![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Irak wordt BEZET door de VS en Groot Brittanie. De moslims in Europa zijn geen bezetters. Waarom zou ik hier niet thuishoren als ik me netjes aan de regels houd, werk voor mijn geld en een bijdrage lever aan de Nederlandse samenleving? Ik ben immers hier geboren en opgegroeid en ben dus net zo Nederlands als alle autochtone Nederlanders. Radicale moslims die in Europa de kalifaat willen invoeren en die daartoe bereid zijn geweld te gebruiken horen niet in Europa. Daar geef ik velen van jullie gelijk in. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En zoals ik zei: al dat bezetten is niet mijn ding, laat elkaar gewoon met gerust. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() "In Denmark, the culture editor of the Jyllands-Posten newspaper who first commissioned the cartoons was sent on indefinite leave after suggesting he would print Iranian cartoons of the Holocaust."
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4700842.stm De Deense redacteur van Jyllands Posten is ontslagen omdat hij VOORSTELDE de Iraanse spotprenten over de holocaust te plaatsen ![]() Waar is de vrijheid van meningsuiting waar jullie zo trots op zijn? Waarom zijn de islamhaters onder jullie nu niet zo verontwaardigd? Ik vind het heerlijk om westerse hypocrisie aan te tonen. |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() de extremistische Jood ...blabla bla
Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik een arabische gazet aan het lezen ben 8) Cartoontje is wel ![]()
![]() |
#26 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Noemt ge dat een "groot onrecht"? WC papier is WC papier Citaat:
En wat zeg je van wat de Palestijnen uitsteken? Niet ons fout dat ze daar niet deftig kunnen babbelen & elkander liever omzeep helpen Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
2: Ik ben het niet akkoord met de schorsing van die persoon 3: Ik betoog niet voor Jan & alleman |
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Amon Re, de Britten helpen mee met de martelingen in Irak. Zover ik weet is Groot Brittanie lid van de EU.
De VS is deel van de westerse wereld, net zoals Europa. Jullie scheren alle moslims over een kam, wees dan niet verontwaardigd wanneer de westerse wereld over een kam geschoren wordt. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ontken jij dat het hypocriet is wanneer men de vrijheid van meningsuiting verdedigt wanneer het cartoons over de profeet Mohammed betreft? Dit terwijl de holocaust ontkennen verboden is? |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() of: Europe, your 9/11 is on it's way?
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk wat betreft de UK, veranderd de zaak echter niet, merendeel van de westerse wereld verwierp de invasie. En die martelingen... dat heb je nu eenmaal in conflicten, denk maar es terug aan wat er allemaal gebeurde tijdens de wereldoorlogen, Vietnam, de conflicten in Congo & Rwanda.... Dit is natuurlijk geen excuus voor zulk wangedrag, maar is (waarschijnlijk) psychologisch te verklaren. Ik heb persoonlijk niets tegen (gematigde) moslims, in't tegendeel, zolang ze mij maar niet proberen hun eigen levenswijze op te dringen, wat in dit geval wel min of meer het geval is (het verbieden van spotten met religie) En als we de zaak objectief bezien zou er nooit een probleem geweest hebben, moesten er niet enkele zotten het nodig geacht hebben om het vuur aan te wakkeren. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Alstublieft:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4730832.stm Waar is vrijheid van meningsuiting in Europa? |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Wil je de holocaust ontkennen? Je doet maar, ik zal er niet van wakker liggen. Ik lig ook niet wakker van die martelingen, en de protesten maken die niet goed, maar ik kan daar niets aan veranderen. Of het moslims zijn die gemarteld worden, of westeringen, of wat dan ook, marteling is iets verfoeilijk, maar zal altijd plaats vinden in conflictsituatie's, nothing i can do about it. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Je hebt gelijk dat mijn vrijheid van meningsuiting beperkt word, en ja, ik ben het met die wetten niet eens, maar daarom ga'k niet opeens in Brussel gaan protesteren.
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je vraagt wel de moslims te protesteren tegen zelfmoordenaars maar je gaat zelf niet protesteren wanneer je eigen vrijheid van meningsuiting in het geding komt. |
|
![]() |