Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2006, 16:02   #101
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Hoe oud ben jij zeg? Dit is één van de belachelijkste zaken die ik ooit op dit forum gelezen heb. Man man, geloof je dit nu zelf?

Hoeveel homo's ken jij persoonlijk? Of ken jij ze enkel van tv tijdens de gay parade? (retorische vraag)

Mijn beste vrienden zijn homo en van hun 'bekeringsdrang' heb ik nog niet veel gemerkt. Dat 'bekeren' zou trouwens nooit lukken. Je kan van een hetero geen homo 'maken' en omgekeerd.
ik ben in de veertig...van mijn 20 tot m'n 30 was ik zonder vaste verblijfplaats.Ik bracht dus veel tijd door op straat, café's, en stations enzo.Homo's heb ik met hopen gezien, die s'avonds rondslingerden, op jacht naar een jeugdige kont.Veel junkies prostitueerden zich aan die "mannen", zwakke kerels die hun moeder verkocht zouden hebben voor een spuitje...de homos profiteerden van die gasten.Goedkope hoeren...in alle europese steden die ik bezocht heb, kon je de zelfde walgelijke scéne's zien.Ze hebben mij altijd doen kotsen...In die tijd sprak men amper van Aids, ze lieten zich toen totaal gaan, vandaag hebben velen schrik om ziek te orden, ze passen op en hokken samen als trouwe koppeltjes (dat heb ik tenminste begrepen vermits ze zelf willen trouwen).En nu willen ze respektabel worden, na flink meegeholpen te hebben met deze vreselijke epidemie te verspreiden.Deprimerend gedoe...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 16:14   #102
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik ben in de veertig...van mijn 20 tot m'n 30 was ik zonder vaste verblijfplaats.Ik bracht dus veel tijd door op straat, café's, en stations enzo.Homo's heb ik met hopen gezien, die s'avonds rondslingerden, op jacht naar een jeugdige kont.Veel junkies prostitueerden zich aan die "mannen", zwakke kerels die hun moeder verkocht zouden hebben voor een spuitje...de homos profiteerden van die gasten.Goedkope hoeren...in alle europese steden die ik bezocht heb, kon je de zelfde walgelijke scéne's zien.Ze hebben mij altijd doen kotsen...In die tijd sprak men amper van Aids, ze lieten zich toen totaal gaan, vandaag hebben velen schrik om ziek te orden, ze passen op en hokken samen als trouwe koppeltjes (dat heb ik tenminste begrepen vermits ze zelf willen trouwen).En nu willen ze respektabel worden, na flink meegeholpen te hebben met deze vreselijke epidemie te verspreiden.Deprimerend gedoe...
PRACHTIG PLEIDOOI, U HEBT 100% GELIJK.

[SIZE=1]PS: Het feit dat deze mensen verplicht waren om op deze manier sex te zoeken door de niet-aanvaarding van zelfde-geslacht koppels is uiteraard niet belangrijk.
Het is uiteraard niet de ommekeer in de maatschappelijke aanvaarding maar aids dat ervoor gezorgd heeft dat men ineens veel zelfde-geslacht koppels ziet.[/SIZE]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 17 maart 2006 om 16:15.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 16:23   #103
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
PRACHTIG PLEIDOOI, U HEBT 100% GELIJK.

[SIZE=1]PS: Het feit dat deze mensen verplicht waren om op deze manier sex te zoeken door de niet-aanvaarding van zelfde-geslacht koppels is uiteraard niet belangrijk.
Het is uiteraard niet de ommekeer in de maatschappelijke aanvaarding maar aids dat ervoor gezorgd heeft dat men ineens veel zelfde-geslacht koppels ziet.[/SIZE]
dat denk ik, ja.Want goedkope junkie- hoeren bezoeken deden ze voor hun plezier.Als dat minder gebeurt is dat omdat ze schrik hebben om ziek te worden.Maar dat zei ik reeds zonet.Blijkbaar hebt ge me niet goed verstaan...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 16:27   #104
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
dat denk ik, ja.Want goedkope junkie- hoeren bezoeken deden ze voor hun plezier.Als dat minder gebeurt is dat omdat ze schrik hebben om ziek te worden.Maar dat zei ik reeds zonet.Blijkbaar hebt ge me niet goed verstaan...
INDERDAAD, ze deden het voor hun plezier, en waarom deden ze het voor hun plezier?
Omdat IEDEREEN nood heeft aan sex, voor deze mensen was het onmogelijk op een andere manier sex te vinden door de niet-aanvaarding van de maatschappij van homosexualiteit.

Zolang homosexualiteit in een verdomhoekje blijft zullen zo taferelen zich blijven afspelen.
Een homosexueel kan trouwen met een vrouw & kinderen krijgen uit angst voor reacties van de maatschappij op zijn geaardheid, maar hij kan niet heel zijn leven zijn gevoelens negeren, hij is ook maar een mens ....

Beweert u trouwens dat alleen homosexuelen junkie-hoeren opzoeken, of dat dit zelfs in onevenredigheid gebeurd?

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 17 maart 2006 om 16:30.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 17:38   #105
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Ik wil gewoon aantonen dat mensen met het downsyndroom een duidelijk herkenbare afwijking hebben in de chromosomen. Bij homo's is er geen afwijking te vinden, dus die vergelijking slaat nergens op.

Of is het nu nóg niet duidelijk?
Dat de genetische opmaak van mensen met downsyndroom er nogal uitspringt staat al sinds lang vast. U herhaalt dit feit van algemene bekendheid gewoon. Om iets aan te tonen moet men bewijs leveren. Doch dit geheel terzijde.

Het feit dat het homogen niet gevonden is wil niet zeggen dat het er niet is. Meer, er is al een paar maal beweerd dat het gevonden is. Ik zou dus niet te snel uitspraken in de ene of de andere richting doen.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 17:56   #106
bartje
Minister-President

Standaard

En ondertussen heb ik nog geen enkel argument met deshorende bewijzen gevonden als zouden homo's afwijkend zijn...

Ontzettend jammer dat in 2006 mensen nog altijd zo haatdragend zijn; vandaar dat er nog héél wat aandacht moet aan besteed worden. We zijn ook maar mensen net als alle andere, we draaien ook perfect mee in de maatschappij, het enige verschil is dat wij een relatie hebben met iemand van hetzelfde geslacht maar voor de rest zie ik totaal geen enkel verschil; maar blijkbaar wil m'n dit gewoon niet aanvaarden.
En m'n zit hier zaken op te noemen die bij sommige homo's voorkomen maar m'n vergeet er wel mooitjes bij te zeggen dat die zaken ook bij sommige hetero's voorkomen.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 18:08   #107
PAJOT
Banneling

Standaard

Holibi's zullen nooit aanvaard worden. Ondanks alle zegeberichten is hun toekomst hoogst onzeker.

In tussentijd weet iedereen met gezond verstand hoe hij / zij met homosexuelen dient om te gaan .....
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 18:11   #108
Rene Artois
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
En ondertussen heb ik nog geen enkel argument met deshorende bewijzen gevonden als zouden homo's afwijkend zijn...

Ontzettend jammer dat in 2006 mensen nog altijd zo haatdragend zijn; vandaar dat er nog héél wat aandacht moet aan besteed worden.
Waarom zou iemand die homosexualiteit een afwijking noemt haatdragend tegenover homo's zijn? Waarom zou dit ook op moeten gaan voor wie wil weten waar de oorzaak ervan ligt?
Oud 17 maart 2006, 18:13   #109
bartje
Minister-President

Standaard

Als je zegt dat dit een afwijking is terwijl dit totaal niet zo is, is dat haatdragend!
Oud 17 maart 2006, 18:13   #110
bartje
Minister-President

Standaard

gewist

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 17 maart 2006 om 18:14.
Oud 17 maart 2006, 18:14   #111
bartje
Minister-President

Standaard

Ondanks dat er nog homohaat is, is het al héél wat verbeterd de jongste tijd maar het kan nog altijd beter! Gelukkig begint een categorie zoals jij tot een uitzondering te behoren!
Was hier op Pajot bedoeld!

Laatst gewijzigd door bartje : 17 maart 2006 om 18:14.
Oud 17 maart 2006, 18:15   #112
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:

Ontzettend jammer dat in 2006 mensen nog altijd zo haatdragend zijn; vandaar dat er nog héél wat aandacht moet aan besteed worden. We zijn ook maar mensen net als alle andere, we draaien ook perfect mee in de maatschappij, het enige verschil is dat wij een relatie hebben met iemand van hetzelfde geslacht maar voor de rest zie ik totaal geen enkel verschil; maar blijkbaar wil m'n dit gewoon niet aanvaarden.
En m'n zit hier zaken op te noemen die bij sommige homo's voorkomen maar m'n vergeet er wel mooitjes bij te zeggen dat die zaken ook bij sommige hetero's voorkomen.
ik haat alles wat links is en homoseksualiteit is links. Waarom voelt u zich altijd zo geviseerd ??
Oud 17 maart 2006, 18:17   #113
bartje
Minister-President

Standaard

Homohaat ten top dus, en dat is weer wat nieuws, homo's zijn dus links in jouw ogen?
Oud 17 maart 2006, 18:20   #114
Rene Artois
Minister

Standaard

Citaat:
Als je zegt dat dit een afwijking is terwijl dit totaal niet zo is, is dat haatdragend!
Of het een afwijking is staat nu net ter discussie. U stelt gewoon dat het haatdragend is om dit te zeggen maar levert geen enkel argument ervoor. Klaagde u zonet niet over hetzelfde?
Oud 17 maart 2006, 18:23   #115
bartje
Minister-President

Standaard

Daar gaan we, typisch voor de homohaat, m'n kan er zelf geen antwoord op geven dus gaat m'n maar effkes de rollen omdraaien. Nu ja ik ben het al gewoon al die jaren dat ik al op verschillende fora zit, homofoben doen dat altijd zo als ik die vraag stel, maar ondertussen geven ze dus geen bewijzen dat het afwijkend is!
Homo's zijn totaal gelijk aan hetero's enkel dat ze verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht ik zie niet in wat er daar afwijkend aan is.
Oud 17 maart 2006, 18:28   #116
Rene Artois
Minister

Standaard

Citaat:
Daar gaan we, typisch voor de homohaat, m'n kan er zelf geen antwoord op geven dus gaat m'n maar effkes de rollen omdraaien. Nu ja ik ben het al gewoon al die jaren dat ik al op verschillende fora zit, homofoben doen dat altijd zo als ik die vraag stel, maar ondertussen geven ze dus geen bewijzen dat het afwijkend is!
Homo's zijn totaal gelijk aan hetero's enkel dat ze verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht ik zie niet in wat er daar afwijkend aan is.
Over de vraag of het een afwijking is kunnen we het later nog hebben. Nu gaat het erover waarom het getuigt van haat iets als afwijkend te bestempelen zoals u blijft beweren maar weigert te argumenteren.
Oud 17 maart 2006, 18:34   #117
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Homohaat ten top dus, en dat is weer wat nieuws, homo's zijn dus links in jouw ogen?
inderdaad, iemand die zijn seksualiteit tot essentie maakt van zijn persoonlijkheid is pervers en dus links.

Rechts is meer verheven daarin. Het feit dat bepaalde homoseksuelen zich "rechts" noemen is niet relevant.
Oud 17 maart 2006, 18:34   #118
bartje
Minister-President

Standaard

Iemand die zegt dat het afwijkend is terwijl dit totaal niet zo is en er zelfs geen bewijzen voor geeft is haatdragend! Dit blijf ik maar herhalen maar dat begin je maar te zeggen dat ik niet argumenteer... typisch voor de homohaat!
Oud 17 maart 2006, 18:36   #119
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
inderdaad, iemand die zijn seksualiteit tot essentie maakt van zijn persoonlijkheid is pervers en dus links.

Rechts is meer verheven daarin. Het feit dat bepaalde homoseksuelen zich "rechts" noemen is niet relevant.
Tja dat zijn jouw woorden er zijn zeker en vast homo's die rechts zijn, er zijn zelfs homo's binnen het VB....

En wie zegt er dat de seksualiteit tot de essentie van de persoonlijkheid gemaakt wordt bij homo's?

Oud 17 maart 2006, 18:41   #120
Rene Artois
Minister

Standaard

Citaat:
Iemand die zegt dat het afwijkend is terwijl dit totaal niet zo is en er zelfs geen bewijzen voor geeft is haatdragend! Dit blijf ik maar herhalen maar dat begin je maar te zeggen dat ik niet argumenteer... typisch voor de homohaat!
Ik ken die redeneerwijze : als ik iets lang genoeg herhaal wordt het vanzelf waar. Werkt niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be