Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Is dit volgens u een goed wetsvoorstel?
JA 3 10,34%
NEE 26 89,66%
NEUTRAAL 0 0%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2006, 23:59   #21
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër Bekijk bericht
Tiens, sinds wanneer zijn homo's automatisch kinderloos?
Is trouwens nie logisch he, want de bejaarden met kinderen kunnen, als ze een beetje goed staan bij hun kinderen, nog op hun kinderen rekenen. Kinderloze bejaarden kunnen dat natuurlijk niet.
Nog een goede steek in de rug ook van de bejaarden die hun kinderen verloren hebben, of er geen konden krijgen.

Ik ben er alvast van overtuigd dat de patroons alle excuses naar voor zullen brengen om nog meer winst te kunnen maken...
Maak u geen zorgen, dit onzinnige voorstel kan om 2 redenen niet doorgevoerd worden;

1. Wetgeving tegen discriminatie
2. Privacywetgeving: de staat mag niet naar seksuele identiteit vragen

Bovendien, wat heeft dit te maken met patroons en winst?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 00:03   #22
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Je bent een idioot. Meer woorden maak ik er (voorlopig) niet aan vuil.
Lees maar eens wat hij onder zijn vorige nicknaam "Wolfgang Meister" allemaal geschreven heeft op dit forum...

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 00:08   #23
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor communisten heeft alles te maken met bourgeoisie en winst.

Zie je, het is een sekte met een wel heer macabere obsessie voor geld.

Oud 21 maart 2006, 00:36   #24
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torenvalk Bekijk bericht
Zoals in zovele welvarende Europese landen is men ook in Duitsland tot het besef gekomen dat de pensioenen in de toekomst niet meer kunnen gegarandeerd worden door toedoen van de voortschrijdende vergrijzing.
Te weinig actieve personen dragen immers hun steentje bij voor de pensioenkas van steeds meer gepensioneerden.
Daarom lanceerde men een wetsvoorstel om het pensioen van alle mensen die met opzet besloten kinderloos te blijven te HALVEREN. (de andere pensioenen kunnen dan intact blijven). Zelf vind ik dit een schitterend en werkbaar voorstel te meer daar het de homo-gemeenschap zal doen inzien dat hun abjecte en egoistische levensstijl ten zeerste af te keuren valt.
Ik ben er vast van overtuigd dat eenmaal deze wet in Duitsland zal worden aangenomen zij in heel Europa navolging zal krijgen.
Ik denk niet dat veel gepensioneerde Vlaams Blokbelangers je voorstel zullen steunen, en zoals je weet maken die ongeveer 40% van het kiespubliek uit. Ik zie FDW nog niet zo gauw met zoiets uitpakken. Dat 86% in de peiling al tegenstemt, zou je al nattigheid moeten doen voelen.

Laatst gewijzigd door thePiano : 21 maart 2006 om 00:37.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 00:40   #25
Torenvalk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Uw kennis is bedroevend. Misschien moest u zich wat beter informeren voor u uw onzinnige voorstellen de wereld instuurt... Gepensioneerde priesters ontvangen een pensioen van de staat.
Ik spreek dit tegen: De Staat geeft uit eigen vrije wil een deel van ons belastinggeld aan de Kerk die daar naar eigen inzicht kan over beschikken.
Met dat geld betaalt de Kerk de salarissen en pensioenen van haar geestelijken. Het is dus NIET de Staat die deze pensioenen betaalt maar de Kerk. Dat het geld afkomstig is van giften van de Staat doet niet ter zake.

Bovendien: het wetsvoorstel om de kinderlozen halve pensioenen aan te smeren kan niet van toepassing zijn op deze geestelijken want zij weigerden NIET OPZETTELIJK het ouderschap doch dit wordt hen opgelegd door de Kerkelijke wetten die hen het celibaat opleggen. De wet zou alleen kunnen gelden voor lieden die wel vrij zijn om kinderen op de wereld te zetten maar daar van afzien omdat ze hun roeping als mens niet kennen en/of verwaarlozen. Binnen dit kader vallen de meeste homo's. We zullen die misbaksels eens laten VOELEN (tot in hun portemonnee!) dat niet zij met hun abjecte levensstijl het hier op Aarde voor het zeggen hebben maar
wel nog steeds het Goddelijke morele gezag zoals dat heden ten dage met glans verdedigd wordt door helden als Zijne Heiligheid Paus Benedictus en weldenkende burgers van het soort als Wolfgang Meister. Het zal spoedig afgelopen zijn met vulgaire, decadente "studio 54" feestjes: de halvering van hun pensioenen is maar een kleine stap naar de halvering van hun lonen. Maar om dat te kunnen doorvoeren moeten ze eerst wel allemaal nauwgezet als homo kunnen geregistreerd worden, liefst met een onuitwisbare vermelding op hun identiteitskaart!
Torenvalk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 00:43   #26
Heftruck

Standaard

Citaat:
Ik spreek dit tegen: De Staat geeft uit eigen vrije wil een deel van ons belastinggeld aan de Kerk die daar naar eigen inzicht kan over beschikken.
Met dat geld betaalt de Kerk de salarissen en pensioenen van haar geestelijken. Het is dus NIET de Staat die deze pensioenen betaalt maar de Kerk. Dat het geld afkomstig is van giften van de Staat doet niet ter zake.

