![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest vind ik dat er op dit forum niet zoveel gescholden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een reactie van Armadel op een gedrag, ik heb ze gepost.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() @Manuel*
Geachte, Een janet is een homosexueel. Dat beschouw ik niet als schelden. Wie zich daardoor uitgescholden voelt, is een homofoob, en die vliegen van het forum, zodra ze aanzetten tot geweld of discriminatie op basis van sexuele voorkeur. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Knuffeltrut is anders een schoon woord...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Affijn. Ik spreek voortaan iedereen die me niet zint aan als "janet". We zullen dan eens kijken hoeveel klachten u binnen de kortste keren zal binnenkrijgen...
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens: een vetzak is slechts een dik iemand, een debiel is slechts iemand met beperkte verstandelijke vermogens, enz. Toch kan ik me inbeelden dat mensen zich beledigd voelen als ze zo genoemd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als "Janet" volgens u geen synoniem is voor homoseksueel, dan had ik graag van u vernomen, wat het wil zeggen. Citaat:
Citaat:
Conclusie: uw mag zich verongelijkt voelen, zolang u niet oproept tot geweld of discriminatie jegens mensen op basis van hun seksuele voorkeur. Ikzelf zie geen reden om in te gaan op uw verzoek tot schrapping. Citaat:
Citaat:
Peter Johan |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals: "janet" IS geen synoniem van "homoseksueel". Het is een beledigende term, ongeacht of degene tegenover wie hij gebruikt wordt al dan niet homoseksueel is. Ik verbind dus geen negatieve connotaties aan homoseksualiteit, maar wel aan het gebruik van deze denigrerende term.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Precies.
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het woord "janet" heeft in sommige gevallen een negatieve connotatie. Mensen gebruiken het in zulke gevallen niet louter om iemand te omschrijven als homoseksueel, maar om aan te geven dat ze die persoon (en homoseksuelen in het algemeen) als minderwaardig of weerzinwekkend of ... beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, waarschijnlijk heeft Dewachter gelijk. De "liberale democratie" is eigenlijk geen democratie. Het is een representatief stelsel, "le gouvernement représentatif" zegt Bernard Manin. De liberalen hebben bewust het representatief stelsel ingevoerd, omdat ze vreesden dat de directe democratie vrijheidsberovend zou zijn, en bovendien te egalitaristisch wat bezit betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij laat je hier denigrerend uit over mentaal gehandicapten. Oorspronkelijk bericht door Manuel* Nee, achterlijke snul Laatst gewijzigd door daiwa : 29 maart 2006 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Wilt u eerlijkheidshalve ook de berichten citeren die daaraan vooraf gaan, of is eerlijkheid wat teveel gevraagd voor u?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij geschreven discussies kan je verwachten dat hetgeen je schrijft dat je daar iets langer over kan nadenken of dat het niet beledigend of heel storend zal overkomen. IK denk dat alles afhangt hoe je zelf op scheldwoorden of beledigingen reageert, negeren is dan voor mij het beste, dit forum is voor mij maar wat tijdvulling, ik ben niet verplicht van te reageren. Laatst gewijzigd door alberto : 29 maart 2006 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |