![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4481 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat jij vindt dat de NWO in "koetjes en kalfjes" thuis hoort, da's uw meninh, hé. Sommigen vinden dat 9/11 daar ook thuis hoort. Sommigen vinden zelfs dat alles wat zij niet geloven per defenitie niet de moeite loont om over te discussiëren. Trouwens, zoals exodus al opmerkte, Pindar post al z'n bijdrages toch in deze draad? En niemand verplicht u toch deze draad te volgen. Kijk, 99% van wat U post, interesseert mij ook niet, (en dan zwijg ik nog over het niveau van uw argumentatie) maar je zal mij nooit horen claimen dat u maar ergens anders uw "onzin" moet gaan verkondigen. De gedachten zijn vrij!! Zowel die van Pindar als die van U.
![]() |
![]() |
#4482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En DS, ik heb u nog nooit ergens zien argumenteren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat er al eens uitgeweken wordt naar esoterische onderwerpen vind ik geen slechte zaak, het is enkel in deze draad en is eens iets anders.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 maart 2006 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4486 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of richt dan in K&K een draad op die kan gaan over holle planeten en poolgaten en rare cijfercombinaties - maakt mij veel uit.
![]() |
![]() |
#4488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom is er nu een europese wet die bepaalt dat email-spamming verboden wordt? Je bent toch niet verplicht om tv te kijken of te luisteren naar de radio? Of om al die spam-mails te lezen? Van mij mag Pindar liever vandaag dan morgen geband worden omdat hij niet voldoet aan de meest fundamentele vereisten op een poliltiek discussie-forum : discussieren. Hij trollt er gewoon op los en spamt een interessante topic vol met nutteloze en belachelijke posts. Er zijn 2 opties om daar mee om te gaan : bannen of hem/haar negeren. Ik zou het eerste verkiezen maar bij gebrek aan medestanders aanvaard ik de 2de optie. Gewoon niet op reageren, Pindar is een gewone attentie-hoer. Don''t feed the trolls, zoals ze zeggen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 9 maart 2006 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4489 |
|
![]() Blijkbaar wel, je zit hier nu al constant onderdraagzaam te wezen en je wil de draad verplaatst zien enz... Het is toch maar één draad en je bent niet verplicht van hem te lezen. Er worden hier wel dagelijks 10 draden geplaats over het VB, en die lees ik nooit.
![]() |
![]() |
#4490 |
Minister-President
|
![]() Dan lees je m'n circa duizend posts over 9/11 maar eens.
![]()
![]() |
#4491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil hier geen gelijk halen: er valt geen gelijk te rapen. Punt is dat hier dingen gepost worden die niets met Internationale Politiek te maken hebben, het is hier een soort pseudo-subforum geworden waar alle dubieuze en sub-wetenschappelijke theorieën maar kunnen verspreid worden. Dat mag, maar in K&K, niet hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#4492 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Radioreclame krijg je te horen zonder uw eigen beslissing. U kan dan uiteraard van zender veranderen, maar men stoort u ermee. Zelfde met e-mailspam. Echter, indien je met pindar of de NWO wil geconfronteert worden, moet UZELF de draad aanklikken. (en dan nog kan je over de "oninteressante" posts toch gewoon doorscrollen?) Citaat:
Bijna steeds zijn ze een aanval op mjn persoon, niet op de inhoud. Doch, je zal mij hier niet horen zeuren dat ze illwill, stone, of wie dan ook moeten bannen. En tiens, nu vindt u de draad weer plots "interessant"? Citaat:
What's the problem? -
![]() |
![]() |
#4493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaak heb ik jou niet betrapt op flagrante leugens over mij? Hoe vaak heb jij niet vulgaire beledigingen over mij gepost? Moet ik de links nog eens geven? Van mij zal je echter geen persoonlijke aanvallen kunnen vinden tegen jou (of tegen iemand anders). Dus kom nu niet de heilige spelen dat je mij niet wil bannen. Daar is geen enkele reden toe. En kom niet opnieuw bleiten over stoute "Stone" die jouw zever maar niet wil pikken (iets waar jij blijkbaar niet tegen kunt). Indien ik bij elke persoonlijke aanval van jou bij de mods was gaan klagen (wat volgens het forumreglement mijn recht is), dan was jij al herhaaldelijk gebannen geweest. Tiens, misschien doe ik dat wel vanaf nu ... ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 maart 2006 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4494 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jou??? Never! Ik zal je precies zeggen wie ik al aan de mods heb gemeld: - Guderian (3 keer) - Pindar (2 keer) - democratsteve (3 keer) - devilke (2 keer). That's it.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 maart 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En mij nog niet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4497 |
|
![]() Heel zeker! Als ik het vind post ik het.
![]() |
![]() |
#4498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het komt door die domme tussengooisels in de forumquiz? Niet? Ik moet afleren dat verhaal over Sjokomakije en Pilliwilli III te posten... Hoewel: hier past dat! ![]()
![]() |
![]() |
#4500 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De enige die hier constant zit te bleiten ben jij zelf. Dat heeft ondertussen iedereen wel door. Citaat:
Omdat je weet dat je hier onzin zit uit te kramen. Btw, je zit hier altijd te bleiten over mijn ontelbare "grove en vulgaire beledigingen, maar je plaatst ze nooit. Plaats hier al mijn "vulgaire beledigingen" aan uw adres maar eens. Dan kan iedereen direct zien wie hier de "bleiter" is.8) Je moet steeds weer die ene keer aanhalen toen ik je "trezebees" hebt genoemd. Verder kom je niet. Als ik vertel dat 9/11 een insidejob is, dat het WTC is neergehaald door CD,.......... dat zijn natuurlijk allemaal "leugens" volgens u. Tja. Vanuit dat standpunt kan ik uiteraard iedereen die de officiele theorie wél gelooft, ook een "leugenaar noemen". Btw, ik weet wel dat u niet directe beledigingen post, maar bijna al je posts aan mijn adres zijn een "aanval" op mijn persoon, zelden tackle je de inhoud van m'n posts.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 maart 2006 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |