![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die blijven niet voor uw schoon ogen, die zijn overal welkom. Ocharme de sukkels die op het industrieel kerkhof achterblijven. Voor u is dat misschien geen probleem, ge zijt nog jong en kunt in Monaco gaan bedelen zolang de concurrentie er niet te groot wordt. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
|
![]() vroeger moest men dan ook harder werken bobke - of ga je nu plots beweren dat jullie in jullie tijd konden permiteren om de hele dag te liggen luieren en dus ook dat je heel je leven geluierd hebt
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ervaringsdeskundigen in armoede zijn niet de geschiktste personen om over de evolutie van de werkomstandigheden te oordelen. Als ervaringsdeskundige in werken kan ik getuigen dat de werkomstandigheden in vergelijking met vijftig jaar geleden enorm verbetert is en dat is zeker niet aan het VWS te danken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij een glazenwasser een vol dagloon betalen die een hele dag aan een raam werkt ? Of omdat het mensen betreft die een vol loon willen zonder enige werkervaring ? Loon naar werk heeft ook zijn nadelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moesten we vroeger harder werken maar toch was de productiviteit veel lager. Dat is net wat ik u altijd al wil duidelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ge ook eens proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]() Citaat:
![]() ze laten zich niet allemaal vodden aansmeren he bobke ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
|
![]() nee ge had het erover dat de mensen vroeger ook ziek werden en ik wees u er alleen maar op dat ze toen ook harder moesten werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het huisvuil dus met die bol van u. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
|
![]() nee ge had het erover dat de mensen vroeger ook ziek werden en ik wees u er alleen maar op dat ze toen ook harder moesten werken.
wat ge dus ook zelf bevestigd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
|
![]() dat teveel eenzijdig productiegericht werken ( en volgens mij zeker indien onder dwang ) ongezond is en dus veel onkosten met zich meebrengt voor de non profit sector en dat dus het gedeeltelijk vertrek van de eenzijdig gerichtte profitsector naar lage loonlanden niet noodzakelijk globaal gezien een verlies voor ons betekent
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de meest stresserende jobs zijn er kandidaten genoeg. Ik herinner mij nog een liedje uit mijn groene jaren (van Jacky) En de Leie…….stinkt. Wel de Leie stink helemaal niet meer, en dat is ook dank zij de economie (het kapitalisme) die voldoende produceert om ook luxeproblemen aan te pakken. Denk maar aan de véél te grote villa’s die overdadig moeten geïsoleerd worden om energieverbruik te beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger moest men onder dwang werken omdat sociale bescherming ontbrak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
|
![]() Citaat:
voor de rest heb je gelijk dat de mensen vroeger meer dan nu lichamelijk ziek werden door te zware fysieke arbeid. maar hoewel minder is dat nu ook nog zo. Een stukadoor gaat bvb altijd vroeg of laat door zijn rug. draai het en keer hoe je het wil maar ook in 2006 gaat zijn rug er garantie vroeg of laat aan. en dan kan hij niet anders dan terugvallen op de non profit sector. wie er dus voor wil zorgen dat hij niet verplicht moet gaan parasiteren op de kap van de werkenden moet erover waken niet te veel en te zwaar te werken - en natuurlij zich zeker niet laten dwingen want dan kost het achteraf nog meer.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
|
![]() ter illustratie nog dit
de psychiatrische behandeling van een ervaringsdeskundig lid van vws gedurende twee jaar heeft de belgische staat ongeveer 2 000 000 belgische frank gekost. en hoeveel zou dat geweest zijn indien ze hem gewoon gerust gelaten hadden en hem 30000 fr dop gegeven hadden ? = 720 000 frank dus gewoon maar om een concreet voorbeeldje te geven met permissie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 01:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
|
![]() en weer dwalen we af he mensen
het ging hier dus over tips om niet te moeten werken en om terug te kunnen gaan doppen. vergeet niet dat het een uniek moment is he als dopper nu de stempelcontrole is afgeschaft ge kunt gewoon een tiental dopkaarten invullen en op voorhand tekenen aan uw maat geven en vragen of ie die elke maand in de bus wil gaan steken bij de vakbond een rekeningnr openen waar ge in heel de wereld geld van kunt afhalen en ge kunt vertrekken - de wijde wereld in in india bvb kunt ge van die dop echt wel gigantisch schappelijk leven in feite komt het erop neer - hoe verder ge van hier naar t oosten of naar t zuiden gaat - hoe goedkoper ![]() schat het naar waarde of niet maar het is een gouden tip van nonkel kobaf t is nu of nooit !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 02:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei het al veel vroeger ook; wie dopt kan best emigreren om zo de koopkracht te passeren.
Onder het motto ; eigen schuld dikke bult! Als onze politiek het vierkant vertikt de inflatie tegen te gaan, wel dat ze dan vierkant de mensen die het slecht hebben onder dat systeem dan ook hun kl.ten kussen. |
![]() |
![]() |