Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wapenbezit/dracht?
Ja, het is een (noodzakelijk geregulariseerd) basisrecht 77 50,33%
Neen, de staat heeft een monopolie op geweld 55 35,95%
Ik denk er het mijne van, en zeg het ook 21 13,73%
Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2006, 09:41   #401
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Allé, om samen te vatten: behalve een paar charelwieters die excessief geobsedeerd zijn door achterdocht en wantrouwen, is er hier niemand die het wel een tof idee zou vinden moesten burenruzies in 't vervolg kunnen uitgebreid worden met een wel zeer mannelijk en spannend vuurgevecht.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 09:41   #402
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morduk Bekijk bericht
Is dit goedkoper dan een penisverlenging of gewoon beter zichtbaar.

Ik heb nooit geïnformeerd naar de prijs van een penisverlening, daar ik dat niet echt noodzakkelijk acht.

Die dingen zijn echter nog minder zichtbaar dan ne penis, want ze zitten altijd in ne koffer, behalve als ze worden uitgepakt in ne schietkelder, waar verder niemand is.

Mocht u bij mij thuis binnenkomen, dan krijgt u die spullen nog niet eens te zien.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 09:43   #403
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Allé, om samen te vatten: behalve een paar charelwieters die excessief geobsedeerd zijn door achterdocht en wantrouwen, is er hier niemand die het wel een tof idee zou vinden moesten burenruzies in 't vervolg kunnen uitgebreid worden met een wel zeer mannelijk en spannend vuurgevecht.

Moest ik mijn gebuur dan toch willen koudmaken deed ik dat met een geweldig knal turkje,

als ge dan toch in de gazet wilt komen, doe het dan goed hé.
Oud 28 maart 2006, 09:46   #404
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Sorry ik was vergeten dat de politieke wereld een, ernstige, fictieve wereld is.
Een wereld waar enkel moordenaars, terroristen,en rassisten in voorkomen. En waar de personages hun hobby misbruiken om hun sexuele afwijkingen te bevredigen.
Een wereld die bestuurt wordt door droogkloten, die met dure woorden,vanop hun pc de nutteloosheid van hun bestaan proberen te weerleggen.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 09:47   #405
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle Bekijk bericht
Een zelfstandige hier vlak bij mij heeft net een Starfighter gekocht, we hebben hem in mekaar gelast, en tis eens wat anders dan een tuinkabouter in uwen hof he

Ne gast waar mijne maat en ik vroeger nogal ies dikwijls een pint mee gingen pakken, heeft nen tank voor zijne winkel staan, (laat ons zeggen dat het een ontradend effect heeft, ... )
Oud 28 maart 2006, 09:48   #406
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ne gast waar mijne maat en ik vroeger nogal ies dikwijls een pint mee gingen pakken, heeft nen tank voor zijne winkel staan, (laat ons zeggen dat het een ontradend effect heeft, ... )
Hij heeft een APC'tje . Mijn vader heeft er dan samen met de werknemers daar een nieuwe motor ingestoken (van een heftruck) en kan je er vrolijk mee rondrijden
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 09:48   #407
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis Bekijk bericht
Sorry ik was vergeten dat de politieke wereld een, ernstige, fictieve wereld is.
Een wereld waar enkel moordenaars, terroristen,en rassisten in voorkomen. En waar de personages hun hobby misbruiken om hun sexuele afwijkingen te bevredigen.
Een wereld die bestuurt wordt door droogkloten, die met dure woorden,vanop hun pc de nutteloosheid van hun bestaan proberen te weerleggen.

We hebben zowaar een nieuw soort sexuele afwijking ontdekt, :

De armofiel, dat zijn mensen die onschuldige wapens misbruiken, ... ge moet dan wel een heel klein pietjen hebben om hem in de loop te krijgen, ... Kom iedereen zijn plezierken, hé, ...
Oud 28 maart 2006, 09:50   #408
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij heeft een APC'tje . Mijn vader heeft er dan samen met de werknemers daar een nieuwe motor ingestoken (van een heftruck) en kan je er vrolijk mee rondrijden

Leuk,

Dat doet mij denken aan die geflipten die eens nen Abrahams tank uit een kazerne gepiekt had, ...

hij wou daar eens een toerke mee doen, uiteindelijk heeft hij hem vastgereden op ne vangrail van een autostrade.
Oud 28 maart 2006, 09:51   #409
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
Misschien een tip voor sommigen.

Als je je buur neerschiet is de lol over.
Als je dat niet doet kun je hem dagelijks kloten.
Oud 28 maart 2006, 09:53   #410
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
We hebben zowaar een nieuw soort sexuele afwijking ontdekt, :

De armofiel, dat zijn mensen die onschuldige wapens misbruiken, ... ge moet dan wel een heel klein pietjen hebben om hem in de loop te krijgen, ... Kom iedereen zijn plezierken, hé, ...
zo wordt dit plots toch nog leerrijk.
Oud 28 maart 2006, 09:56   #411
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik kom naast u wonen, geeft me een veilig gevoel
Oud 28 maart 2006, 09:59   #412
Morduk
Parlementsvoorzitter

Morduk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit geïnformeerd naar de prijs van een penisverlening, daar ik dat niet echt noodzakkelijk acht.

Die dingen zijn echter nog minder zichtbaar dan ne penis, want ze zitten altijd in ne koffer, behalve als ze worden uitgepakt in ne schietkelder, waar verder niemand is.

Mocht u bij mij thuis binnenkomen, dan krijgt u die spullen nog niet eens te zien.

Dat geloof ik niet helemaal.

