![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en ik geef zelfs toe dat ik nu nog minder (onder het jaar!!) doe als tijdes het middelbaar ![]() maar zeg nu zelf: wat is er fijner dan een vrijdagnamiddag stagairkes het bloed vanonder de nagels te halen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Trainingskes zijn zwaar?
De echte match is zwaarder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Geef eens een voorbeeldje van een, volgens u, niet-seutenmaatschappij?
Ben benieuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Gij hebt echt zo'n burgertruttengedachtengang hè? Voorspelbare meninkjes, clichés, dagdagelijksheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
M.a.w. het enige wat u zélf kan doen is een diploma halen om uw kansen te maximeren, bij voorkeur een diploma waar vraag naar is, zeker geen diploma waar geen vraag naar is en ook geen naar te voorzien valt (vb. snit en naad). Of u dat al dan niet doet is uw vrije keuze, maar achteraf niet komen jammeren als u het niet doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
School gaan is een luxe die niet iedereen gegeven is op deze planeet, denk daar maar eens bij na..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus motivatie hoeft niet noodzakelijk vanuit jezelf te komen. (Daarom wordt er ook onderscheid gemaakt tussen intrinsieke en extrinsieke motivatie.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is verkeerd om één bepaald geval te veralgemenen en dat dan als argument te gebruiken in een algemene discussie. Een algemene discussie over het aantal studenten dat afhaakt zal tot op zekere hoogte steeds theoretisch zijn, aangezien "de gemiddelde student die afhaakt" niet betsaat. Een discussie kan pas echt concreet worden indien het over een concreet geval gaat. Ik wil met u best in discussie gaan over die veertienjarige studente die 10 uur per dag "aan de school verliest". Maar dan moet u ook meer concrete informatie geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
soit hoe dan ook geloof ik niet in paternalisme en dus blijf ik erbij dat motivatie enkel uit jezelf kan komen en niet ( behalve dan artificieel ) kan ingelepeld worden. En met artificieel bedoel ik dat de motivatie verdwijnt op het moment dat het vooruitzicht op de beloning verdwijnt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 maart 2006 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() zolang ge het niet tegen uw goesting doet wens ik u veel werkplezier.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me best wel voorstellen dat ge niet graag werkt, maar wat is het alternatief. Het is niet alsof ge constant op reis kunt gaan ofzo, want daar hebt ge het geld niet voor als ge dopt..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]() T is dat ik het nu heel druk heb met het vierde wereld syndicaat ( een meer dan voltijdse bezigheid ) anders was ik nu de stempelcontrole is afgeschaft weer weg. Naar india bvb. ik volg je dus wel dat een mens iets omhanden moet hebben - doch waarom zou dit perse enkel in loonverband kunnen zijn ? Dat is een dogma hoor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 maart 2006 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |