![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geen nood, ik wil niet op dezelfde lijn met jij gesteld worden.
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 24 maart 2006 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() wat is me dat nu weer voor een nietszeggende verklaring?Leg eens uit wat je juist wil zeggen, inplaats van naar oude gewoonte met woorden te goochelen!!Je lijkt wel een politieker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() volgens mij goochel jij hoor... met dat 'mijn volk' simpel, carlgustaaf ... wat ik daarmee bedoel is 't volgende je neemt je 'norm' steeds weer naar gelang het je goed uitkomt.. nu spreek je weer over de blanke europeaan ( europese gemeenschap ? )als 'gelijkgezinde' waar je van overtuigd bent dat de meerderheid tegen, laat ons maar zeggen, het homohuwelijk is (veel) kans ( ik weet niet juist hoeveel, wie weet zelfs niet, want er zijn behoorlijk wat progressieve landen bij ) dat je gelijk krijgt en dat een absolute meerderheid zich uitspreekt tegen dat is als je dat dan op de man/vrouw af in de straat af van hier tot in Letland en niet wat europa als instantie ervan vindt daar ligt het wel wat anders het is net zo'n land als Letland of Polen bv dat uiteindelijk de doorslag zal geven je ziet... hoe ruimer je je Europese grenzen zal nemen des temeer tegenstanders je waarschijnlijk zal krijgen maak diezelfde redenering nu eens voor andere onderwerpen gelijk incest, vrouwenmishandeling... noem maar op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, dat is echt mooi nieuws. Ik hoop dat Marokko haar tanden laat zien en de Islamitische wetten zal uitvoeren op deze homo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Welke homo's? De Marokkaanse hoeren, of de westerse klanten?
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het Homo-toerisme in de Noord-Afrikaanse landen is ongetwijfeld een van de belangrijkste onderliggende redenen waarom het westen zo gehaat is. De "hoeren" daarentegen, hebben nauwelijks keuze. Door de jarenlange kolonisatie & uitbuiting door het Westen, is er nog steeds veel armoede.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() als de marrokaanse hoeren kinderen blijken te zijn, enkel de klanten.(voor mij).Als ze islamietische wetten toepassen, zal het wel de hele troep zijn (klanten+hoeren) die opgehangen worden (zoals in Iran).
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 26 maart 2006 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niet iedereen ziet de wereld in zwart/wit, zoals u. Er zijn ook mensen die kunnen nuanceren.
![]() |
![]() |
#80 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |