![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GRCQAEBC Laatst gewijzigd door vercetti : 31 maart 2006 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Dit kan dus niet naar mijn mening. Want wie discrimineert er hier nu eigenlijk? De directrice zelf natuurlijk.
Hoe komt het toch dat zulke mensen er maar niet in slagen hun eigen contradicties te ontdekken. Zeggen tegen de mensen dat ze niet mogen discrimineren maar het uiteindelijk zelf wel doen. Denkt ze nu echt dat die leerlingen hun mening gaan veranderen? Ja, tijdelijk misschien om aan het examen te kunnen meedoen maar nadien zal het terug de oude worden denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die directrice begrijpt zelf duidelijk niets van democratische waarden. Misschien moet zij maar ontslagen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() indd. het is heel hypocriet van die leerkracht dat ze werkelijk denkt dat die mensen zullen veranderen. het enigste wat ze ermee zal bereiken is schijnheiligheid, en dat is nog veel erger!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Brave new world... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() erg zoiets kan je echt niet maken, echt communisme (wij zullen wel in jouw plaats denken)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of een ander wijf! Of straffer: een zwarte negerin. Geen wonder dat ze zo ondemocratisch is...
Laatst gewijzigd door Bhairav : 31 maart 2006 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is speculatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Diegene die in hoofddoekkwesties het hardst riepen dat scholen een reglement moeten opstellen, zijn nu de eerste die alles afwijzen.
Bende hypocrieten van men klote! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wel sorry maar volgens mij zegt het wel iets over deze studenten hun vaardigheden : gebrek aan relativering
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() men kan een reglement maken over kleding die niet of wel kan , maar geen reglement over wat iemand hoort te denken!Dat gaat te ver.Zelfs gij moet het verschil wel zien geloof ik...ik hoop het in ieder geval
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand nog iets gehoord over hoe dit verhaal is afgelopen ?
|
![]() |
![]() |