![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SPa heeft in zijn laatste beginselverklaring gesteld dat de huren moeten beperkt blijven tot een geplafonneerde fractie van het inkomen. Groen dringt aan op huursubsidies. In feite is er een consensus tussen partijen dat het stelsel van sociale woningbeheer moet op het niveau gebracht worden van de ons omringende landen. Dank zij Mario Keulen wordt het sociale-woning-landschap door een succes-tsunami weggespoeld (naar eigen zeggen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Van de bijdragen van donkwieksjot valt alleen maar te leren dat het hier om een mentaal onderdeurtje gaat dat er alleen maar hobbelmatig op uit is te pesten en ad hominem te reageren, en niet om argumentatie te ontwikkelen over het ten berde gebrachte.
We zullen hem dan ook verder ongehinderd op zijn Rossinante doorheen Forum windmolens laten chargeren. Tot hij uit zijn kwalijke waan ontwaakt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent verloren voor elk soort redelijke argumentatie. Tenzij ooit eens op je sterfbed, zoals Don Quichotte??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Waarom zijn jullie, van het VWS en gelijkgestemden, niet gevoelig voor mijn argumenten?
Waarom vinden jullie nergens gehoor, tenzij onder mekaar? Waar? Zeg me waar jullie denktrant ergens gehoor krijgt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Verhuur je huisje en schrijf je in bij Mario Van Keulen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Wie een miljoen ouwe frankskens per jaar verdient is welkom bij Mario
om via de sociale mix de tsunami van succes bij de sociale woningen te versterken!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ga eens bij kobafje te rade.
Vier palen in de grond... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb namelijk een huisje moeten kopen omdat ik de huur in de sociale woning niet kon betalen. En ik werk al 25 jaar. Sociale woningen zijn niet meer aan ons besteed beste man. 600 euro in de maand kom zeg. En dit omdat ik drie jaar ervoor cafe hield, en een te hoog aanslagbiljet had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, als het in privéhanden zou komen dan gaan de prijzen na verloop van tijd (relatief korte tijd) toch drastisch omhoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent een zelftoegegeven ordinair armen-pestertje dat bij wijze van hobbelpaard automatisch op ad-hominem overschakelt wanneer geconfronteerd met voor jou ongemakkelijke argumenten. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2006 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Mijn huisje en mijn spaarcentjes bevinden zich in goeie handen, respectievelijk mijn ex en de staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
achterstand in de bouw inhaalt, doet er toch niet toe, zolang de kostprijzen concurrentieel zijn? UIteindelijk komen de budgetten toch uit belastingen. De belastingbetaler heeft wel het recht te eisen, dat wantoestanden verdwijnen en dat de huurwoningen gaan naar wie ze meest nodig heeft, niet naar welgestelden en eigenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee 8)
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() De verenigingen die opgericht zijn om de sociale huizen te beheren(verhuren) zijn de laatste 20 jaar niet meer zo gelukkig.
Vroeger konden ze zelf nog wat bepalen wie er kwam wonen en hadden dus een redelijk publiek. Nu zijn ze verplicht om regelrecht klootjesvolk in hun kottekes te zetten. Gevolgen: Slechte betalers. Verkommering/vernieling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere mens komt op de wereld zonder dat hij of zij erom vroeg, en die wereld is dus ook een stukje zijn wereld. Ook heeft hij recht op grond en grondstoffen die ook zijn eigedom zijn. Als de staat(Belgische bevolking) die eigendom die ook U toekomt beheerd is het maar wat normaal dat die staat Uw eigendom voor een stukje terug geeft. Dus sociaal huren is een stukje teruggaven van eigendom aan U. Waarom moet die staat daar dan nog geld aan verdienen?
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Moet ge nog een Jaguar hebben ?
Of is een Opel ook goed? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Heeft de staat om U gevraagd? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat niet, maar hij is wel beheerder van mijn eigendom dus..
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 23 maart 2006 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |