![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() constant zitten geeuwen en zuchten.
trek het je niet aan - het mag er dik opliggen. ja kan ook onomwonden stellen dat je de job wel wilt maar dat ze je geen zak interesseert. ( zeg dat ook met die woorden ) zeg ook dat je de job niet echt nodig hebt - winstnemers willen doorgaans immers mensen die ze zowat tot alles kunnen manipuleren opdat ze maar voor hen zouden mogen blijven werken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2006 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
|
![]() Citaat:
1. het is onbeleefd. 2. je geeft te kennen niet zo met de tijd bezig te zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Banneling
|
![]() Laat u vertegenwoordigen door uw vakbond bij het sollicitatiegesprek als het gaat om een bedrijf met een notoire personeelspolitiek, een duivenkot of een draaideur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
|
![]() wat je ook kan doen indien je een gsm hebt is vragen of een vriend ofzo je tijdens de solicitatie opbelt. neem gewoon op en geneer je niet om een kwartier over koetjes en kalfjes te tateren.
als je het gesprek beeindigd verontschuldig je dan niet geef te kennen dat je dit de normaalste zaak van de wereld vindt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2006 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
|
![]() of je vraagt om een sms te sturen. je beantwoord die dan eerst en pas dan besteed je terug aandacht aan je potentiele uitbuiter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij moets ervan kotsten... Wss allemaal leden van de VWS... Met succes hebben ze de kobafcursus gevolgd... Niemand werd aangenomen en de lokalen werden daarna ontluisd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
|
![]() Citaat:
Ps wel goed voor de werkgelegenheid dus in de ontluizingssector noem het gerust het kobafeffect ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2006 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slechts één op een paar honderd... De rest mag zich weer naar hun muizennesten begeven, waarna de premissen gedesinfecteerd worden met rattenvergif. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 maart 2006 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Banneling
|
![]() Nog een geluk dat een spitsmuis geen muis is..
![]() Voor de onwetenden onder U: Citaat:
![]() Gepamperde spitsmuizen zal men niet vlug vinden... Laatst gewijzigd door Chipie : 22 maart 2006 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Banneling
|
![]() Dag en nacht aan foramanie lijdende spitsmuis dreigt populaire fora via zijn uitwerpselen met overbelasting en collaps.
Een speciaal anti-spitsmuizenvergif is in ontwikkeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Banneling
|
![]() ![]() Wie zal het maken?... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ge zijt Uw doosje vergeten CHIPIE
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 maart 2006 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Banneling
|
![]() Er zijn al vele goede tips gegeven !
Misschien een boekje uitgeven? Of beter nog... Vraag aan de Vrt om een educatief programma uit te zenden. "Solliciteren voor kansarmen" Kisjot. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je zeker dat je geen familie ben van Duncan bent
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 maart 2006 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Burger
|
![]() Dus als je morgen de lotto wint of je erft van verre rijke tante dan ben plots minderwaardig egoistisch crapuul?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 22 maart 2006 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
|
![]() toch grappig dat sommige mensen het echt niet kunnen verkroppen (don quichote, chipie, ....) dat andere mensen doppen. Ze blijven maar reageren op wat de mensen van het vws posten. Hoe meer ze zeggen, hoe meer het er van afdruipt dat ze zo stikjaloers zijn dat zij moeten werken voor hun centen en kobaf en co niet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |