Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2006, 23:48   #61
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
zijn holebi's geen eigen volk misschien?
ik zou hopen van niet, spijtig genoeg blijft het bij hopen...maar ja, géén enkel volk is perfekt, het bewijs daarvoor is hier weereens geleverd
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 00:18   #62
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik zou hopen van niet, spijtig genoeg blijft het bij hopen...maar ja, géén enkel volk is perfekt, het bewijs daarvoor is hier weereens geleverd
Geen nood, ik wil niet op dezelfde lijn met jij gesteld worden.

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 07:01   #63
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
Geen nood, ik wil niet op dezelfde lijn met jij gesteld worden.
daarover zijn we dus akkoord...
Oud 23 maart 2006, 23:37   #64
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben jij en je vrienden met één miljoen?Het ziet er slecht uit dan? Bijna 10% van de bevolking!
Net als jij en je vrienden, dat ziet er nog veel slechter uit
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 23:40   #65
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dit is perfect toepasbaar op jou. Homohaters als jij zijn een smet op ons Volk. Maar als jij er liever niet toe behoort, gelieve dan op te krassen. "Aanpassen of wegwezen" was toch een slogan van jouw "volk"?... En aangezien de meerderheid niet homofoob is...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 24 maart 2006, 00:25   #66
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht

Inderdaad, dit is perfect toepasbaar op jou. Homohaters als jij zijn een smet op ons Volk. Maar als jij er liever niet toe behoort, gelieve dan op te krassen. "Aanpassen of wegwezen" was toch een slogan van jouw "volk"?... En aangezien de meerderheid niet homofoob is...

ik beschouw als "mijn volk" alle blanke Europeanen, en het zou me hoogst verwonderen dat een meerderheid Europeanen voorstander is van homohuwelijken, en nog véél minder van adoptie van onschuldige kinderen door jeanetten...en dat heeft helemaal niets te maken met een fobie.En met haat evenmin...je moet jullie belangrijkheid niet zo overschatten.
Oud 24 maart 2006, 00:33   #67
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht

en wat het opkrassen betreft: een aantal uwer goede vrienden zijn opgekrast naar Marroko, en daar blijkt men hen evenmin te mogen...de Gay Pride toer in Marrakech is precies nog niet voor morgen Jullie bent terrein aan het verliezen.Als je de jongeren eens moest bezig horen over jullie...want al die gay-militanten, die zijn niet piepjong niet meer, de meesten, of vergis ik me?Die daar opgepakt in Marroko, een eind in de 40, 2 anderen van 57 jaar?!!Ouwe bokken lusten graag groene blaadjes hé...
Oud 24 maart 2006, 00:34   #68
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik beschouw als "mijn volk" alle blanke Europeanen, en het zou me hoogst verwonderen dat een meerderheid Europeanen voorstander is van homohuwelijken, en nog véél minder van adoptie van onschuldige kinderen door jeanetten...en dat heeft helemaal niets te maken met een fobie.En met haat evenmin...je moet jullie belangrijkheid niet zo overschatten.
toch gek dat "mijn volk", die blanke europeanen (?) dus, een dermate flexibele groep is naargelang het standpunt in de topic waar men een meerderheid voor wenst te vinden

Laatst gewijzigd door praha : 24 maart 2006 om 00:35.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 00:46   #69
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
toch gek dat "mijn volk", die blanke europeanen (?) dus, een dermate flexibele groep is naargelang het standpunt in de topic waar men een meerderheid voor wenst te vinden
wat is me dat nu weer voor een nietszeggende verklaring?Leg eens uit wat je juist wil zeggen, inplaats van naar oude gewoonte met woorden te goochelen!!Je lijkt wel een politieker...
Oud 24 maart 2006, 01:15   #70
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat is me dat nu weer voor een nietszeggende verklaring?Leg eens uit wat je juist wil zeggen, inplaats van naar oude gewoonte met woorden te goochelen!!Je lijkt wel een politieker...
alweer woordgoochelen ?

volgens mij goochel jij hoor... met dat 'mijn volk'

simpel, carlgustaaf ...
wat ik daarmee bedoel is 't volgende
je neemt je 'norm' steeds weer naar gelang het je goed uitkomt..

