![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog even over John Taylor
Citaat:
Citaat:
Supe®Staaf, U baseert zich enkel op de ingekorte versie van een interview dat de Standaard gebruikt. Het volledige interview is verschenen in “Het Nieuwsblad” van 15 februari 2004. In dit interview laat Taylor duidelijk zijn ontgooocheling horen over de overstap naar de VLD via de NCD en geeft hij volmondig toe dat de NCD-operatie onvoldoende heeft opgeleverd. Citaat: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Direct na zijn overstap naar de NCD liet hij dan ook weten: “Ik blijf overigens verderwerken aan de uitvoering van het beleidsplan, zoals het voor de vorige gemeenteraadsverkiezingen door de CVP, nu CD&V, werd opgemaakt'' Hij lachte het begrip burgemeester in de oppositie dan ook weg. ,,Ik verwacht niet dat de samenwerking met de rest van de meerderheidsfractie zal verzuren omdat ik naar de NCD ben overgestapt.'' |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Europees Commissaris
|
![]() Taylor was nog een goede burgemeester, en de opvolging staat al klaar. Zijn zoon blijkt het politiek DNA van zijn vader geërfd te hebben, enkel ontbreekt het hem nog wat aan ervaring, naar verluidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel een vraagje: wat heeft dit nog te maken met de oorspronkelijke thread?
|
![]() |
![]() |