Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2006, 16:21   #81
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Weet ik wel. Een vriend van me is vliegtuigbouwkundig ingenieur, verdient €12 000 in de maand, en houdt er nog geen €1000 van over.

Het kan verkeren.

Cijfers kloppen niet zoals de meeste cijfers ONLINE & erbuiten.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 16:22   #82
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet ik wel. Een vriend van me is vliegtuigbouwkundig ingenieur, verdient €12 000 in de maand, en houdt er nog geen €1000 van over.

Het kan verkeren.
Ik geloof daar de ballen van
Niet overdrijven hé lombas.
Geef eens een realistiser voorbeeld

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2006 om 16:32.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 16:23   #83
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Gij moet zekers aan politiek doen en in vorig leven psychologe geweest zijn datge me telkens zo snel als gefrustreerd of dit /dat omschrijft .

Rest mij dan ook niets om sociaal te communiceren met u en te melden datge zo veel moogt interpreteren zoals ge zelf wilt maar als het over frustratie gaat kijk dan aub naar jezelf want ik help genees mezelf en andere ook geestenlijk wat ik al NIET bij u bemerk.

Ook nog even dit ....sociale communicatie is niet wijzen naar elkaar en jammer deed u dit wel ...kijk aub naar je eigen frustraties voorge die van een ander TRACHT te omschrijven of omvatten .

En ook leer wa socialer omgaan met aub da helpt je meer vooruit & botst ge minder mé mij ....tenzij ge graag botst dan moetge maar veel interpreteren en posten op deze forum tgo mij dan zal ik dat zekers ook doen....u vraagt wij draaien

* poot van een arme poetsman ( geeft stevige handruk...nog steviger & nog ........)
assertieve armen versus politici 1 - 0 - binnegekopt door duncan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 16:24.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 16:39   #84
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik geloof daar de ballen van
Niet overdrijven hé lombas.
Geef eens een realistiser voorbeeld
Ok, tel even mee.

12 000 / 2 (=lasten) = 6 000

Extra heffing (hij heeft een Nederlands, Nieuw-Zeelands paspoort, woont in Vlaanderen, heeft een bedrijf in Duitsland en werkt in Nederland/Duitsland) = 5 000

Alimentatie aan vrouw voor vier kinderen = 2 000

Verzekeringen, leasing, dergelijke = 1 000

Ruwweg natuurlijk.
Oud 4 april 2006, 16:41   #85
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij moet zekers aan politiek doen en in vorig leven psychologe geweest zijn datge me telkens zo snel als gefrustreerd of dit /dat omschrijft .
De laatste keer dat ik keek, behoorde ik nog altijd tot het mannelijk geslacht.

Citaat:
Rest mij dan ook niets om sociaal te communiceren met u en te melden datge zo veel moogt interpreteren zoals ge zelf wilt maar als het over frustratie gaat kijk dan aub naar jezelf want ik help genees mezelf en andere ook geestenlijk wat ik al NIET bij u bemerk.

Ook nog even dit ....sociale communicatie is niet wijzen naar elkaar en jammer deed u dit wel ...kijk aub naar je eigen frustraties voorge die van een ander TRACHT te omschrijven of omvatten .

En ook leer wa socialer omgaan met aub da helpt je meer vooruit & botst ge minder mé mij ....tenzij ge graag botst dan moetge maar veel interpreteren en posten op deze forum tgo mij dan zal ik dat zekers ook doen....u vraagt wij draaien

* poot van een arme poetsman ( geeft stevige handruk...nog steviger & nog ........)
Je doet toch wat je wil? Zo ook ik.

Je doet niet anders dan hier je eigen frustraties neer de typen, dus...
Oud 4 april 2006, 16:41   #86
duncan
Banneling

Standaard

Pure politieke eigen belangen op in en export/mensen opt straat ...typisch hollands en Antwerpse politiek en zelfs gemeentelijk/federaal .

Cijfers kloppen al niet van int begin tot einde
Oud 4 april 2006, 16:45   #87
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
De laatste keer dat ik keek, behoorde ik nog altijd tot het mannelijk geslacht.

Je doet toch wat je wil? Zo ook ik.

Je doet niet anders dan hier je eigen frustraties neer de typen, dus...
Kzeg het kijk wa naar jezelf ; u doet ook niets anders dan uw tegendeel / frustraties vermelden & ik geloof ze zelfs niet van in het begin...straf é & ben ni de enige wedden

Trouwens ...euhmmm...ik DOE & SCHRIJF W E L anders dan U als persoon ...ik communiceer tenminste sociaal door te vragen op sociale wijze om het woordje frustratie te schrappen wat u ertoe aanzet om VERDER te gaan = een vorm van agressie , zelfs negatie ...enz .

Vraag is nu wie dat er gefrustreerd is + niet luisterd + meningen/belangen opdrukt tgo derden op deze forum .

