![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zei de vampier...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Zit veel waarheid in,Lemmon.
Men bestrijdt hier 'rechts' door buitenlanders te importeren. Rechts zal daardoor meer groeien, medunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Links moet je natuurlijk met een korrel zout nemen, het gaat over het pamperend uitkeringsbeleid van "nieuw landgenoten" in ruil voor een stem. Bepaald verhelderend was de uitleg van Grootjans , VLD ? , die wist te vertellen dat nadat er waarschijnlijk een 30% illegalen woont in de Dambruggestraat, dat dit de mogelijkheid geeft om deze "nieuwkomers" beter te begeleiden naar OCMW's, socciaal assistenten, sociale woningen,ziekenzorg,uitkeringen... Kortom het invoeren van SPa-kiesvee gaat onder begeleiding van VLD. Niet slecht bekeken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Maar allochtoon links groeit nog sneller !
Links moet je natuurlijk met een korrel zout nemen, het gaat over het pamperend uitkeringsbeleid van "nieuw landgenoten" in ruil voor een stem. ------------------------------------- Inderdaad, Met de bijkomende bedenking.. Dit land wordt gedragen door de bekwame(goed opgeleide), werkwillige autochtoon. Die groep gaat dus achteruit. We zullen zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() W�*�*r haalt Abi uw vrouw erbij? Heeft ze ook een BMW en OCMW steun dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 maart 2006 om 14:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is erover, poes...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapje newaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begint gewoon mijn macht te beseffen
![]() Don't resist ... or the candy-deliveries will be terminated.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *krijg ineens goesting om dat terug te zetten*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Braaf poesje, braaf...
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, maar ze is wel een nieuwe Belg waarover deze topic gaat. En dat van BMW en OCMW zijn dus de klassieke fabeltjes, want ik ken nauwelijks nieuwe Belgen die aan dat sterotiep bevooroordeeld patroon beantwoorden. Hoewel ik zeker niet ontken dat er profiteurs tussen zitten van de sociale zekerheid, maar die vind je net zo goed terug tussen de belegen Belgen. Alleen vinden mensen zoals jij dat allochtonen die misbruik plegen zwaarder bestraft moeten worden dan belegen Belgen. Dat gaat er bij mij niet in. Ik noem dat a-sociaal, discriminatoir en anti-democratisch.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af hoeveel migranten zich nog "Belg" gaan voelen als de sociale zekerheid gesplitst is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Er zullen een heleboel profiteurs zitten tussen de immigranten, zeker weten.
Slecht nieuws voor de plaatselijke profiteurs. De spoeling gaat dunner worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vandaag door de straten gelopen waar ik als kind ben opgegroeid.
Pff het is in verval moet ik zeggen. Bijna alle winkels dicht en bezet door allochtonen. Al die huizen waar ze in hokken kan je het vuil er zo afschrepen. Negers, turken en weet ik veel bekijken mij precies of ik een vreemdeling ben die verloren is gelopen. Een negerin passeerde mij en liet haar aansteker vallen, ik de vriendelijkheid zelve raapte hem op ze snauwt het uit mijn handen en bekeek me alsof ter plekke mocht doodvallen. Weet niet hoor...t' is erg geworden. Gent ghetto allias the bronx Laatst gewijzigd door Mambo : 25 maart 2006 om 01:08. |
![]() |
![]() |