![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1584614]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn.
Citaat:
Als jij onder invloed van mijn beschrijving dezelfde doelloosheid gaat aanvoelen, dan heet dat niet opdringen, maar overtuigen of meeslepen, daar ik absoluut geen intentie heb om iedereen te doen denken, voelen, leven en sterven zoals ik het voor mezelf wens. Ieder gaat zijn eigen gang, zijn eigen weg. Ik wens iedereen evenveel plezier op zijn reis als ikzelf reeds mocht meemaken, maar het identieke pad als ikzelf, kan ik niet verplichten: 't is misschien te smal om er met twee op te lopen. Zeker als één van die twee heel doelgericht tekeer gaat. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1584995]Fijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 17 maart 2006 om 22:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door doelloos te zijn spaar immers je energie. En gespaarde energie voor mezelf is gespaarde energie voor de mensheid, daar ik er per definitie toe behoor. Citaat:
Waar haal je het vervolgens dat ik de verplichting zou hebben om de maatschappij te plezieren? Citaat:
Elke uiting van individualisme probeer je te culpabiliseren met het latente verwijt van egoisme en een vermanend vingertje dat al wat afwijkt van jouw hang naar collectivisme en groepsgebeuren, schadelijk is voor dat collectief, waar je een soort heilige koe van maakt die constant dient gevoerd te worden. Citaat:
Citaat:
Bekijke eens meer de massa slechtbeschreven blaadjes vol verwerpelijke doeleinden. Je snakt op den duur naar een wit vel. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=labyrinth;1584796]
Citaat:
of het moet al op vraag van iemand ter sprake komen, of zoals hier ... En jaja, mijn tuin eindigd in een natuurgebied, het is zo een doorslaggevende redenen geweest om hier te wonen ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor elk wezen dat zoiets tot uiting brengt bestaat er een ander dat zucht:"Es ist genug (BWV60)"
![]() |
![]() |
#468 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom ooit, misschien ben je vandaag al klaar.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het andere bevrijdt je juist van die ontevredenheid en haat waardoor je dan weer de mooiere dingen in het leven ziet, positiever wordt en meer betekent voor je medemens. Niemand dwingt je Staaf maar je mag mij ook niet dwingen te zwijgen over een voor mij althans mooi gevoel van het één zijn met de anderen en mijn omgeving. Ik voel me niet gedwongen, integendeel...... ik respecteer de anderen met plezier.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 maart 2006 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans het beeld dat ik ervan krijg, wanneer jij erover schrijft........
![]() |
![]() |
#471 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben voorzover ik weet slechts verantwoordelijk voor de creatie van, en het fysieke verschijnen van 1 andere bestaande op de 6.000.000.000 andere bestaanden. De wettelijke verantwoordelijkheid ervoor is zelfs bijna van de baan, want 'onze andere' is ver meerderjarig. ![]() Gelieve dus wat preciezer te formuleren voor ik inga op de rest van uw voorstel tot Universele Liefde.
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je in alle ernst beweren dat het verwerpen van jouw stellingen, of premissen hetzelfde is als jou het zwijgen opleggen? Schandalig gewoon. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 maart 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 maart 2006 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het kan ontmaskeren als boerenbedrog, of vermomd egoïsme of klinkklare onzin, dan zal ik het niet nalaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niemand verstikken met mijn opinies en gedragspatronen. Je weet immers nooit in welke situatie je nakomeling zal terechtkomen. Ik probeer hem op te voeden tot zelfstandig denkend handelend wezen, die (re)ageert zoals het in zijn omstandigheden opportuun is. Dat is niet noodzakelijk dezelfde weg als ik volg.
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een virtuele tomaat, maakt geen vlekken.
![]() |
![]() |
#479 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is bijvoorbeeld nieuwe Belgen een kans geven zich te ontplooien in plaats van gedurende tientallen jaren de deur voor hun neus dicht te gooien en zo frustraties bij hen te kweken. Het is de solidariteit met de anderen niet vergeten. De zwakkere niet platwalsen...... maar al deze zaken beschouwd u allicht als een aanslag op uw zo hoog in het vaandel gedragen persoonlijke vrijheid, die alles rechtvaardigt inclusief het vertrappelen van de anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb gezegd dat ge er in de boekerij mocht gaan werken. Voor sommigen kan het nooit goed genoeg zijn.