![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een schietschijf ontwerpen voor anderen en op een mooie dag zelf als schietschijf dienen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je trouwens de 'minderheid' vandaan die tegen het CS zou zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[SIZE=1]"Theo Kelchtermans, kamerlid voor CD&V en burgemeester van Peer, was gisteren niet gelukkig met de manier waarop de krant Het Belang van Limburg hem afschilderde als een burgemeester die klaarstaat om met Vlaams Belang een coalitie te smeden. ,,Ik sta ondubbelzinnig achter de partijlijn van het CD&V-bestuur inzake het cordon. En dus ga ik de engagementsverklaring ondertekenen’’, zegt hij. ,,Als militant moet je de partijlijn aanvaarden.’’[/SIZE] Schrap Kelchtermans dus maar uit het lijstje. ![]() Toen waren ze nog maar met 3 (op de 44 Limburgse burgemeesters) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de gaatjes in het cordon zijn er aan het komen
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Hangt er van af.
Kelchtermans mag in theorie tegen het CS zijn, als hij het in de praktijk mee in standhoudt, dan heeft Juan groot gelijk. Schrap Kelchtermans dus maar. ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij gaat nog serieuse oogskes trekken denk ik als duidelijk gaat worden dat het cordon niet meer te houden gaat zijn, ... Denk jij nu werkelijk dat ze het Belang eeuwig van de macht af kunnen houden, ? Dat de sossenvrienden eeuwig kunnen blijven profiteren... aan alles komt een einde,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Aan een worst zijn er zelfs 2 eindes
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is genoeg om in een aantal vlaamse gemeentes het cordon te laten sneeuvelen om de heren in Brussel het vuur aan de schenen te leggen,... Er zijn zo een paar VLD bolwerken die wel eens zouden kunnen sneuvelen mocht de CD&V met het Belang aan een zeel trekken, en hetzelfde geld voor een paar Sossengemeentes ook. Bekijk de percentages maar eers waar het belang gewoon al de grootste partij is, en waar ze enkel maar een VLD er of CD&V er over de meet moeten trekken, desnoods als Gemeentebelangers. Vergeet niet dat die CD&V en VLD burgemeesters ondertussen al 6 jaar samenwerken met die gemene facisten... ja da schept nen band op den duur hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 2006 is een dubbeltje op zijn kant, ik geloof echter niet dat ze in grote steden (waar het echt om te doen is) zoals antwerpen, gent, mechelen, ... in kunnen breken.
vanaf 2012 is onze samenleving gediversifieerd genoeg om een zoveelste VB-vooruitgang te stoppen (het VB kondigt dit al zelf aan in haar propaganda: "laatste kans" etc.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
als het dus gebeurt (wat ik niet geloof), dan zal het VB met 'onafhankelijken' een coalitie vormen en kan dit niet als een doorbraak van het cordon (afspraak tussen de democratische partijen) gezien worden plus: een doorbraak op dorpelijk niveau, is nog niet gelijk aan het breken van het regionale cordon, laat staan het federale, zoals sommigen hier blijkbaar wensdromen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe komt dat , door de anti democratische dictatoriaale maatregelen van het establishment, en geloof me Juan, vroeg of laat ontploft dat in hun eigen bakkes. En ik hoop dat dat niet te lang meer gaat duren, ze hebben een systeem gecreerd dat naar hun eigen untergang gaat leiden. Die verdomde hebzucht ook altijd hé... Vreemdelingen laten meestemmen om het blok tegen te houden en zelf nog 6 jaarkes de baas te kunnen spelen, en dan is het gewoon wachten op de moskee en bidtapijtpartij en het is exit sossen, ... Hoe dan ook verliezen doe je dit uiteindelijk toch, want vuile trukken toepassen komen altijd in je gezicht terug. Joske Ghijsels was den eersten, pro kiesdrempel om de kleintjes buiten te houden, ... ![]() Dag Jos, Who's next ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Technisch gesproken is dit inderdaad geen doorbreken van het cordon, nee, ... maar zo gaat dat niet gezien worden natuurlijk, Perceptie weet u wel ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en kunnen er veel gemeentebelangskes geboren worden, ... Hihi, Gemeente-Belang, ... dat is nog vlotter dan vlot nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik beklaag de verdedigers van het cordon. Ze moeten een onverdedigbare stelling verdedigen. Eén echt doorbraakje, hoe klein ook, volstaat om een vloedgolf te creëren. Ze moeten overal tegelijk zijn, voortdurend kleine en grotere brandjes blussen, mensen afdreigen of hele afdelingen buitengooien... Ze hebben geen moment rust meer, en dat terwijl ze weten dat het water binnenkort toch over de dijk komt. Ik leef mee. Laatst gewijzigd door Egidius : 16 maart 2006 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ge zijt nog naïever dan ik dacht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Exit DC en PSI. Who's next? Laatst gewijzigd door Egidius : 16 maart 2006 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |