Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2006, 13:56   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Ach zo omdat kinderen volgens jullie alleen maar emoties oproepen moeten we er geen rekening mee houden ?
Maar het zijn wel altijd zij die door zo'n uitwijzing het hardst getroffen worden, zij hebben in veel gevallen het grootste deel van hun leven hier gewoond, zij hebben onze waarden meegekregen en in veel gevallen zijn ze meer belg dan dat ze iets anders zijn.
Als je die kinderen in het buitenland gaat smijten waar ze terug van nul moeten beginnen, dan teken je toch voor een slechte afloop.

Heeft een omhooggevallen trut zoals morel het recht om te zeggen "raus", NEE.
Het is het systeem dat gefaald heeft, een veel te trage assielprocedure, een slechte opvolging van de dossiers en ministers die al jarenlang hun verantwoordelijkheid ontlopen, dat zijn de oorzaken die schrijnende gevallen zoals dit teweeg hebben gebracht.

Het systeem heeft na 2 jaar een bevel tot uitwijzing afgeleverd, om de een of andere manier heeft dat advocaatje van mijn voeten daar vierkant zijn kloten aan geveegd, (om die sukkels nog wat verder uit te zuigen ongetwijfeld... )

De enige die hier dus schuld aan heeft is dat advocaatje van mijn voeten.

En die mensen zelf die dat uitwijzingsbevel naast zich hebben gelegd.

Denkte gij dat den Italiaanse staat geduld met mij gaat hebben als de periode op mijn document verstreken, is, ...

Deud, ... da zal wel ...

De Carabineiri zal hier rap staan, en da zijn zo geen softies zoals de Federales bij ons die zelf hun kusseke moeten thuislaten...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 14:02   #62
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
kheb ook een stuk gezien.
morel, rijke snob met luxevilla en zwembad, maar geen greintje medeleven met de kansarmen.
gèèn hart heeft dat mens. een klomp opgetut egoïsme.
w�*lgelijk.
U Kent natuurlijk Mevr. Morel en kan u argumenten dus steunen.

Een 6 jaar durende aanvraag tot asiel is véél te lang, zoiets kan natuurlijk niet. zo'n procedure mag max met beroepsmogelijkheid erbij 1jaar duren. Bij negatief advies binnen de maande gedwongen terugkeer.
Beter nog zou een procedure op europees niveau zijn. De asielzoekers zouden opgevangen worden buiten of aan de buitengrenzen van de EU bij + advies worden ze doorgewezen via quota naar de lidstaten. Bij negatief advies terugsturen na nemen van vingerafdrukken.
Oud 22 februari 2006, 14:51   #63
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
amai, is lesgeven aan de universiteit nu ook al 'niet werken'?
Hangt er vanaf. Als ik sommige bezig hoor, heb ik toch den indruk dat het eerder "zeveren" is, ipv werken.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 14:52   #64
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Hangt er vanaf. Als ik sommige bezig hoor, heb ik toch den indruk dat het eerder "zeveren" is, ipv werken.
Een prof is iemand die praat in uw slaap. Zeker bij u.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 16:54   #65
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het systeem heeft na 2 jaar een bevel tot uitwijzing afgeleverd, om de een of andere manier heeft dat advocaatje van mijn voeten daar vierkant zijn kloten aan geveegd, (om die sukkels nog wat verder uit te zuigen ongetwijfeld... )

Denkte gij dat den Italiaanse staat geduld met mij gaat hebben als de periode op mijn document verstreken, is, ...

Deud, ... da zal wel ...

De Carabineiri zal hier rap staan, en da zijn zo geen softies zoals de Federales bij ons die zelf hun kusseke moeten thuislaten...
Dan is het toch het systeem dat gefaald heeft of zie je dat weer anders ?
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 17:06   #66
Thai
Burger

Standaard

Wat ik zo graag hoor zeggen ... "die kinderen hebben onze waarden meegekregen " ... 't is daarme dat zelfs de 3de en 4de generatie van de moslims nog steeds gene zak respect hebben voor onze cultuur ???
Thai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 17:09   #67
Thai
Burger

Standaard

ineens volle bak lekker grof wezen ...

in Europa zijn de 1ste gegoede families zo'n 5.000 jaar geleden onstaan.
de laatste 2.000 jaar zijn er steeds grotere groepen die in staat zijn geweest om een hoog niveau op te bouwen,
de laatste 200 jaar is dat bijna de helft
sinds de laatste 30 jaar heeft zelfs de meerderheid een hoge levenstandaard ...

kortom, wie nu nog altijd niet mee is verdiend gewoon niet beter ... uitschot !!! elimineren die afval !!!
Oud 22 februari 2006, 17:26   #68
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thai Bekijk bericht
Wat ik zo graag hoor zeggen ... "die kinderen hebben onze waarden meegekregen " ... 't is daarme dat zelfs de 3de en 4de generatie van de moslims nog steeds gene zak respect hebben voor onze cultuur ???
Stampt nog wa meer neffe den bal jong.
Het gaat hier over gezinnen die een aantal jaren geleden in belgië zijn gearriveerd, gezinnen die een pak beter geintegreerd zijn dan bv. de marokaanse gemeenschap.

Citaat:

de laatste 2.000 jaar zijn er steeds grotere groepen die in staat zijn geweest om een hoog niveau op te bouwen,

kortom, wie nu nog altijd niet mee is verdiend gewoon niet beter ... uitschot !!! elimineren die afval !!!
Aangezien dat kennis onze grootste rijkdom is stel ik voor om hier dan ook volop in te investeren.
Laten we dus beginnen met alle kortzichtige mensen te elimineren
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 17:59   #69
Schavuit
Partijlid

Standaard

[quote=Gentenaar;1556535][quote=Schavuit;1556515]en terecht, typisch om weer een kind te sturen om de ooo zoooo barmhartige hartjes van de mensen weer te doen kloppen. (let maar eens op de muziek op de achtergrond hahaha)

De familie vluchtte naar hier omdat ze problemen hadden met de mafia. Nu neem ik aan dat de mafia niet zomaar iemand gaat vermoorden dus het moet zijn dat diene pa ofzo misschien een paar "verkeerde" deals had[\quote]

niet te geloven, echt niet te geloven. Dat de maffia hen wou vermoorden lijkt mij toch net een argument om die mensen in bescherming te nemen. Jij draait het zaakje gewoon om, maakt van de maffia in plaats van een misdaadgroepering een soort van rechter die uitspraak doet over het al dan niet deugen van een familie, en gaat mee in hun oordeel. Je pleit er zelfs indirect voor dat de maffia die mensen maar moet neerknallen.

Citaat:
dit alles is maar een vermoeden, dus ik zeg niet dat het de waarheid is

overigens laten zulke reacties van dat meisje me koud, ze zijn hier illegaal, dus moeten ze buiten, het zou ook niet mogen dat iemand dat in de illegaliteit verkeerd de mogelijkheid heeft van school te lopen, werk te zoeken en andere sociale uitkeringen krijgt (ocmw), begin eerst aan die punten te werken en we zullen nooit meer zulke situaties meemaken[\quote]

hey, een kind kiest niet in welk land het geboren wordt, het kiest niet bij welke ouders, het kiest ook geen huidskleur. Als jij een kind het recht op onderwijs, en later op werk of bijstand wil ontzeggen, dan vraag ik me af wat je in je eigen jeugd aan trauma's hebt meegemaakt om zo een verrot gedachtengoed te ontwikkelen. Ik ben gedegouteerd.

Flippo, Frankie en Gerolf danken u.

het gaat wel om een ILLEGAAL kind dus kan het mij niet schelen, wet is wet, ze hebben een aanvraag ingediend en dat is afgekeurd, ze hebben bevel gekregen om het land te verlaten en hebben ervoor GEKOZEN om het niet te doen dus moeten ze de gevolgen ervan maar dragen, inderdaad, dat kind kan er niks aan doen, de schuld ligt volledig bij de ouders

hoe "onmenselijk" dit moge klinken, we moeten consequent en hard zijn in zulke zaken anders zijn zulke situaties zoals deze binnenkort dagelijkse/uurlijkse/minuutlijkse kost, en zullen toekomstige uitgeprocedeerden telkens terugverwijzen naar vorige toegevingen

de programma makers zijn allesinds in hun opzet geslaagd om van morelleke de boeman te maken en van die familie de o zo arme schaapkes die hier nu buiten moeten terwijl ze "perfect" geïntegreerd zijn (wat overigens niet ter zake doet)
Schavuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 19:03   #70
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schavuit Bekijk bericht
een ILLEGAAL kind
Verklaar aub.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 20:34   #71
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
amai, is lesgeven aan de universiteit nu ook al 'niet werken'?

