![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#322 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Iemands eerlijke mening betitelen als 'kakken en azijnpissen' kan alleen uit de koker van een beklagenswaardige apparatsjik komen.
In tegenstelling tot de NVA-partijtop ben ik een democraat. Representatieve democratie is gebaseerd op een contract tussen de burger en degene die hij kiest voor zijn vertegenwoordiging: "u zal mijn politieke wil vertegenwoordigen in de representatieve organen, daartoe kies ik u". Als de vertegenwoordiger dat contract verbreekt, of er mee spot zoals Bourgeois deed, vernietigt hij het fundament van de democratie. Meer is er niet aan de hand, en met wat modieuze "verzuringsklap" zal u dat niet wegpraten. Laatst gewijzigd door Egidius : 8 maart 2006 om 14:30. |
|
|
|
|
|
#323 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#327 | ||
|
|
Citaat:
Doe geen moeite man, het is overduidelijk wat jij mag en niet mag. Citaat:
Geen haar op je hoofd dat er aan denkt het op te nemen voor de waarheid en de democratie, niet? Je bent even laf als de Guido007's en andere Giserkes, Zorroaster, je doet het alleen wat subtieler. Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 8 maart 2006 om 14:57. |
||
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Burger
|
Als N-VA lid kan ik mijn teleurstelling over dit voorval niet onder stoelen of banken steken; graag had ik dan ook Robert t bij deze een hart onder de riemgestoken, ik ben ervan overtuigd dat 90 % van de leden achter u staat!
Vroeger lachtte ik de beschuldiging als zou de N-VA top ondemocratisch zijn flagrant weg, blijkbaar zat ik dus wel fout. Ook over de lijstvorming in Antwerpen groeit mijn frustratie. Maar soit, Robert t, weet dat ge aan de basis veel steun hebt. Met vriendelijke Vlaamse groet, tasmdevil Laatst gewijzigd door tasmdevil : 8 maart 2006 om 16:08. |
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Veelzeggend, zoniet alles over de toekomst van de NVA !!
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer een partij met ambities om de macht te grijpen niet alleen intern autoritair gestructureerd is, maar ook apert ondemocratische beginselen aanhangt om als beleidsoptie naar voor te schuiven, dan zou de kiezer toch moeten gewaarschuwd zijn, en zich niet laten vangen door het zelfopgekleefde etiketje 'democratische partij' Maar goed, de N-Va heb ik al lang in het vakje van de nep-democraten gestopt. Erger is dat bij de Wetterse Metten tot uiting komt hoe fundamenteel oneerlijk de N-Va tewerk gaat. In hun congresteksten huichelen ze dat hun visie erin bestaat 'het onproductieve cordon neer te halen' Wanneer een goeie ziel zoals Robert t de daad bij het woord voegt, krijgt hij de ezelsstamp. Ik lustte van de N-VA-Bour al nooit eieren, maar wat schiet er voor de sympathisanten nog over aan geloofwaardigheid? Jammer dat de N-Va'ers hierover géén klare wijn durven schenken.......... Over deze opmerking fietsen ze vlotjes heen. Die zal je ze niet zien kwooten en becommentariëren. Te pijnlijk?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 maart 2006 om 18:18. |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Burger
|
Citaat:
Wat mij echter stoort, is dat zij net als de VLD de machtspositie boven haar idealen stelt. Voor een partij die het moet hebben van een basis vol met idealisten is dat niet al te goed, nietwaar? |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Beste tasmdevil: hier ligt de verklaring voor het 'verdampen' van de partij NVA in de nabije toekomst!!
|
|
|
|
#335 | |
|
Burger
|
Citaat:
en vlott, oké, qua standpunten komt het in de buurt, maar ze zijn gewoon te klein |
|
|
|
|
|
|
#336 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 maart 2006 om 02:28. |
||
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je mag Storme van mij ook vragen hoe zijn voorkeur voor direkte democratie te rijmen valt met z'n Orangisme. |
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#339 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Had je aandachtig gelezen, dan had je nu wél geweten onder welke condities een monarchie democratische legitimiteit kan hebben. Citaat:
Kon hetzelfde maar van de N-Va en Cd&V-adepten gezegd worden........ Citaat:
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mocht ik in die van Wetteren hun plaats zijn, ik kwam naar 't congres met een plakker over mijn mond.
|
|
|