![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Verdient Geert Brouwers straf ? | |||
Ja, straf voor Brouwers |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Nee, Brouwers is onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
32 | 80,00% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, indien die indruist tegen de wet.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan zeg. Intussen al de meest misbruikte wet die er is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb die mail ook al gehad. Vond die maar flauwtjes maar zeker niet racistisch.
Uiteindelijk wil die mail alleen maar aanklagen dat wij ons moeten excuseren voor wat cartoons, terwijl als het er op aan komt wij wel de facturen mogen betalen. Gans die rechtzaak is flauwekul, want uiteindelijk lijkt het er vooral om te gaan dat men uit de Forward-lijst gewoon het e-postadres heeft geplukt dat politiek het interessantse was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() 't Is maar wat je vertsaat onder 'straf'.
Zeggen da hij het niet meer mag doen... 10 minuten in de hoek gaan staan.. 5 bladzijden schrijven. "ik mag niet..." Of levenslang geven.. zen politieke rechten ontnemen.. enz.. Nee, als men Brouwers wil straffen, dan moet de lat wel gekijk leggen. Er zijn al zoveel politicie geweest, die racitische uitschuivers gemaakt hebben. En die veel erger zijn.. Herinner Toback met zen meeuwen, of diene VLD 'er, die allochtonen het recht op zwemmen wou ontzeggen. Hebben die ooit een straf gekregen. NEE. Dus waarom zou Brouwers wel een straf moeten krijgen? Daarbij, het is niet meer dan een scheet in een fles. Als ons gerecht zich met dergelijke pineuts moet bezighouden. Ja, dan ligt er voor de zware criminelen een gouden toekomst voor de deur. Met een beetje geluk komt "hun" dossier binnen 50 jaar dan op tafel... Laatst gewijzigd door De Prof : 10 maart 2006 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laten we vooral maar zo voortdoen.
Naar rechtbanken stappen voor e-mails. Het zal vele monden doen sluiten, maar de geesten nog meer verruwen. Mentale ghetto's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik duide alleen maar aan dat knip in zijn "pleidooi" nooit iemand schuldig kan bevinden zonder de originele email header. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verplicht je, maar je KAN het wel doen.
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dezelfde tekst zou al in de standaard verschenen zijn. www.vlaamsbelang.org
maar ja! 2 maten en gewichten he! Noël Slangen over de Deense cartoons Kranten in België publiceerden de cartoons om duidelijk te maken dat men niet kan tornen aan de persvrijheid. Het Vlaams Belang zou het hebben gedaan om bepaalde bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen. Dat kan wettelijk niet. Zoals het er niet om gaat of een mes toegelaten of verboden is, wel of je er mee eet of je er iemand mee bedreigt. Noël Slangen, geïnterviewd door Eric Donckier in Het Belang van Limburg, 20 februari 2006 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De boodschap van het CGKR is wel duidelijk.
Kijk maar uit met e-mails. Van zodra er een stereotypering in vervat zit die discriminerend kan geïnterpreteerd worden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En het gaat dan nog niet eens over gepersonaliseerde e-mail.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Waarschijnlijk is die mail half België rondgeweest, werk voor het CGKR.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb hem ook gekregen. <<begint ijlings naar het buitenland te verhuizen>>
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar ik kan wel het slachtoffer worden van dit soort ridicule fascistoide toestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.danishmuhammedcartoons.com/Apology.html Dat het parket zich moet gaan bezighouden met wie een kopietje van die tekst doorstuurt, is gewoon hemeltergend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ?? Ik maak mij daarover helemaal geen zorgen. Nochtans stuur ik evenveel mails als iedereen.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij verdient dezelfde straf als Dewael en Onckelincx voor het laten ontsnappen van Erdal.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd heb ik die mail vorige week al gehad van een collega die het ook grappig vond. Heel wat mensen hebben die mail gehad en doorgestuurd trouwens.
Ik ben daar toch wel een beetje tegen als dat strafbaar zou zijn hoor. Mijn collega is zeker geen racist. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 maart 2006 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat VANDAAG jouw smaak van humor nog niet verboden is. MORGEN kan dat weer anders zijn. Ik word ongezond van jullie selectieve verdediging van vrijheid.
|
![]() |
![]() |