volgens mij is bobke de enige die nog weet wat werken is.
Inderdaad, met uitsluitend lesgevers gaat de wereld om zeep.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 20:49   #72
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier over gezinnen die een aantal jaren geleden in belgië zijn gearriveerd, gezinnen die een pak beter geintegreerd zijn dan bv. de marokaanse gemeenschap.
Alleen jammer dat de mate van integratie geen argument is in een asielprocedure.
We hebben trouwens ook veel goed geïntegreerde werklozen.
Oud 22 februari 2006, 20:53   #73
rechtuit
Schepen

Standaard

1. Als we niet consequent zijn en triestig kijkende kindjes altijd mogen blijven, wel dan krioelt het hiet binnen de korste keren van vreemdelingen, mét kroost uiteraard.
Djeezes dan zakt gans onze samenleving toch gewoon in elkaar en zijn we hier niet beter af dan in derdewereld-landen en daar wordt niemand beter van.

2. Als het zo erg is van mensen die hier al 6 jaar zijn weg te sturen, waarom zijn ze dan nota bene weggegaan uit hun thuisland waar ze toch beter thuis waren dan hier want eigen taal, cultuur,...
T zijn wel allemaal economische vluchtelingen hé, ze liegen er natuurlijk op los en verzinnen allerlei vervolgingsverhaaltjes, wie zal dat controleren.

3. Asielprocedure moet inderdaad veel sneller én als beslissing valt dat ze niet kunnen blijven, dan moeten ze dan ook uitgezet worden en niet enkel dat vragen, hoe belachelijk is dat niet!
rechtuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 21:21   #74
Schavuit
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Alleen jammer dat de mate van integratie geen argument is in een asielprocedure.
We hebben trouwens ook veel goed geïntegreerde werklozen.

zeer juist, want meestal is dat het meest voorkomende argument dat ze gebruiken "maar wij zijn toch goed geïntegreerd? puppy eyes"

terwijl dat niks te maken heeft met de zaak
Schavuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 22:03   #75
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit Bekijk bericht
1. Als we niet consequent zijn en triestig kijkende kindjes altijd mogen blijven, wel dan krioelt het hiet binnen de korste keren van vreemdelingen, mét kroost uiteraard.
Lijkt mij een nieuwe tactiek van de mensensmokkelaars om een verblijfsvergunning om humane redenen te verkrijgen. Ook in Nederland zagen we betogingen met dezelfde argumenten, het afmaken van de studies.
Oud 22 februari 2006, 22:13   #76
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thai Bekijk bericht

Zal ik jou een revolver opsturen? Kan jij je zelf elimineren. Dat wil je toch, het uitschot elimineren?
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 23:02   #77
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Verklaar aub.
...
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 23:17   #78
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

Deud, ... da zal wel ...

Het zou mij trouwens ook niet verbazen dat diezelfde gasten van HOP 'achter de schermen' de illegalen zitten te pushen om maar zoveel mogelijk tijd te rekken en procedures op te starten; en als ze dat gedaan hebben komen ze nu klagen omdat ze zolang hier zijn
Oud 22 februari 2006, 23:23   #79
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach zo omdat kinderen volgens jullie alleen maar emoties oproepen moeten we er geen rekening mee houden ?
Nee het zijn niet die kinderen zelf maar al die linkse prutsverenigingen die de boel verziekt hebben. Inspelen op het gemoed van de mensen lukt altijd goed met huilende kinderen; maar ik kan me nog goed een paar gevallen herinneren de afgelopen paar jaar dat er al vaak van die huilende kinderen 'door de mand zijn gevallen' wanneer er een reporter vragen begon te stellen over de toestand van hun land.

Laatst gewijzigd door Gorefest : 22 februari 2006 om 23:24.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2006, 23:25   #80
Thai
Burger

Standaard

Citaat:

Aangezien dat kennis onze grootste rijkdom is stel ik voor om hier dan ook volop in te investeren.
Laten we dus beginnen met alle kortzichtige mensen te elimineren
blij dat mijne provorencendere praat resulstaten haalt ...
punt 1 je bent akkord dat er eliminiaties moeten gebeuren !!!!

ik heb het al eerder gevraagd, uiteraard c nooit reactie gekregen.

stel uw vrouw wordt verkracht,
wat ga je doen?
aanvallen of het grote"ik ben tegen geweld"principe aanhouden ???

kust m'n kloten ok ???

je bent nie meer als een vuil achterbaks leughenaartej,
en ik zal je wel ooit vinden,
extreem l;inmm is de vijand en ge gaat er allemaalm aan !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be