pas met klagen als iedereen z'n geld aan hém geeft en er niemand meer in z'n straat parkeert. Laatst gewijzigd door Mitgard : 19 februari 2006 om 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frontlijn is een meestal politiek debat dat word geleidt door Jan Leyers en word uitgezonden op tv1.
NEE is een meer een uit de hand gelopen studentengrap (volgens de aanwezige politicoloog) dat opkomt in Antwerpen en die aan de kiezers die het niet eens zijn met de politiek vragen op hen te stemmen, een zogenaamde foertstem dus. Ze hebben geen programma, kanditaten zijn buiten de twee in het debatprogramma verschenen studenten ook niet bekend, een lege doos dus. En net dat stoorde mij enigzins. Als men zulke ''partijen'' (sic) zendtijd geeft kan ik u enigzins volgen dat u voor de BUB ook zendtijd vraagt. Wat niets afdoet aan mijn mening dat men alle politieke partijen zendtijd moet geven , want als men weet dat er met de volgende verkiezingen mss. wel honderd partijen opkomen is het einde wel ver zoek. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 februari 2006 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom? Zolang het maar duidelijk is.
In Nederland heeft men een enquete gehouden onder journalisten. De meerderheid vindt zichzelf 'links' of 'links van het midden'. Nou en? Nova en Buitenhof behoren tot de allerbeste politieke programma's in NL. Het zijn samenwerkingsverbanden van linkse omroepen. Toch komt iedereen er aan het woord. Gelijkgestemden worden vaak zelfs harder aangepakt dan tegenstrevers. Bij u is dat, voorzover ik het kan beoordelen, hetzelfde. Ik heb op de VRT zowel pro-belgische programma's als forumdiscussies over een onafhankelijk Vlaanderen gezien. En volgens mij wordt er vrij evenredig alle politieke partijen aan het woord gelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() hehe, kzei het toch. VRT is een toffe Pee
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 19 februari 2006 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() dubbelpost
Laatst gewijzigd door Heftruck : 19 februari 2006 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk overleven slechts zeer weinig partijen één verkiezing dus is er geen risico van chaos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik mij wel enigzins in vinden bij naderende verkiezingen. Maar niet het hele jaar door aangezien die kleine partijen weinig aanhang hebben en de kijkcijfers er dan ook naar zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Vandaag werd de zaak van de B.U.B. tegen de VRT en de RTBF gepleit en het verweer van de "openbare" media was echt pover. Hun belangrijkste "argument" was te zeggen dat de B.U.B. te klein zou zijn om in de media te mogen komen...
Dat er minstens 25% unitaristen en unie-federalisten zijn, daar werd niet eens op geantwoord. Een magistraat stelde de vraag aan de VRT of "zij ook [net als de RTBF] bestuurd werd door politici". Waarop de VRT wijselijk antwoordde: "Natuurlijk". Daarmee was het belangrijkste gezegd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
...Meer info graag... "illegale trukkendozen", dat maakt me nieuwsgierig ![]() |
|
![]() |
![]() |