![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
#122 |
Banneling
|
![]() De verbanning is tijdelijk....jammer genoeg
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja....
#124 |
Banneling
|
![]() en hier en daar beetweters die wet in eigen hand nemen
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() een vraag: wat is geband zijn dan eigenlijk? Meermaals zag ik postings van mensen, en daarnaast stond "banneling", of "permanent gebannen".Moogt ge dan toch verder posten als ge gebannen zijt, of hoe zit dat?Ook merk ik mensen op, die geband zijn , en onder een andere naam teugkomen?
persoonlijk vind ik dat niemand geband moet worden, zelfs degenen die mij op vreselijke wijze zouden beledigen.Ik ben voor de vrije meningsuiting.. |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ik zou wel eens willen weten wie er zo allemaal geband is voor het ogenblik.
Zaak van eens lekker te lekkebaarden. |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey
![]() De mods al gevraagd waar je die vandaan haalde ? |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Alez al GOE dat men hier niet grof doet en ik het ben ???
Boodschap voor moderators - Citaat: Oorspronkelijk bericht door bob. ------------ Heb ook verhalen van leerkrachten (uit de eerste hand by the way) die het dag-beroepsonderwijs verlieten om in de avondschool met doorgaans gemotiveerde, iets oudere, en vooral autochtone leerlingen hun tijd te vullen. Uitlatingen in de zin van,.......er valt met die kereltjes geen kl*ten mee aan te vangen, of ,.....zo dom als wat, of, ......ik kan met hun vervelende mentaliteit niet meer om, zijn de klassiekers. Maar het feit dat meer dan de helft ervan geen diploma haalt is natuurlijk iedereens schuld behalve die van henzelf of van hun ouders. Wat wil je met een regering en haar witte verlengstuk (CGKR) die hen het gevoel van racisme en discriminatie met de paplepel inlepelt. Een rots van een excuus om achter te schuilen en alle eigen verantwoordelijkheid voor het leven af te wimpelen. Nou zeg nu zelf,..... stempelen combineren met drugsdealen , carjacken en/of handtassen roven is spannender en vooral lucratiever nietwaar. Ach ja, rechtse woorden in de linkse wind natuurlijk, je weet hoe dat gaat. We zullen de verkiezingen alweer laten spreken. Groetjes Hey pas op ge schreef kloten wie weet verwijderen zu u zoals bij mij Bedankt mensen om men posts te verwijderen en bedankt dat de web site 2 dagen niet aktief was ....VOOR SOMMIGE . Geen enkele leerkracht ist waard om les te geven zelfs geen enkel wijf . Groeten Duncan den arme deeltijdse poetsman Laatst gewijzigd door duncan : 15 maart 2006 om 08:41. |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ROFL.
Gij zijt echt een amusante jongen gij ![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb er nul. goed eh
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig!
Mijn felicitaties heb je! Maar wat moet ik nu de 'Vuil-B-ers' geven die een extra nul achter het aantal postings hebben staan dat jij hebt en die ook nul strafpunten hebben?
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een andere hobby?
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jou met enkel de slechte puntenverzamelaars laten zitten? Je méént het?
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |