![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan niet studeren en is gewoon teveel werk, en daar pas ik voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De oorzaak hiervan ligt natuurlijk bij de vreemdelingen. Het is niet moeilijk om dit in te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() [SIZE=7]?[/SIZE]
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Het wordt de jeugd in de strot geduwd dat ze goed moeten studeren en een goed diploma halen. Ook al hebben ze de competenties niet. Zo zal iemand humaniora volgen terwijl hij de competenties heeft voor een technische richting. Hij wordt dus overbelast. Als hij die richting blijft volgen zal hij vroeg of laat afhaken. Hij zal iedere keer met de hakken over de sloot slagen terwijl hij er veel energie in steekt. Hij kan ook stapje bij stapje zakken. Ook dit is voor de persoon in kwestie niet bemoedigend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() de oorzaak is gewoon simpel
het is gewoon een fabeltje dat diploma s altijd meer kansen geven in het leven. ik zelf heb een diploma maar geen werk - als ik kinderen zou hebben dan zouden die daar uit afleiden - waarom zou ik moeten studeren ? onze pa heeft een diploma en toch geen werk. dus beter genieten van het leven. Ook al zou ik alles doen wat ik maar kon om ze te doen studeren - het zou geen zoden aan de dijk brengen. bovendien vinden we het zelf normaal dat we niet meer dan 8 h per 24 h werken. Maar de kinderen moeten 8h per dag nar school en dan nog eens huiswerk maken gedurende een aantal uren. Is wel normaal dat het studeren hen de strot uitkomt op de duur dan he. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 maart 2006 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In het lager onderwijs hebben kinderen meestal 28 lesuren per week, in het ASO meestal 32 lesuren. En bij mijn weten zijn er niet veel scholen waar kinderen meer dan 36 lesuren per week moeten volgen. (en een lesuur duurt slechts 50 minuten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 maart 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het niet eens met uw conclusie. Een simpel onderzoek wijst uit dat er een enorme correlatie bestaat tussen (geen/hoogte van) diploma en werkloosheid. Onder universitairen bedraagt de werkloosheid 4% dacht ik, onder mensen zonder diploma bijna de helft. De oorzaken lijken mij duidelijk. 1. hoge loonlasten maken laaggeschoolde jobs bijna onbetaalbaar. 2. laaggeschoolde jobs ondervinden veruit het meeste concurrentie uit de lageloonlanden. (maar ook hooggeschoolden ontsnappen minder en minder) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ff of topic, King. Uw mailtje van Cash beleggerscompetitie al gehad? Laatst gewijzigd door daiwa : 19 maart 2006 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
ben trouwens van plan om de strategie van die beursaap te hanteren ![]() terug on topic - diploma s ( in dit geval kennis van de aandelenmarkt ) hebben immers ten gronde niks met succes te maken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 maart 2006 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En 5 jaar unief doen is wsh het zaligste wat u in uw leven ooit gaat doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken niet alle studenten uit het 4de middelbaar, dus er kunnen natuurlijk altijd wel uitzonderingen zijn. Ik sta nu al meer dan 5 jaar in het onderwijs en durf beweren dat ik er wel wat van afweet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Hooggeschoolden zijn danwel veel mobieler en binden zich minder aan een streek, lees : ze zijn bereid om voor hun job te verhuizen. Ik zie een arbeider dat nog niet doen....
|
![]() |
![]() |