![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Banneling
|
![]() De partijen N-VA, Spirit en Groen! willen dat Turkije uitleg geeft over de moord op de ouders van Derwich Ferho, de voorzitter van het Koerdisch instituut in Brussel. Ze eisen ook dat het land een grondig onderzoek voert naar de moord.
VRT Nieuws, zo 5.3.2006 |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
BTW ik wacht nog steeds op tegenargumenten op de posts van JvdB. Mvg,
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() De: morkhoven
Objet: Politieke 'strategie' van het Vlaams Belang Date: 6 mars 2006 À: [email protected] Waarom scheldt het Vlaams Belang Fehriye Erdal voor 'terroriste' en 'moordenaar' uit terwijl het de moorden op Koerden niet veroordeelt ? Past het niet binnen hun 'strategie' misschien ? Moet die 'strategie' misschien niet wat bijgesleuteld worden ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#547 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
omdat een agentje z'n job niet naar behoren heeft gedaan. Leg me dat eens uit, en vooral, als we in politiestaat VuilBland gaan leven, zullen de bevoegde ministers dan ook opstappen als er een agentje ergens een fout gaat maken ? Think ! Think hard ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u zult de laatste zijn die zal weten als ik op de arbeidsmarkt weer m'n plaats heb ![]() Ik geniet teveel van je Cashflow-achtige beschimpingen. Je maatje is trouwens terug onder de noemer "born2bewild". Neem er eens contact mee op, jullie beginnen voor hetzelfde onderwerp een stokpaardje te kweken: Pelgrim beschimpen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar dat willen de aasgieren van het VuilB niet inzien, die willen als blinde bloedhonden enkel het vel van een paar ministers, dat scoort goed in de opiniepeilingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en nu hebben ze dat zelfs afgeschaft. Waarom volgen we gewoon hun wetten niet wat consequenter, België zou zoveel vlotter lopen ![]() Oei, wacht eens, de UK en België zijn niet een en hetzelfde land misschien, andere achtergrond, andere problematiek, andere economie, ... zou dat het wel eens kunnen zijn ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Banneling
|
![]() Turkse ambassadeur op het matje over ,,doodseskaders''
BRUSSEL - De Vlaamse minister van Buitenlands Beleid, Geert Bourgeois (N-VA), heeft in een brief aan de Turkse ambassadeur in Brussel uitleg gevraagd over de moord op de ouders van Derwich Ferho, de voorzitter van het Koerdisch Instituut in Brussel. ,,Ik wil dat opheldering gegeven wordt over de omstandigheden waarin één en ander gebeurd is. Als het zo zou zijn dat het hier om een vorm van staatsterreur gaat, dan is dat heel, heel belangrijk'', zo verklaarde Bourgeois maandagochtend op de VRT-Radio. ,,Turkije wenst lid te worden van de Europese Unie. Als zou blijken dat daar op dergelijke grove manier een schending van de mensenrechten gebeurt, dan is dat enorm belangrijk in de afrekening bij die toetreding'', vervolgde Bourgeois. De Standaard 6.3.2006 | Bron: belga/vrt |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik wist niet dat er in het vonnis iets over terrorisme is uitgesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hier wel eens in het frans durven de discussieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals met de onnozele cartoons over mijnheer Mohammed! Hopelijk komt dat hele zootje nooit in "Europa". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft te maken met verantwoordelijkheid, ... Als ik en mijn twee collega's er hier een totaal potje van maken, en onze Chef wordt bij het management geroepen en hij kan daar gene goeien uitleg over geven, of hij kan niet uitleggen dat hij dit of dat of hetgeen geprobeerd heeft om ons terug op het rechte pad te helpen, dan is dat zijn schuld, en zal hij zijn vallies mogen pakken. Daarom dat hij het ook niet zo ver zal laten komen en de rotte appel buiten zal gooien of procedures of systemen zal installeren en volgen om de zaak onder controle te houden, zodat we er geen potje van kunnen maken. Dat is uiteindelijk een van zijn taken. Als hij iemand op een post zet die niet bekwaam is, is dat zijn schuld, en het is zeker zijn schuld als hij daar niks aan doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |