Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2006, 18:49   #5061
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
wolken = chemtrails (NWO-deodorant)
Wat is jouw verklaring voor het chemtrail fenomeen?Waarvoor ze dienen in het midden gelaten,maar we kunnen denk ik allemaal akkoord gaan met de stellingen dat die chemtrails door vliegtuigen worden uitgestoten,uren blijven hangen en beetje bij beetje verbreden en in een llichte bewolking veranderen (op niet bewolkte dagen de blauwe lucht veranderen in bewolkte lucht;op bewolkte dagen zijn ze moeilijker te zien,maar vaak niet onmogelijk;en zelfs als het reeds bijna donker is zijn ze soms te zien).
Als je hiervoor je ogen sluit...dan leef je in ontkenning (het enige wat zou kunnen worden aangebracht is dat het een fabeltje is dat die chemtrails er vroeger niet waren,maar dat blijkt het eigenlijke fabeltje...).

Dus,Turkje,wat is jouw mening over die chemtrails?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 30 maart 2006 om 18:56.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 00:14   #5062
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois Bekijk bericht
Omdat ik u durf tegenspreken is mijn bek "al groter dan die van alle believers samen"?
Spreek mij tegen op de inhoud van de discussie, niet op mijn persoon en dan is er geen probleem. Ik heb gezegd dat ik je beantwoordt in de stijl waarop jij mij aanspreekt.

Citaat:
Ik probeer alleen maar erop te wijzen dat u geen objectief orakel bent, maar iemand die het kamp van de believers komt versterken nadat u zich door hun argumenten hebt laten overtuigen.
Voor de tweede keer, ik ben niet objectief en ik heb ook nooit beweerd objectief te zijn. Bovendien, als jij interpreteert dat ik een orakel ben, dan is dat uw interpretatie.

Ik kom het kamp der believers versterken omdat het -zoals hen- ook mijn keel bijzonder zwaar begint uit te hangen hoe jullie de discussie totaal ontwijken en enkel wat komt ridiculiseren. Voor de rest zijn de "believers" evenzeer tegenstrevers met andere meningen in andere discussies.

Citaat:
En zoals zo dikwijls kan worden vastgesteld, bent u als verse bekeerling een beetje fanatiek.
Weeral zo'n belachelijk en mager verwijt. Als dat het enige is wat je kan om je gezicht wat te redden in de "discussie"... Ik ga er niet verder op in. Puur tijdsverlies.

Citaat:
Ik twijfel er niet aan dat u eerlijk overtuigd bent van uw eindelijk gevonden gelijk, maar dat geeft u niet het recht om andersdenkenden te beschouwen als mensen die niets weten of niets te vertellen hebben.
Ga de info bronnen grondig na en kom dan discussieren. Ik herhaal dat het een proces is van lange duur waarbij ernstige vermoedens meer dan bevestigd worden, na grondig onderzoek. Zo is dat gegaan. Al wat jij ervan maakt is gezeik in de marge.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 13:09   #5063
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga de info bronnen grondig na en kom dan discussieren. Ik herhaal dat het een proces is van lange duur waarbij ernstige vermoedens meer dan bevestigd worden, na grondig onderzoek. Zo is dat gegaan. Al wat jij ervan maakt is gezeik in de marge.
Right on!! Ofwel gekutkam!
En idd zonde van de tijd!
Ik heb respect voor die Straddle!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 maart 2006 om 13:10.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 13:12   #5064
Pindar
Banneling

Standaard

Yoepiee!!!!!!!! Nog effe en dan...

Citaat:
Clown Clarke plans compulsory ID cards

Identity cards will be made compulsory if Labour wins the next election, Home Secretary Charles Clarke has said. The current scheme is for all passport applicants from 2008 to also have to get an ID card - although people will have an ID card opt-out until 2010.
But Mr Clarke said he plans legislation after the next election to make it compulsory for everyone to get a card, whether or not they have a passport. The Conservatives and the Liberal Democrats both oppose ID cards.
Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 maart 2006 om 13:13.
Oud 31 maart 2006, 13:55   #5065
Pindar
Banneling

Standaard

en voor iedereen die denkt dat de NWO priesters(doktors voor kutkammers) heilig zijn!!

think twice

http://www.doctorsaredangerous.com
Citaat:
Before reading Elaine's book, as a long-time medical practitioner I thought I already knew all the gimmicks and deception pertaining to the food and health industries. Now I realise that I, too, had been duped - especially in relation to the value' of soy products. It is so important to know not just what is good for our health, but what brings it to ruin in our everyday life.

David Lerner, MD
Tweed Heads
NSW, Australia
O ja, Soy!!! Da's pas troep!! U bent gewaarschuwd!!

Citaat:
Eating soy foods will destroy your thyroid
and leach calcium from your bones
Citaat:
It is child abuse to feed a baby soy formula.
Pff

'nough said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 maart 2006 om 13:58.
Oud 31 maart 2006, 14:34   #5066
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Wat is jouw verklaring voor het chemtrail fenomeen?
Een verklaring voor iets dat er niet is? Die is moeilijk te geven

(het woord chemtrail impliceert immers dat de NWO chemicaliën in de lucht verspreidt, en dan zelfs zo dat deze condensstrepen achterlaten en ze voor iedereen duidelijk zichtbaar zijn !)

U kan echter altijd eens polsen achter mijn mogelijke verklaringen van contrails
Oud 31 maart 2006, 14:37   #5067
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit bericht is verborgen omdat Turkje op jouw negeerlijst staat.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 maart 2006 om 14:38.
Oud 31 maart 2006, 14:37   #5068
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
O ja, Soy!!! Da's pas troep!! U bent gewaarschuwd!!
Doet de Soy de groeten als ge hem ziet.

Ondertussen eet ik zeer smakelijk wat soja bonen (ongeveer één van de meest gezonde peulvruchten ter wereld) op, terwijl ik vloek op NWO-drankjes zoals koffie en melk die eigenlijk niets anders doen dan Fe te leachen uit ons lichaam 8)
Oud 31 maart 2006, 14:38   #5069
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit bericht is verborgen omdat Turkje op jouw negeerlijst staat.

Pin d'Ar
Oud 31 maart 2006, 14:46   #5070
Pindar
Banneling

Standaard

en wie nu nog steeds niet 'gelooft' dat er geen triggers in hollywood films zitten, zou dit eens moeten lezen!!

http://in2worlds.net/mind-control-th...gers-in-movies

Effe een stukje er uit:

Citaat:
The Matrix was released in theaters on March 31, 1999 – and watching the scene where Neo and Trinity show up, all black leather and trench coats, wearing sunglasses, loaded down with weapons, shooting everything up – with the realization that the Columbine Highschool massacre occured three weeks later – you of course have to wonder. Did it act as a trigger of sorts? Seems to me it’s highly possible.
Citaat:
We just watched two movies within the past few day: “The Game” on DVD, and “V For Vendetta” in the theater, and it was these two movies specifically that made me (and my boyfriend, who runs his own website for all things metaphysics and conspiracy) realize this idea. We bounced ideas off each other and came to realize that in order for movies with higher level, meaningful esoteric concepts to be “allowed” out there, it’s almost as if they need to be intertwined around “negative” STS concepts and even those pesky “mind control symbolisms and triggers.”
slaap zacht!!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 maart 2006 om 15:00.
Oud 31 maart 2006, 14:56   #5071
Pindar
Banneling

Standaard

Gelukkig zijn de scholern (educatie etc) er voor de kinderen
zodat ze een eerlijke, rechtvaardige, non-politieke etc etc opleiding kunnen genieten.

Forget it!!

http://www.amazon.com/gp/product/089...lance&n=283155

Citaat:
Reviewer: A reader
I read this book in 1992. When I told my friends and relatives what was coming in education (teaching homosexuality and beastiality, global citizenship, etc.), they thought I was a kook. They're not laughing now! All American schools are now obliged to teach kids how to be a multicutural, non-judgemental, citizen of the world. I also recommend her book, "Cloning of the American Mind." Her books are long on details, and not real entertaining, so you're going to have to work at them
Citaat:
This is the story of how Anita Hoge investigated and uncovered how the state of Pennsylvania was implementing a psychological test to measure the students' beliefs, yet calling it "educational testing" to unsuspecting students and parents. Those with the "wrong" opinion receive extra "treatment" and the field of education turned away from teaching the basics (Reading, Writing, and Arithmetic). Anita stood up to the education establishment and forced it to obey the law.
This book is an absolute "Must Read" for anyone that cares about what is really occurring in the field of education.
Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 maart 2006 om 14:59.
Oud 31 maart 2006, 18:28   #5072
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Een verklaring voor iets dat er niet is? Die is moeilijk te geven

(het woord chemtrail impliceert immers dat de NWO chemicaliën in de lucht verspreidt, en dan zelfs zo dat deze condensstrepen achterlaten en ze voor iedereen duidelijk zichtbaar zijn !)

U kan echter altijd eens polsen achter mijn mogelijke verklaringen van contrails
Dus jij stelt dat contrails soms meteen verdwijnen en in andere gevallen uren blijven hangen om langzaam te verbreden en in een lichte bewolking veranderen?
Of stel je dat dat fenomeen je nog nooit is opgevallen?
Oud 31 maart 2006, 20:05   #5073
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Dus jij stelt dat contrails soms meteen verdwijnen en in andere gevallen uren blijven hangen om langzaam te verbreden en in een lichte bewolking veranderen?
Of stel je dat dat fenomeen je nog nooit is opgevallen?
Natuurlijk: dat is toch de normaalste zaak van de wereld? De verblijftijd van contrails is rechtstreeks afhankelijk van de luchtvochtigheidsgraad. Is die hoog, dan blijven ze lang zichtbaar (afhankelijk van de temperatuur krijg je zelfs een soort katalytisch effect). Is die laag, dan verdwijnen ze meteen. Bovendien zijn die luchtlagen helemaal niet homogeen, zodat je ook contrails ziet die eruit zien als een stippellijn (de contrail kruist dan verschillende luchtlagen met verschillende luchtvochtigheidsgraad).
Oud 1 april 2006, 06:56   #5074
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk: dat is toch de normaalste zaak van de wereld? De verblijftijd van contrails is rechtstreeks afhankelijk van de luchtvochtigheidsgraad. Is die hoog, dan blijven ze lang zichtbaar (afhankelijk van de temperatuur krijg je zelfs een soort katalytisch effect). Is die laag, dan verdwijnen ze meteen. Bovendien zijn die luchtlagen helemaal niet homogeen, zodat je ook contrails ziet die eruit zien als een stippellijn (de contrail kruist dan verschillende luchtlagen met verschillende luchtvochtigheidsgraad).
Oud 1 april 2006, 18:20   #5075
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe verklaar je het volgende dan?Toen ik je die vraag stelde keek ik door mijn raam;ik zag de chemtrails in de lucht hangen.
Vandaag waren er geen.
Vandaag was de luchtvochtigheid danig laag neem ik aan?Terwijl die gisteren hoog was?
En 15 jaar geleden was de luchtvochtigheid altijd laag?
Oud 2 april 2006, 11:46   #5076
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Oud 2 april 2006, 14:29   #5077
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Eenmaal je doorhebt hoe het zit, dan zie je in dat de meeste mensen zitten met een illusoir wereldbeeld dat totaal niet overeenkomt met wat het echt is, integendeel, het is deceptie tot en met. Het probleem is dat je het moet inzien.
Dit is nu eens volkomen correct exodus! We mogen er op veel zaken een andere mening op nahouden, of over de details, maar op 1 punt zijn nagenoeg alle "believers" het eens: het is 1 grote deceptie. Dat inzicht bereiken is pijnlijk en het kost heel wat tijd en moeite ook.

De groep van mensen die dit inzien groeit met de dag... Er zullen er nog veel bijkomen. Het toegeven tov zichzelf en anderen is ook niet makkelijk... zeker omdat het zo alomvattend is.
Oud 2 april 2006, 14:34   #5078
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Maar zal Straddle ooit te weten komen wat ze van Griffin's uiteenzetting vindt?
Dat heb je dus met Stone. Wanneer je ze recht op de vrouw af haar mening vraagt over iets, heeft (geeft) ze die meestal niet.
Volgens mij zit ze nu na te denken hoé ze moet reageren op Straddle's vraag over Griffin en zit ze met een "probleempje".
Ze heeft amper 2 posts geleden gezegd tegen Straddle dat zij niet op de boodschappers schiet, dus ze kan moeilijk nu direct Griffin gaan attaqeren.
Zo dom zal ze Straddle niet inschatten, dat ze hiermee zou wegkomen.
Ze kan ook moeilijk tegen Straddle zeggen dat ze van haar "H&M" niet meer mag reageren op de leugens en beledigingen van hem, want hij heeft haar nog nooit beledigd.
Hoe ze dit gaat oplossen?
Normaal gezien door gewoonweg de post/vraag te negeren.
Wat ze nu misschien wél gaat doen vanwege deze opmerking van mij.
Kan ze weer eens mijn ongelijk bewijzen. Altijd handig.
En het antwoord zal iets zijn in de aard van, " wat Griffin vertelt is door de onafhankelijke onderzoekers al lang weerlegd", "z'n theorieen steunen op drijzand", "waarom heeft Griffin geen 5000 reviews" ....etc...
En wie weet spit ze wel iets boven over wat Griffin ooit eens heeft gezegd over een totaal andere kwestie.

We zijn intussen al een paar dagen verder, en geen Firestone meer te bespeuren....
Oud 2 april 2006, 14:37   #5079
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Waarmee ze bewijst dat ze een wijze vrouw is.
Schitterend inzicht en sterke argumentatie. Bedankt voor uw heldere bijdrage.
Oud 2 april 2006, 16:20   #5080
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
We zijn intussen al een paar dagen verder, en geen Firestone meer te bespeuren....
Ik heb toch al gezegd dat die Flinstone zo inconsequent is als een..yeah know!

O ja Flinnie, voor dat je gaat lopen zeiken, dit is persoonlijk!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 2 april 2006 om 16:21.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be