![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#522 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
schandalig he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#523 |
|
Banneling
|
900 Euro per maand?
Neenee, maar als ik dat bedrag kan krijgen zonder werken stop ik onmiddellijk.(meen het) Zo kan er een werkzoekende mijn job krijgen...iedereen tevreden. Maar u (en vele werkzoekenden) moet wat concreter worden. Kun je nu eens niet duidelijk zeggen: "Dat werk wil ik, en daarvoor wil ik zoveel verdienen." Toch niet moeilijk? |
|
|
|
|
|
#524 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#525 |
|
|
Minimumloon, is dat een eis van het VWS?
|
|
|
|
|
|
#526 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Overigens kan wel zelf breien als het hoognodig is, maar brijen, dat niet. Het hangt er allemaal alleen maarvan af hoe de winsten van de gestegen productiviteit verdeeld (of niet verdeeld worden) Zie een interessante thread daarover, de verdeling bij the leading nation of the world... |
|
|
|
|
|
|
#527 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#528 |
|
|
aangezien er meer en meer werkende armen zijn lijkt me dit wel opportuun eigenlijk ja.
deze thread werd trouwens vanuit die achterliggende gedachte opgestart en is in feite een stakings-werkweigeringsoproep naar de sociale economie toe met als minimumlooneis ( voor voltijds werk ) 1200 euro netto per maand. om zelf het goede voorbeeld te geven weiger ik persoonlijk in alle geval elke jobaanbieding die niet aan deze minimumlooneis voldoet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 11:27. |
|
|
|
|
|
#529 |
|
Banneling
|
Steeds meer een balans-onkost geworden en als dusdanig steeds genadelozer bestreden met alle mogelijkheden die de ontwikkeling van de moderne technologie en de steeds toenemende mondialisering biedt..
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 11:27. |
|
|
|
|
|
#530 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er moet ook voldoende werk zijn, en een werkloosheidsgraad van 15 % is voor een neutrale waarnemer misschien en voldoende indicator om te besluiten dat zulks nu niet het geval is (en wellicht nooit het geval zal zijn, binnen het postkapitalisme), en dat het solidariteits-systeem tussen actieven en niet-actieven misschien toch beter in al zijn glorie en feilen niet alleeen in stand gehouden wordt, maar versterkt, uitgebreid en verder ontwikkeld. |
|
|
|
|
|
|
#531 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar die kon mij geen enkele verdienste beloven. Nu wil ik voor die drie jaar werk graag laat ons zeggen tweeduizend euro per jaar? Ik heb tenslotte voor eigen rekening Grieks moeten leren...werkloos zijnde. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 11:44. |
|
|
|
|
|
|
#532 |
|
Banneling
|
Was uw bekommernis om de kansarmen toen even groot? Of is die er maar gekomen, toen U er zelf mee te maken kreeg? Uit eigenbelang dus? Of niet?...
|
|
|
|
|
|
#533 |
|
Banneling
|
@bobke
Zie over de verdeling van de winsten van de steeds stijgende productiviteit bij de leading nation of all, de interessante thread: http://forum.politics.be/showthread.php?t=46893 |
|
|
|
|
|
#534 | |
|
|
Citaat:
irrelevante spitsmuizenprietpraat dus die uitgaat van het cultureel fascistische credo als zouden rijken wel aan hun eigen belang mogen denken en armen niet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#535 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is onverstaanbaar, met al die armoede en rijkdom die er is, dat de wereld niet rondom continu in vuur en vlam staat, inplaats van hier en daar intermitterend. Dat kan alleen maar toegeschreven worden aan de originele en oorspronkelijke goedheid van de mens. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 11:59. |
|
|
|
|
|
|
#536 |
|
|
zolang armen denken dat het verkeerd is om voor je eigen belang op te komen wat niet perse in strijd hoeft te zijn zoals bij de rijken met het groepsbelang zullen armen arm gehouden kunnen worden. gedaan dus met die ongepaste cultureel marxistische nederigheid van de armen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 11:57. |
|
|
|
|
|
#537 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#538 |
|
|
zonet trouwens mij vrijwillig en spontaan bezig gehouden met het updaten en schoonmaken van de computer van buurthuis terbeke in menen waar kansarmen kunnen komen internetten. Gratis en voor niks. Bespaarde kostprijs voor het ocmw van menen minimaal drie werkuren van een ict technicus.
PS mag dus eigenlijk niet van de rva he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 12:15. |
|
|
|
|
|
#539 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|