Bovendien: het wetsvoorstel om de kinderlozen halve pensioenen aan te smeren kan niet van toepassing zijn op deze geestelijken want zij weigerden NIET OPZETTELIJK het ouderschap doch dit wordt hen opgelegd door de Kerkelijke wetten die hen het celibaat opleggen. De wet zou alleen kunnen gelden voor lieden die wel vrij zijn om kinderen op de wereld te zetten maar daar van afzien omdat ze hun roeping als mens niet kennen en/of verwaarlozen. Binnen dit kader vallen de meeste homo's. We zullen die misbaksels eens laten VOELEN (tot in hun portemonnee!) dat niet zij met hun abjecte levensstijl het hier op Aarde voor het zeggen hebben maar
wel nog steeds het Goddelijke morele gezag zoals dat heden ten dage met glans verdedigd wordt door helden als Zijne Heiligheid Paus Benedictus en weldenkende burgers van het soort als Wolfgang Meister. Het zal spoedig afgelopen zijn met vulgaire, decadente "studio 54" feestjes: de halvering van hun pensioenen is maar een kleine stap naar de halvering van hun lonen. Maar om dat te kunnen doorvoeren moeten ze eerst wel allemaal nauwgezet als homo kunnen geregistreerd worden, liefst met een onuitwisbare vermelding op hun identiteitskaart!

Blijkbaar bestaan ze nog, die nazi's. Achja, het enige dat we eraan kunnen doen is eens smakelijk lachen en hen laten stikken in hun eigen onwetendheid.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 21 maart 2006 om 00:44.
Oud 21 maart 2006, 00:48   #27
Torenvalk
Banneling

Standaard

Wie laatst lacht, best. Met meneer Schiklgruber werd ook flink gelachen voor hij de grote podia besteeg, wacht maar af broekschijters...
Torenvalk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 08:08   #28
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie laatst lacht, best. Met meneer Schiklgruber werd ook flink gelachen voor hij de grote podia besteeg, wacht maar af broekschijters...
Ja meneer, zeker meneer, ik schijt al in mijn broek meneer.

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 21 maart 2006 om 08:08.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 08:15   #29
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zeg, in de woestijn is plaats genoeg voor je neonazi dromen...

Twee voordelen: je komt er 99% van de tijd geen joden tegen, en je hoeft ons niet lastig te vallen met je belachelijke repressieve praat.
Oud 21 maart 2006, 08:25   #30
Proletariër
Minister-President

Proletariër's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
Wat ruik ik hier toch, zo stinken dat dat hier doet.
Heeft er iemand ééntje gelost mss?
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 08:27   #31
Proletariër
Minister-President

Proletariër's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak u geen zorgen, dit onzinnige voorstel kan om 2 redenen niet doorgevoerd worden;

1. Wetgeving tegen discriminatie
2. Privacywetgeving: de staat mag niet naar seksuele identiteit vragen

als de staat minder uitgeeft, naar waar gaat dat geld dan, dacht je?
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 08:27   #32
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ruik ik hier toch, zo stinken dat dat hier doet.
Heeft er iemand ééntje gelost mss?
Ik weet niet wat er bij jouw gaande is, maar naar mijn berekeningen zit je alleen, dus veel verdachten zijn er niet
Oud 21 maart 2006, 09:01   #33
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 21 maart 2006, 11:26   #34
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amai, ik zie hier precies een grote vlek op uwen broek... Zijt ge soms bang voor Führer Wolfgang Torenvalk Meister I ?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 11:29   #35
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Amai, ik zie hier precies een grote vlek op uwen broek... Zijt ge soms bang voor Führer Wolfgang Torenvalk Meister I ?
Men kan niet voorzichtig genoeg zijn met psychopaten.

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 11:52   #36
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Manuel schreef :

Mij hoeft u niet te overtuigen! Ik ben voorstander van een systeem zoals dat van Duitsland: de belastingbetaler kiest zelf wat er met zijn belastinggeld gebeurt (op het vlak van de religies tenminste). Als dat daar lukt, moet dat hier ook lukken.

...

In principe kiest de belastingbetaler altijd wat er met zijn geld gebeurd : bij Uw lastenbrief staat er keurig wat men het vorige jaar met je belstingen gebeurde. Je kan dit van de kompletye legislatuur bijhouden en vervolgens je bemerkingen erover naar de politieke partij waarvoor je koos sturen. als die politieke partij te weinig met jouw bemerkingen rekening houdt, kan je de volgende keer voor iemand anders stemmen of zelf met een politieke beweging beginnen. Dat heet democratie.

Pensioenen is een andere materie : het idee dat men een pensioen "krijgt" is onzin - je financiert met je loon het pensioen van die huidige gepensioneerden
& op het ogenblik dat je de pensioengerechtigde leeftijd bereikt krijg je daarvoor in ruil pensioen van diegenen die op die moment werken.

Het probleem van de vergrijzing is duidelijk : als de lonen de enige financieringsbron voor pensioenen zijn en de mensen leven alsmaar langer komt het systeem in de verdrukking - vandaar dat men andere financieringsbronnen moet opsnorren.

Iemand een half pensioen uitkeren is vanzelfsprekend belachelijk - de onderliggende redenering is vanzelfsprekend dat hij/zij niet voor "nageslacht" gezorgd zou hebben om zijn/haar pensioen mee te financieren.. De redenering dat ipv "eigen volk" nageslacht de immigranten daar voor zorgen is misschien voor sommigen slecht te verdragen maar zeker niet geheel onwaar.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 16:34   #37
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Men kan niet voorzichtig genoeg zijn met psychopaten.
Da's waar. Het oude spreekwoord "schoenmaker blijf bij uw leest" kan bij onze torenvalk Wolfgang als volgt aangepast worden: "kelner blijf bij uw dienblad"...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 16:58   #38
Heftruck

Standaard

Citaat:
als de staat minder uitgeeft, naar waar gaat dat geld dan, dacht je?
Achja, natuurlijk, ik begrijp het compleet! Iedereen die geld verdient is immers een profiteur en iedereen die van de staatskas leeft is een hardwerkend burger! Ik zal het je zeggen, dan blijft dat geld bij de staat. Je vraagstelling is verkeerd. Je zou moeten zeggen; "Als de staat minder KAN/WIL uitgeven, waar is dat geld dan gebleven?". Bij de burger die er potverdekke hard genoeg heeft voor gewerkt!

Laatst gewijzigd door Heftruck : 21 maart 2006 om 16:59.
Oud 21 maart 2006, 23:23   #39
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus als ik en mijn vriend wel een kinderwens hebben en dus onopzettelijk kinderloos blijven krijgen we wel de volle pot?
En als ik plots "het Goddelijke Licht" zie en toch huw met een vrouw en kinderen verwek, dan sta ik daar schoon met die homo-vermelding op mijn identiteitskaart (trouwens een zeer onorigineel idee, die vermelding, de Nazi's deden dat ook al, je bent dus in goed gezelschap) en mijn half loon en pensioen, waarmee je dan ook mijn vrouw en kinderen veroordeelt tot de bedelstaf. Het woord "naastenliefde" komt blijkbaar niet in jouw bijbel voor...

Wees dan op z'n minst een beetje eerlijk en consequent: bewust kinderloze koppels hoeven dan ook niet via belastingen bij te dragen aan het onderwijs, kinderbijslag, het deel van de ziekteverzekering dat naar kinderen gaat, schoolbussen, gratis abonnementen voor de jeugd, enz... Een half loon en maar de helft van de belastingen, daar valt nog mee te leven denk ik
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 21 maart 2006 om 23:27.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 01:09   #40
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

ik ben een ( ongelukkigerwijs ) alleenstaande voor 99% gehandicapte gepensioneerde biseksueel met acht geadopteerde kinderen waarvan

vijf meisjes : een tweeling uit Nigeria van 17 jaar, eentje uit Senegal van 14 jaar en eentje van 11 uit Oekraïne
en drie jongens : eentje uit Thailand van 11 jaar, eentje uit India van 13 en de broer van bovenvermelde tweeling uit Nigeria die nu net 18 jaar is

nu blijkt ( ligt dat misschien aan mijn nogal erg subjectieve en aparte kijk op opvoeding ? ) dat geen van allen erg geïntresseerd ( jaja ook de jongsten onder hen zijn reeds vastbesloten ) is in een 'traditioneel' bestaan... huisje thuisje kindje(s) je weet wel heel de rimram

de helft onder hen is gewoon homoseksueel op en top en de andere helft bestaat uit een verzameling ongeregelde heteros die niets liever doen dan wat rond te huppelen en verder kinderloos wensen te blijven

dat is exclusief Joris de broer van die tweeling uit Nigeria dus, een zeer serieuze brave jongen die zijn uiterste best doet om zich alsnog te integreren, die maar al te happy is om zijn beiden zussen te huwen

maar helaas zal de wethouder ons dat weerhouden....
zoals de situatie er dus nu uitziet zullen mijn bloedjes van kinderen dus slechts ( later ) op de helft van hun pensioen terugvallen

daar ik mezelf nog een zeer lang leven toeschrijf ziet het dus niet naar uit dat de kinderen tijdens hun pensoengerechtigde leeftijd nog wat extra kunnen afdragen om in mijn turbelente levensstijl financiëel te voorzien

wat nu gedaan ?

een radeloze overbezorgde gepensioneerde biseksueel
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be