![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Totaal fout Supe®Staaf
Dat guido 007 helemaal juist oordeelt, bewijst uw reactie voor bijna 100%. Zoals steeds tracht u met eindeloze discours over democratie de aandacht af te leiden van wat werkelijk misgaat bij het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best mogelijk.
Ik luister naar het waarom. Citaat:
Is dat uw ultieme argument? ![]() Citaat:
In mijn antwoorden val ik de N-Va aan op hun ondemocratisch discours. Had je dat niet door? Wat het Vb daar plots komt bij doen is me een raadsel. Tenzij je het als bliksemafleider gebruikt om de défauts van de N-Va te maskeren. In dat geval moet ik u teleurstellen. Ik trap daar niet in.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat uw antwoord? Geef toe: zwakjes...........
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 maart 2006 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit stemt me zeer blij, dit is een teken dat we goed bezig zijn. In stilte bereiden we ons voor om ons doel te bereiken.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het debat over referendum of niet hebben we een drietal jaren geleden al op het CD&V forum gevoerd. Ik ben ertegen punt uit. Jij bent ervoor, je goed recht punt uit.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dit is niet mijn antwoord maar een eindpunt op ellenlange discussies gevoerd op het toenmalig CD&V forum een drietal jaar geleden.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak u geen illusies. Mijn stem zal nooit vergooid worden aan de separatisten, noch aan de light-versie die meeheult met nep-democraten van de CD&V. Ik kan enkel met vreugde constateren dat het met 't splitsingsprogramma van de N-Va zo'n vaart niet loopt: ze krijgen niet eens een kiesdistrict gesplitst, ondanks grondwettelijke steun! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ik je tenminste wijzen op de foute redenen om er tegen te zijn. Maar als je op voorhand zegt: "Ik ben tegen, punt uit", dan vraag ik me af waarom ge u op een discussieforum begeeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Je moet het de CD&V nageven dat ze die keffertjes van de N-VA toch maar mooi gemuilkorfd hebben en ze lopen ook nog allemaal mooi aan het leibandje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De splitsing van BHV is jammer genoeg geen bevoegdheid van de Vlaamse regering. Maar dat heb ik al eerder duidelijk gemaakt, als de politici van de federale regering geen woordbreuk gepleegd hadden, was BHV reeds lang gesplitst en dit zonder Vlaamse toegevingen. Jij begrijt niet of wil niet begrijpen dat de N-VA hier gerold is door Rood en blauw. Het blijft me om het even, ik blijf dit niet herhalen, het brengt toch niets bij. Trouwens je bent goed in vuurtje stoken en vuurtje onderhouden.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wil je daarin best volgen, maar wat ik niet begrijp: de N-Va blijft 'regeren' met anderen die hen 'rolden' om het in uw eigen woorden te zeggen. Wanneer iemand tegenover mij zijn beloftes niet waarmaakt, zijn woord breekt, en me 'rolt', dan ga ik er zeker geen verdere business mee doen. Bij de N-Va denken ze daar dus anders over........ Maar nogmaals: jij tevreden over de gang van zaken, en ik ook. Hoe je het aan de N-Va achterban verkocht krijgt, blijft me een raadsel. It's magic.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Alles ok guido007? Zeker dat er niemand moet langskomen?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: "It's magic." ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
die slaafs gevolgd wordt door SuperSlaaf ![]() ik bedoel Supe®Staaf Laatst gewijzigd door Clemens : 5 maart 2006 om 12:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch maakt Superstaaf een heel terechte opmerking. Sedert het verkiezingsverraad van de N-VA (u weet wel "wij stappen nooit in een regering met de SP.a" en "wij stappen niet in een regering voor BHV is geplitst") hebben we de N-VA niet meer gehoord. Integendeel, ze zijn braafjes aan de lijn van de CD&V gebleven. Meer zelfs, de N-VA-topstukken gaan nu zelfs al op de thee bij Bert Bibber II.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jan van den Berghe,
Verkiezingsverraad moet u zoeken bij de VB-politici. Die zoeken enkel naar macht en mandaten en hun kiezers maken ze monddood. |
![]() |
![]() |