Het hangt er maar vanaf wanneer en hoe ik bij u thuis binnenkom.
Niet ?
Oud 28 maart 2006, 10:01   #413
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn vrouw heeft hem toen verlaten toen hij met het nieuws afkwam dat hij een nieuw speeltje heeft gekocht

Zijn verste kill was trouwens 2 kilometer , slachtoffer was een bommenleggertje van de IRA die ze al een paar weken aan het zoeken waren.

Vrouwen zijn erger dan de wapenwet Calle, of ge moet sjans hebben da ze zelf ook schiet, ...

Maar de kans dat da gebeurd, ... kunde eigenlijk beter op de lotto spelen... en als ge wint , geefde uw vrouw een schoon sjakosjh (en hebde nog genoeg over om uw grief te kopen...

Alhoewel de madamen die ik al met vuurwapens bezig gezien heb, van klein kaliber tot geweer met vrij vinnige munitie, (wel niet te zwaar, vanaf bepaalde kalibers moete toch een vrij stevig schouderke hebben om de klap op te kunnen vangen. ) Alhoewel ik er ooit bezig gezien heb met ne 45, 357 en 38 en dat is geen speelgoed.
Oud 28 maart 2006, 10:03   #414
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat geloof ik niet helemaal.

Het hangt er maar vanaf wanneer en hoe ik bij u thuis binnenkom.
Niet ?

Inderdaad, als u wat agressief komt doen en gewapend bent, dan ziet u ze 1 keer maar veel tijd om ze goed te bekijken ga je nie hebben...

Ik ga er wel van uit dat ik u binnenlaat, en dat er dus vreedzame bedoelingen zijn...
Oud 28 maart 2006, 10:06   #415
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ook waar, ...

Daaraan ziede direct wie er een slecht karakter heeft, hé...

Die van onder ons ging wa zagen dat er wa hondepoten in de lift stonden nadat het serieus geregend had. (nu zijn wij propere mensen en kuisen wij da natuurlijk op,) Dus hij zal wel de boodschap gesnapt hebben toen er 2 cm water in de lift stond...

2 dagen later was't m pas droog, maar hij was wel proper, en ik heb die zeikerd nooit meer aan mijn deur gehad, integendeel, altijd vriendelijk...
Oud 28 maart 2006, 10:15   #416
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Moest ik mijn gebuur dan toch willen koudmaken deed ik dat met een geweldig knal turkje,

als ge dan toch in de gazet wilt komen, doe het dan goed hé.
Daar zegt ge zoiets. Ik ken -als chemicus- genoeg middeltjes om iemand het leven "zuur" te maken. Maar ook deze zaken zijn in aankoop meestal streng gereguleerd (niet iedereen mag zomaar flessen waterstoffluoride, radioactieve isotopen, ... aankopen weet je wel, zelfs als je jezelf in staat acht om daar op voldoende verantwoordelijke wijze mee om te gaan).

Ik heb er trouwens toen niet op gereageerd, maar hier op de thread zeg je ergens dat mensen die (via beroep of hobby) met wapens omgaan, deze niet gaan gebruiken voor "oneigenlijke" doeleinden. Dat klopt niet met de cijfers. Zo ligt het zelfmoordcijfer bij agenten twee maal zo hoog als het gemiddelde (ze gebruiken hierbij hun dienstwapen). Dewael heeft trouwens daarop beslist dat agenten (fed pol) hun dienstwapen niet mee naar huis mogen nemen...
Oud 28 maart 2006, 10:20   #417
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
Daar zegt ge zoiets. Ik ken -als chemicus- genoeg middeltjes om iemand het leven "zuur" te maken. Maar ook deze zaken zijn in aankoop meestal streng gereguleerd (niet iedereen mag zomaar flessen waterstoffluoride, radioactieve isotopen, ... aankopen weet je wel, zelfs als je jezelf in staat acht om daar op voldoende verantwoordelijke wijze mee om te gaan).

Ik heb er trouwens toen niet op gereageerd, maar hier op de thread zeg je ergens dat mensen die (via beroep of hobby) met wapens omgaan, deze niet gaan gebruiken voor "oneigenlijke" doeleinden. Dat klopt niet met de cijfers. Zo ligt het zelfmoordcijfer bij agenten twee maal zo hoog als het gemiddelde (ze gebruiken hierbij hun dienstwapen). Dewael heeft trouwens daarop beslist dat agenten (fed pol) hun dienstwapen niet mee naar huis mogen nemen...
Ik denk niet dat dit door hun wapen komt.
Volgens mij is dit eerder een ritueel,
Oud 28 maart 2006, 10:41   #418
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat dit door hun wapen komt.
Volgens mij is dit eerder een ritueel,
Het bezit van een wapen is een "facilitator" om bepaalde zaken uit te voeren.
Oud 28 maart 2006, 10:47   #419
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dit goedkoper dan een penisverlenging of gewoon beter zichtbaar.
Graaf argument jong.
Oud 28 maart 2006, 10:48   #420
DeoSolis
Schepen

Standaard

Citaat:
Het bezit van een wapen is een "facilitator" om bepaalde zaken uit te voeren.
Ik ga ermee akkoord dat het er gemakkelijker uitziet wanneer men zichzelf voor de kop schiet (alhoewel ik dat niet weet, want ik heb absoluut geen zelfmoordneigingen, integendeel), en dat men wanneer men een wapen in huis heeft dat als eerste optie ziet.

Maar dit betekent niet dat wanneer die flikken hun dienstwapen niet bij hen hadden, dat ze dan geen zelfmoord zouden plegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be