![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wapenbezit/dracht? | |||
Ja, het is een (noodzakelijk geregulariseerd) basisrecht |
![]() ![]() ![]() |
77 | 50,33% |
Neen, de staat heeft een monopolie op geweld |
![]() ![]() ![]() |
55 | 35,95% |
Ik denk er het mijne van, en zeg het ook |
![]() ![]() ![]() |
21 | 13,73% |
Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Staatssecretaris
|
![]() Even realistisch als uw "argumenten", zoniet realistischer.
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Realistisch is dat Canada en Zwitserland zeer toffe landen zijn, en dat de VS in verhouding een lager # moorden met vuurwapens heeft dan Belgie. Dat boort uw non-ideologische argumenten gewoon de grond in, maar eigenlijk zijn ideologische elementen al genoeg om wapenbezit en wapendracht geregulariseerd vrij te maken, net zoals holebi-adoptie aan ideologie al genoeg heeft om toegelaten te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U kan de foto's nog altijd bekijken bij den ivo. ![]() Hij was ook geacioseerd met ambassadorarms. dat waren venoten. maar voor een afweergeschut hoeft u ook geen vergunning. had die voor 2 jaar ook nog staan. maar zijn toch verkocht. heeft ook het proces gewonnen tegen de staat met betrekking van de FAL. van Engeland, welke door de gouverneur waren aangeslagen. de winkelschade moet ok gedragen worden door de gouverneur. (deburgerzaldatwelbetalenzeker.) in welk jaar heeft u daar lid geweest. ik was een arbiter van oost-vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gelegenheid is er bij beiden, dat is waar, het is makkelijk om de loop van een pistool in uw kop te steken en af te drukken, met hoge kans op success. Sportschutters gaan volgens mij vaker schieten, oefenen vaker met dat wapen en gaan er ook op een iets andere manier mee om. Je kiest er eentje voor je er een koopt, je moet het degelijk bewaren, je loopt er ook niet ganse dagen mee rond, het zit in een koffer, je haalt het daar enkel uit als je effectief gaat schieten enz... Politieagenten, beginnen hun dienst krijgen een wapen in hun handen gestopt of ze dat nu leuk vinden of niet, moeten gaan schieten of ze dat nu leuk vinden of niet en lopen er een hele dag mee rond te zeulen of ze dat nu leuk vinden of niet. Bij zelfmoorden is het moment heel belangrijk, ik dacht te weten dat bij een zelfmoord, er eigenlijk een fase is, waar het belangrijk is over de juiste middelen te beschikken want die fase, is meestal kortstondig. Als ik dus thuiskom en ik vind mijn madam in het bed met ne vent die daar nie thuishoort, dan moet ik voor ik ze wil vermoorden eerst mijn wapen pakken in de kast de doos opendoen waar de munitie ligt, het ding laden, en tegen dien tijd heeft die gast zijn broek al aan en is m gaan lopen. De kans dat ik hem dus het hoofd inslaa met een stomp voorwerp is veel groter dan dat ik m doodsla. Als ik plotseling goesting krijg om mijn eigen om zeep te helpen, is het veel makkelijker van met mijnen auto op nen boom te rijden of van den balkon te springen dan De loop van ne 270 winchester in mijne kop te steken en te proberen den trekker over te halen, 't zal met mijnen dikken teen moeten denk ik want ik zie me het anders niet doen. Als ik als rijkswachter thuiskom en ik zie dezelfde situatie dan is het holster open, glock eruit, slede achteruit, veiligheid, af, en knallen maar, Resultaat, tien seconden later liggen er 2 doorzeefde lijken. bij zelfmoord hetzelfde, wapen uit de holster, trekker spannen, loop tegen het het gehemelte en knal finished. 't is maar da verschil. ik ben meer als ne minuut bezig alles bij elkaar te zoeken en dan kom ik tot de constatie dat ik met mijnen dikken teen ga moeten afdrukken , kan ik mijn schoenen nog uit doen ook. Wat uw radioactieve isotopen betreft, ik weet dat die moeten ingeschreven worden in een register, tijdens het transport, nekeer ze geleverd zijn zijn ze echter in de natuur, normaal worden die met zorg, verwijderd, maar dat is de normale situatie, ... in de states was er ne kleinen bezig zijn eigen reacteurke te bouwen, ... ja ge moet u me iets bezig houden op ne regenachtigen achternoen hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in 1996. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Gouverneur
|
![]() vandaar het verbod op wapendracht, lijkt me.
Laatst gewijzigd door mad_drone : 28 maart 2006 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ikzelf ben nie zo lang lid geweest, en dat was nog voor 96 toen schoot ik vooral nog op de 10 meter baan en later dan op de 25 meter. En toen had ik er ineens genen tijd nie meer voor en heeft het jaren stilgelegen, dan ben ik weer begonnen ergens anders, maar da kan ondertussen ook nie meer, t zal iets worden om terug op te pikken als ik ooit weer eens wa tijd heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
eerst in kongo ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Staatssecretaris
|
![]() Daar heeft het alles mee te maken.
Citaat:
Helemaal niet.
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ’95 waren lange wapens LR vrij te koop. Nog langer geleden ook enkelschots pistolen. Heeft iemand cijfers die de drastische vermindering van misdaad aantonen sinds de wapenwet strenger werd ? Of zelfs maar een afname van het aantal wapens in België ? Met andere woorden: waren er toen meer wapens in omloop of is die strengere wapenwet er juist oorzaak van dat sommigen zich een wapen willen aanschaffen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het typeert jouw techniek van discussiëren dat je een argument niet van een ironische opmerking kan onderscheiden. Want wat ik schrijf in post 397 daar heb je overgekeken ?
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 28 maart 2006 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Parlementslid
|
![]() Ja idd, DIEVEN zullen zich vooral aan de wet houden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeven raken altijd aan wapens. Of denk je dat die overvallen plegen met een op hun naam braafjes geregistreerd wapen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() Domme poll.
Ik heb altijd een mes bij, ommijn boterhammen te smeren op mijn wandelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |