![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1001 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hij mag ze hebben maar ik ben niet verplicht ze te onderschrijven net zoals niemand verplicht is de mijne te volgen zoals je weleens durft suggereren.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#1002 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als iedereen "de ander eerst" denkt heb je een evenwicht,
************************** Buiten Pater Damiaan ken ik niet veel anderen die "de ander eerst" beminnen. Omdat het VB de slogan Eigen volk Eerst hanteerde trachten de politiek correcten die slogan de demoniseren, alhoewel ongeveer iedereen die slogan zelf toepast. Of erger: Eigen ik toepassen Een mooi voorbeeld is Vlaming en 'ACV-man' JL. Dehaene. Tijdens de BHV crisis hield de man zijn mond. Hij is immers burgemeester van Vilvoorde met de hulp van het FDF, en die samenwerking en zijn zeteltje wil hij toch niet in gevaar brengen; De vertegenwoordiger van de arbeider verdiende ook in 2005 ongeveer 79.000 eurovoor zijn mandaat bij Inbev.(naast alle andere mandaten) De arme man kan toch de eindjes niet aan mekaar knopen met een arme burgemeesterwedde alleen! Dat zijn dus de verontwaardigde Belgen die met afschuw verwijzen naar het VB en Eigen volk Eerst. |
|
|
|
|
|
#1003 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En als iemand dan afkomt met universele liefde om wat meer verantwoordelijkheidszin en hoop bij te brengen dan verwerpt u deze meteen. Waarschijnlijk omdat u bang bent gecontroleerd te worden op eigen gesjoemel of te snel rijden ......... Nochtans wilt u zich in de boekskes profileren als de kampioen van de controle en de repressie. Hoe knoopt u dat aan elkaar ? Iedereen controleren behalve ikke ...... schone leuze
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 31 maart 2006 om 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#1004 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge zijt een sjoemelaar met een zware voet! ![]() Citaat:
Foei foei! Controlefreak!
|
|
|
|
|
#1005 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[quote=Supe®Staaf;1605166]
Citaat:
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 31 maart 2006 om 14:05. |
||
|
|
|
|
|
#1006 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1007 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#1008 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#1009 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#1010 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1011 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan jullie opinies stilaan dromen. Citaat:
Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer jij verhuist naar een buurland van België, het gemiddelde IQ zowel daar als hier fameus stijgt. (Grapjeuuuuuuh Citaat:
Als penitentie: duizend keer "Goodmorning België" op mijn topic posten, en tienmaal de Brabançonne zingen in taal naar keuze.8)
|
|
|
|
|
#1012 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Daar zit je wel nu al maanden over te z...., pardon, urineren. Met de meest walgelijke beschuldigingen, suggestieve opmerkingen en Berufsverbote voor vreemdelingen. Lees toch je eigen posts toch eens door, schroef je IQ op door een tijdje in Duitsland te gaan wonen, drink een slok onvervalst Antwerps havenwater en loop een protestmars op Brussel. Tot dan, he?
|
|
|
|
|
|
#1013 | |
|
|
Citaat:
Vanwaar in godsnaam haal je het lef om mij verantwoordelijkheidszin en hoop bij te brengen? Hoe weet jij dat ik sjoemel of te snel rijd? En als anderen geld verkwisten en ons land om zeep helpen, dan ben ik de slechterik omdat ik dat niet goed vind. Ik had een zeer bevredigend beroepsleven, vind veel voldoening bij het leveren van persoonlijke materiële en andere steun onder meer ivm ontwikkelingshulp. Ik heb mijn auto van de hand gedaan omdat ik die niet echt nodig heb en als ik wat vlug rijd dan is het wel met de fiets. |
|
|
|
|
|
|
#1014 | |
|
|
Citaat:
Geen dank want uit sympathie.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 1 april 2006 om 06:47. |
|
|
|
|
|
|
#1015 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Merçi.
Kon fkes niet op genitief komen. En te lui om het op te zoeken.
|
|
|
|
#1016 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#1017 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
een beter leven voor velen en de bewondering van de natie, EN niet te vergeten een gelukkig leven. Maar u wou nog een voorbeeld ? M. Gandhi ? Moederke Theresa ? maar als je van goeie wil zijt hoef je het echt zover niet te zoeken, ieder dorp heeft minstens wel een paar goeie zielen die heel veel voor anderen doen en zichzelf zeker niet op de eerste plaats zetten. Nu, die goeie wil, die is bij u nu wel waarschijnlijk waar het aan ontbreekt ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#1018 |
|
Europees Commissaris
|
Alles bij elkaar genomen lijkt het hier eerder op een collectieve slachtpartij
van de egoïsten tegen de "andersgezinden". Nu, wat op "gevechten" aankomt, diegenen die het minst af te rekenen heeft met morele waarden heeft de beste kansen om het gevecht te winnen. Je kunt het vergelijken met een predikant op straat die de vrede verkondigd: een welgemikte kogel en je bent er vanaf. Maar daarom is z'n ongelijk verre van aangetoond, of het is dat de wet van de sterkste het hoogst menselijk kunnen is. Op dezelfde manier de verdedigers van de (universele) liefde en diegenen die er zich met een paar schertsen, grollen en karikaturen er vanaf willen maken. |
|
|
|
|
|
#1019 | |
|
|
Citaat:
Dat is dus vooroordeel en dus verkeerd. Ook als het over VB-ers gaat. Zonder te stoefen, maar je dwingt me ertoe: Ik heb persoonlijk oa 2.000 euro geschonken om een woning te bouwen voor een behoeftige familie in Cambodja. Volgt hierop nu een verontschuldiging? Of zoals gewoonlijk een beschaamd stilzwijgen? Laatst gewijzigd door luc broes : 1 april 2006 om 08:30. |
|
|
|
|
|
|
#1020 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
![]() Goednieuw excuus: je afgang presenteren als gevolg van morele superioriteit. Die zal ik zeker ooit ook nog gebruiken. Citaat:
???? Citaat:
In de semantische werled van het debat kunnen sterken en zwakken zonder probleem naast mekaar blijven bestaan en geuit worden (tenzij er iemand in naam van b.v. de Universele Liefde de ander onder (fysieke)dwang het zwijgen oplegt. Citaat:
|
|
|