![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4881 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() So, what are you saying? Citaat:
Citaat:
Zoals het een 'echte wetenschapper" beaamt. Mag ik eens vragen, heeft U de door mij genoemde theorien wel eens ernstig onderzocht? Laat maar, ik weet het antwoord al. Pin d'Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4882 | |
Banneling
|
![]() nog effe over die tijd golven, ik heb iets gevonden.
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 maart 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4883 | |
Banneling
|
![]() het wordt wel tering intressant zeg!
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 24 maart 2006 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4884 |
Gouverneur
|
![]() Ik reageerde toch niet op een post van u, pindar (ik zou wel gek zijn... maar intussen ben ik toch bezig... soit) maar op een lang betoog van ene "straddle" die het onderscheid maakte tussen de wijzen (believers) en de verstandigen (sceptici), om het eens heel grof samen te vatten.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 24 maart 2006 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4885 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4886 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4887 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Waar haal je die per sé eigenlijk? (en de rest verdraai je ook een beetje eigenlijk,zoals hieronder) Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik met -Secrets of the Federal Reserve van Eustace Mullins;die het werk van Ezra Pound verderzette nadat deze ervoor in het gekkenhuis geplaatst werd;niet omdat ie gek was (collectors item denk ik want ik vond het zelfs op Amazon iet zo maar.Ik heb het duurder moeten inkopen aldaar....93$+shipping) -The Two Babylons van Alexander Hislop (nog steeds-t zijn nogal kleine lettertjes en ik heb nogal weinig tijd...) -Secret history of the Jesuits van Edmund de Paris Euh...draag je rechts of links?
![]() |
![]() |
#4888 |
Banneling
|
![]() Dit is toch wel een ongelooflijke draad...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4889 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ja,maar soms ook niet.Ik meen af te mogen leiden dat je niet weet of dat het geval is bij de Medicis?
Citaat:
Komt idd vaak voor,vooral bij adellijke families. (al durft het bij het plebs ook wel eens voorvallen;mijn vader kende een Van Lul-ginne zever,ik denk dat ze ooit in een talkshow met Luc Appermond geweest zijn of zo-nuja,een van de Van Luls heeft zijn naam dan veranderd naa Van Lyl-doch dit terzijde. Niet bij regel;al zou je met al die naamsveranderingen wel eens de neiging krijgen te denken van wel. Citaat:
Jesus staat symbool voor Nimrod dus een mogelijkeid is dat de Merovingers dan een bloedlijn vertegenwoordigden die teruggaat tot bij Nimrod. Ik wil er graag meer over weten en zo,maar vind er niet meteen goeie werken over. Had jij er laatst gen gepost Pindar (over de bloedlijn van Nimrod en zo) en indien ja kun je die nog eens posten?
![]() |
![]() |
#4890 | |
Europees Commissaris
|
![]() “Mijn” wijsheid?... Zoals zovelen vind ik het nastreven van wijsheid als aanvulling van kennis enorm belangrijk. Ik heb ook NOOIT gezegd hierboven dat ALLE disbelievers wijs zijn. Maar soit, das een andere discussie...
Citaat:
Ik kan me niet in al hun theorien terugvinden. Maar ik vind het wel interessant dat de ze politiek en geopolitiek in een breder /ander / minder conform daglicht plaatsen. En af en toe slaan ze toch de nagel op de kop. 95 pct van de andere draden op het forum zijn mainstream en conform, met overal heen en weer gegooi van mainstream reacties op het nieuws van de dag met de usual voorspelbare reacties... . Wat kan het in godsnaam kwaad dat er eens 1 of twee draadjes zijn die het politieke toneel vanuit een andere achtergrond benaderen? Daar ben ik het volledig mee eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4891 |
Gouverneur
|
![]() Hey mannen als jullie 200 pagina's bereiken betaal ik een bakje bier.
Indien hier bier drinkers aanwezig zijn natuurlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4892 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hoe? We zitten toch al over de 200?? Btw, een zakje weed is ook goed. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 24 maart 2006 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4893 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
btw sceptici zijn niet per definitie verstandig hoor! De meeste zijn erg erg dom. Kritisch zijn, ja, da;'s wel belangrijk, heel belangrijk, en da's nou precies wat ik bedoel (zoe verder hieronder) O ja, U hoeft niet te reageren! ![]() Citaat:
Citaat:
En de meeste mainstreamers denken dat het nog klopt ook wat de 'mainstream' zegt. Daarom vind ik dat wat ik hier neerzet heus niet zo maar aangenomen dient te worden. Het enige echte punt waar ik bij de 'non-believers' over val, is dat ze dingen aannemen/ verwerken zonder enig vorm van onderzoek. Verder weet ik ook wel dat ze bijna over alles vallen wat ik zeg. So? De tijd zal het leren of het klopt of niet, maar ik hoop wel dat we het nog halen. Pin d'Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4894 | |||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ter info, hier naast mij ligt ‘Histoire de Rome’ van Indro Montanelli. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alhoewel, als ik mag ingaan op de inhoudstabel, zal hij met verdomd goede bewijzen moeten afkomen Citaat:
Links |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4895 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 maart 2006 om 12:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4896 |
Gouverneur
|
![]() We zitten aan 123/200 pagina's. En over dat zakje, daar doe ik niet aan mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4897 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4898 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4899 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ik kijk niet naar CNN. Ik heb op dit forum gelezen dat CNN (zoals bijna alle mainstream-kanalen) in handen is van de "Zionisten", en vertrouw het zaakje dus niet! (Toch leuk hoe blij de believers zijn dat hun profeet eens op CNN mocht komen zeveren. ![]()
![]() |
![]() |
#4900 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie bovenaan de pagina: Pagina 245 van 245.
![]() |