nu spreek je weer over de blanke europeaan ( europese gemeenschap ? )als 'gelijkgezinde' waar je van overtuigd bent dat de meerderheid tegen, laat ons maar zeggen, het homohuwelijk is
(veel) kans ( ik weet niet juist hoeveel, wie weet zelfs niet, want er zijn behoorlijk wat progressieve landen bij ) dat je gelijk krijgt en dat een absolute meerderheid zich uitspreekt tegen
dat is als je dat dan op de man/vrouw af in de straat af van hier tot in Letland en niet wat europa als instantie ervan vindt daar ligt het wel wat anders

het is net zo'n land als Letland of Polen bv dat uiteindelijk de doorslag zal geven
je ziet... hoe ruimer je je Europese grenzen zal nemen des temeer tegenstanders je waarschijnlijk zal krijgen

maak diezelfde redenering nu eens voor andere onderwerpen gelijk incest, vrouwenmishandeling... noem maar op
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 15:49   #71
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
alweer woordgoochelen ?

volgens mij goochel jij hoor... met dat 'mijn volk'

simpel, carlgustaaf ...
wat ik daarmee bedoel is 't volgende
je neemt je 'norm' steeds weer naar gelang het je goed uitkomt..

nu spreek je weer over de blanke europeaan ( europese gemeenschap ? )als 'gelijkgezinde' waar je van overtuigd bent dat de meerderheid tegen, laat ons maar zeggen, het homohuwelijk is
(veel) kans ( ik weet niet juist hoeveel, wie weet zelfs niet, want er zijn behoorlijk wat progressieve landen bij ) dat je gelijk krijgt en dat een absolute meerderheid zich uitspreekt tegen
dat is als je dat dan op de man/vrouw af in de straat af van hier tot in Letland en niet wat europa als instantie ervan vindt daar ligt het wel wat anders

het is net zo'n land als Letland of Polen bv dat uiteindelijk de doorslag zal geven
je ziet... hoe ruimer je je Europese grenzen zal nemen des temeer tegenstanders je waarschijnlijk zal krijgen

maak diezelfde redenering nu eens voor andere onderwerpen gelijk incest, vrouwenmishandeling... noem maar op
ik denk dat als we alle blanke europeanen , wonende in de Europese Unie bij mekaar nemen, en hen vragen of zij voor of "tegen" homohuwelijken & adoptie zijn, de meerderheid er "tegen" zal zijn.Waarschijnlijk is ook een grote meerderheid "tegen "incest, en "tegen "het mishandelen van vrouwen.Dat is wat ik dénk, hé, begin nu niet met van "ik wil bewijzen daarvoor", die heb ik niet hoor, het is enkel mijn innige overtuiging.Mischien vinden we wel hier en daar , in het één , of het ander land, groepen plaatselijk invloedrijke marginalen die "voor" zijn, dat is mogelijk, zoals bvb hier in vlaanderen , waar een financiel sterke homo-lobby er wat homo-vriendelijke wetten heeft doorgekregen, , maar de overgrote massa van de Europese Bevolking blijft toch wel tegen, volgens mij...Klaar en duidelijk,of niet?Géén gegoochel met woorden hier, géén dubbelzinnige warpraat, gewoon open en eerlijk m'n mening zeggen.8)
Oud 25 maart 2006, 01:52   #72
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik denk dat als we alle blanke europeanen , wonende in de Europese Unie bij mekaar nemen, en hen vragen of zij voor of "tegen" homohuwelijken & adoptie zijn, de meerderheid er "tegen" zal zijn.Waarschijnlijk is ook een grote meerderheid "tegen "incest, en "tegen "het mishandelen van vrouwen.Dat is wat ik dénk, hé, begin nu niet met van "ik wil bewijzen daarvoor", die heb ik niet hoor, het is enkel mijn innige overtuiging.Mischien vinden we wel hier en daar , in het één , of het ander land, groepen plaatselijk invloedrijke marginalen die "voor" zijn, dat is mogelijk, zoals bvb hier in vlaanderen , waar een financiel sterke homo-lobby er wat homo-vriendelijke wetten heeft doorgekregen, , maar de overgrote massa van de Europese Bevolking blijft toch wel tegen, volgens mij...Klaar en duidelijk,of niet?Géén gegoochel met woorden hier, géén dubbelzinnige warpraat, gewoon open en eerlijk m'n mening zeggen.8)
11 van de 25 EU-landen hebben ondertussen een "homohuwelijk" of een partnerregeling voor homo/lesbische koppels met gelijkaard rechten als een getrouwd hetero-koppel (3 ervan hebben gewoon de simpelste oplossing gekozen, ipv een aparte wet, gewoon het huwelijk opengesteld). Deze maand stemde het Tjechische parlement de partnerregeling nog goed (de andere landen zijn vooral landen die voor de uitbreiding al lid waren van de EU: Zweden, Denemarken, Finland, Duitsland, Groot Britannië, Spanje, Nederland, België...) Ook IJsland, Noorwegen en Zwitserland hebben een dergelijke partnerregeling. Ierland overweegt het ook, in Italië is de linkse oppositie ook voor... "Eén of ander"? "Marginaal"? Als de voormalige Oostbloklanden er niet waren bijgekomen, hadden de meeste EU-landen een soort "homohuwelijk"...
In België is de meerderheid voor, daar bestaan cijfers over gemiddeld is 60 % voor, hoe jonger hoe meer voor-stemmen, jongeren, vrouwen en Vlamingen zijn eerder voorstander, ouderen, mannen en Walen zijn eerder tegenstander. Mijn innerlijk overtuiging zegt dat blanke europeanen in landen waar de katholieke of ortodoxe kerk nog veel invloed heeft of landen met een romaanse cultuur over het algemeen tegen zijn (buiten Spanje, daar was ook een nipte meerderheid voor). Inwoners van landen die al langer geseculariseerder zijn in het Noorden en Westen van Europa zijn gemiddeld voorstander of staan er neutraal tegen over.

Die financiëel sterke homolobby bestaat niet zulle. Oké, de Holebifederatie krijgt inderdaad een handvol subsidies, maar dat is slechts kleingeld vergeleken wat politieke partijen, prinsen, de migrantenorganisaties of de erkende godsdiensten krijgen qua dotatie... Met de jaarlijkse subsidies zou de Holebifederatie nog geen maand een hoge manager kunnen betalen... De Belgische kathieke kerk is financieel minstens 100 keer sterker, hoe komt het dan dat ze die wetten niet heeft kunnen tegen houden? Zou het toch niet eerder aan de maatschappelijke evolutie liggen, dan aan de ene of gene lobbygroep?...
Oud 25 maart 2006, 09:29   #73
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ah, dat is echt mooi nieuws. Ik hoop dat Marokko haar tanden laat zien en de Islamitische wetten zal uitvoeren op deze homo's.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 08:57   #74
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ah, dat is echt mooi nieuws. Ik hoop dat Marokko haar tanden laat zien en de Islamitische wetten zal uitvoeren op deze homo's.
Welke homo's? De Marokkaanse hoeren, of de westerse klanten?

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 09:03   #75
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Op de Westerse klanten uiteraard.

Het Homo-toerisme in de Noord-Afrikaanse landen is ongetwijfeld een van de belangrijkste onderliggende redenen waarom het westen zo gehaat is.

De "hoeren" daarentegen, hebben nauwelijks keuze. Door de jarenlange kolonisatie & uitbuiting door het Westen, is er nog steeds veel armoede.
Oud 26 maart 2006, 09:04   #76
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
als de marrokaanse hoeren kinderen blijken te zijn, enkel de klanten.(voor mij).Als ze islamietische wetten toepassen, zal het wel de hele troep zijn (klanten+hoeren) die opgehangen worden (zoals in Iran).

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 26 maart 2006 om 09:07.
Oud 26 maart 2006, 09:27   #77
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Op de Westerse klanten uiteraard.

Het Homo-toerisme in de Noord-Afrikaanse landen is ongetwijfeld een van de belangrijkste onderliggende redenen waarom het westen zo gehaat is.

De "hoeren" daarentegen, hebben nauwelijks keuze. Door de jarenlange kolonisatie & uitbuiting door het Westen, is er nog steeds veel armoede.
En "werken" is geen optie om die armoede tegen te gaan; prostitutie wel?

Oud 26 maart 2006, 09:38   #78
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
En "werken" is geen optie om die armoede tegen te gaan; prostitutie wel?
er is daar niet veel werk hoor,manuel, daarom komen ze allemaal naar hier.Gewoonlijk zit ge ze te verdedigen?(de arabieren)Wat is er aan de hand? Zijt ge VB stemmer geworden? Of zijn homos NOG belangrijker in uw oogjes als arabieren?
Oud 26 maart 2006, 09:45   #79
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
er is daar niet veel werk hoor,manuel, daarom komen ze allemaal naar hier.Gewoonlijk zit ge ze te verdedigen?(de arabieren)Wat is er aan de hand? Zijt ge VB stemmer geworden? Of zijn homos NOG belangrijker in uw oogjes als arabieren?
*zucht*

Niet iedereen ziet de wereld in zwart/wit, zoals u. Er zijn ook mensen die kunnen nuanceren.

Oud 26 maart 2006, 10:29   #80
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die seks-toeristen zijn een schande voor héél Europa...wat mij betreft kunnen de Marrokanen die viezerds allemaal ergens midden in de woestijn afzetten...
Sekstoerisme is in het algemeen een schande en dit voor alle geaardheid.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be