![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het systeem heeft na 2 jaar een bevel tot uitwijzing afgeleverd, om de een of andere manier heeft dat advocaatje van mijn voeten daar vierkant zijn kloten aan geveegd, (om die sukkels nog wat verder uit te zuigen ongetwijfeld... ) De enige die hier dus schuld aan heeft is dat advocaatje van mijn voeten. En die mensen zelf die dat uitwijzingsbevel naast zich hebben gelegd. Denkte gij dat den Italiaanse staat geduld met mij gaat hebben als de periode op mijn document verstreken, is, ... Deud, ... da zal wel ... De Carabineiri zal hier rap staan, en da zijn zo geen softies zoals de Federales bij ons die zelf hun kusseke moeten thuislaten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een 6 jaar durende aanvraag tot asiel is véél te lang, zoiets kan natuurlijk niet. zo'n procedure mag max met beroepsmogelijkheid erbij 1jaar duren. Bij negatief advies binnen de maande gedwongen terugkeer. Beter nog zou een procedure op europees niveau zijn. De asielzoekers zouden opgevangen worden buiten of aan de buitengrenzen van de EU bij + advies worden ze doorgewezen via quota naar de lidstaten. Bij negatief advies terugsturen na nemen van vingerafdrukken.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een prof is iemand die praat in uw slaap. Zeker bij u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() Wat ik zo graag hoor zeggen ... "die kinderen hebben onze waarden meegekregen " ... 't is daarme dat zelfs de 3de en 4de generatie van de moslims nog steeds gene zak respect hebben voor onze cultuur ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() ineens volle bak lekker grof wezen ...
in Europa zijn de 1ste gegoede families zo'n 5.000 jaar geleden onstaan. de laatste 2.000 jaar zijn er steeds grotere groepen die in staat zijn geweest om een hoog niveau op te bouwen, de laatste 200 jaar is dat bijna de helft sinds de laatste 30 jaar heeft zelfs de meerderheid een hoge levenstandaard ... kortom, wie nu nog altijd niet mee is verdiend gewoon niet beter ... uitschot !!! elimineren die afval !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over gezinnen die een aantal jaren geleden in belgië zijn gearriveerd, gezinnen die een pak beter geintegreerd zijn dan bv. de marokaanse gemeenschap. Citaat:
Laten we dus beginnen met alle kortzichtige mensen te elimineren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() [quote=Gentenaar;1556535][quote=Schavuit;1556515]en terecht, typisch om weer een kind te sturen om de ooo zoooo barmhartige hartjes van de mensen weer te doen kloppen. (let maar eens op de muziek op de achtergrond hahaha)
De familie vluchtte naar hier omdat ze problemen hadden met de mafia. Nu neem ik aan dat de mafia niet zomaar iemand gaat vermoorden dus het moet zijn dat diene pa ofzo misschien een paar "verkeerde" deals had[\quote] niet te geloven, echt niet te geloven. Dat de maffia hen wou vermoorden lijkt mij toch net een argument om die mensen in bescherming te nemen. Jij draait het zaakje gewoon om, maakt van de maffia in plaats van een misdaadgroepering een soort van rechter die uitspraak doet over het al dan niet deugen van een familie, en gaat mee in hun oordeel. Je pleit er zelfs indirect voor dat de maffia die mensen maar moet neerknallen. Citaat:
het gaat wel om een ILLEGAAL kind dus kan het mij niet schelen, wet is wet, ze hebben een aanvraag ingediend en dat is afgekeurd, ze hebben bevel gekregen om het land te verlaten en hebben ervoor GEKOZEN om het niet te doen dus moeten ze de gevolgen ervan maar dragen, inderdaad, dat kind kan er niks aan doen, de schuld ligt volledig bij de ouders hoe "onmenselijk" dit moge klinken, we moeten consequent en hard zijn in zulke zaken anders zijn zulke situaties zoals deze binnenkort dagelijkse/uurlijkse/minuutlijkse kost, en zullen toekomstige uitgeprocedeerden telkens terugverwijzen naar vorige toegevingen de programma makers zijn allesinds in hun opzet geslaagd om van morelleke de boeman te maken en van die familie de o zo arme schaapkes die hier nu buiten moeten terwijl ze "perfect" geïntegreerd zijn (wat overigens niet ter zake doet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben trouwens ook veel goed geïntegreerde werklozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Schepen
|
![]() 1. Als we niet consequent zijn en triestig kijkende kindjes altijd mogen blijven, wel dan krioelt het hiet binnen de korste keren van vreemdelingen, mét kroost uiteraard.
Djeezes dan zakt gans onze samenleving toch gewoon in elkaar en zijn we hier niet beter af dan in derdewereld-landen en daar wordt niemand beter van. 2. Als het zo erg is van mensen die hier al 6 jaar zijn weg te sturen, waarom zijn ze dan nota bene weggegaan uit hun thuisland waar ze toch beter thuis waren dan hier want eigen taal, cultuur,... T zijn wel allemaal economische vluchtelingen hé, ze liegen er natuurlijk op los en verzinnen allerlei vervolgingsverhaaltjes, wie zal dat controleren. 3. Asielprocedure moet inderdaad veel sneller én als beslissing valt dat ze niet kunnen blijven, dan moeten ze dan ook uitgezet worden en niet enkel dat vragen, hoe belachelijk is dat niet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
zeer juist, want meestal is dat het meest voorkomende argument dat ze gebruiken "maar wij zijn toch goed geïntegreerd? puppy eyes" terwijl dat niks te maken heeft met de zaak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij een nieuwe tactiek van de mensensmokkelaars om een verblijfsvergunning om humane redenen te verkrijgen. Ook in Nederland zagen we betogingen met dezelfde argumenten, het afmaken van de studies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Nee het zijn niet die kinderen zelf maar al die linkse prutsverenigingen die de boel verziekt hebben. Inspelen op het gemoed van de mensen lukt altijd goed met huilende kinderen; maar ik kan me nog goed een paar gevallen herinneren de afgelopen paar jaar dat er al vaak van die huilende kinderen 'door de mand zijn gevallen' wanneer er een reporter vragen begon te stellen over de toestand van hun land.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 22 februari 2006 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
punt 1 je bent akkord dat er eliminiaties moeten gebeuren !!!! ik heb het al eerder gevraagd, uiteraard c nooit reactie gekregen. stel uw vrouw wordt verkracht, wat ga je doen? aanvallen of het grote"ik ben tegen geweld"principe aanhouden ??? kust m'n kloten ok ??? je bent nie meer als een vuil achterbaks leughenaartej, en ik zal je wel ooit vinden, extreem l;inmm is de vijand en ge gaat er allemaalm aan ! |
|
![]() |
![]() |