Doe moh what thou wilt

Laatst gewijzigd door duncan : 4 april 2006 om 16:46.
Oud 4 april 2006, 16:49   #88
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, tel even mee.

12 000 / 2 (=lasten) = 6 000

Extra heffing (hij heeft een Nederlands, Nieuw-Zeelands paspoort, woont in Vlaanderen, heeft een bedrijf in Duitsland en werkt in Nederland/Duitsland) = 5 000

Alimentatie aan vrouw voor vier kinderen = 2 000

Verzekeringen, leasing, dergelijke = 1 000

Ruwweg natuurlijk.
Ocharme
Maar Lombas ik moet wel een heel maand gaan werken voor nog geen 1000 euro,en moet ook opbrengen voor een kind.
Bij mij schiet er nooit iets over(ik kan zelfs niet leasen)
En nog klinkt U verhaal ongeloofwaardig,ik ken geen enkele zelfstandige die niets in het zwart doet.
Dat er zwaar belast wordt is een feit,maar zijn die cijfers wel juist?
Oud 4 april 2006, 16:51   #89
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ocharme
Maar Lombas ik moet wel een heel maand gaan werken voor nog geen 1000 euro,en moet ook opbrengen voor een kind.
Bij mij schiet er nooit iets over(ik kan zelfs niet leasen)
En nog klinkt U verhaal ongeloofwaardig,ik ken geen enkele zelfstandige die niets in het zwart doet.
Dat er zwaar belast wordt is een feit,maar zijn die cijfers wel juist?
Die mens heeft in geen vier jaar vakantie gehad, en moet om de haverklap op't vliegtuig, op de baan, &c. Ik wil maar zeggen: de andere kant is ook niet altijd rooskleurig.
Oud 4 april 2006, 16:51   #90
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kzeg het kijk wa naar jezelf ; u doet ook niets anders dan uw tegendeel / frustraties vermelden & ik geloof ze zelfs niet van in het begin...straf é & ben ni de enige wedden

Trouwens ...euhmmm...ik DOE & SCHRIJF W E L anders dan U als persoon ...ik communiceer tenminste sociaal door te vragen op sociale wijze om het woordje frustratie te schrappen wat u ertoe aanzet om VERDER te gaan = een vorm van agressie , zelfs negatie ...enz .

Vraag is nu wie dat er gefrustreerd is + niet luisterd + meningen/belangen opdrukt tgo derden op deze forum .

Doe moh what thou wilt
Sorry man, ik kan dat echt niet lezen.
Oud 4 april 2006, 16:54   #91
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Doe moh what thou wilt
gij sociaal?

beetje zitten hopen dat er meer gezinsdrama's zijn omdat "de wijven" dat verdienen, is sociaal?

doe eens af en toe heel eventjes maar aan introspectie.
eventjes maar.
Oud 4 april 2006, 16:55   #92
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
er staat dat je asociaal en agressief bent.
en hij is perfect, en sociaal, en zeker nooit agressief, en oh ja: alles wat hem overkomt in het leven, dat is allemaal de schuld van de grote boze buitenwereld.

Als hij een glas laat vallen, dan is dat omdat het buurvrouwwijf net op dat moment inademde.

Laatst gewijzigd door Nynorsk : 4 april 2006 om 16:56.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 16:57   #93
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:

Kschrijf nogthans begrijpbaar nederlands voor vele sites op www ben zelfs webmaster en poetsman die elke week briefkes achter laat en ieder 1 verstaat mij hmmm zijtge vrouwenlijk toevallig omdatge mij zo man onvriendelijk....lijkt dermee no offence zenne alez t'is ni persoonlijk bedoeld moh ben benieuwt

Tuurlijk kuntge da ni lezen...lol.
Oud 4 april 2006, 16:59   #94
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die mens heeft in geen vier jaar vakantie gehad, en moet om de haverklap op't vliegtuig, op de baan, &c. Ik wil maar zeggen: de andere kant is ook niet altijd rooskleurig.
Dat geloof ik vrij(ik heb zelf een zoon die ingenieur is dus)
Maar je moet toch echt een onderscheid maken tussen kansarme, en mensen die hard moeten werken en 1.000 euro overhouden hé.
Ook zijn er mensen die heel hard moeten werken voor 1.000 euro

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2006 om 17:00.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 17:00   #95
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kschrijf nogthans begrijpbaar nederlands voor vele sites op www ben zelfs webmaster en poetsman die elke week briefkes achter laat en ieder 1 verstaat mij hmmm zijtge vrouwenlijk toevallig omdatge mij zo man onvriendelijk....lijkt dermee no offence zenne alez t'is ni persoonlijk bedoeld moh ben benieuwt

het is niet zo gek dat de mensen die jij tegenkomt opeens manonvriendelijk lijken.
Oud 4 april 2006, 17:00   #96
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dus omdat ik "onvriendelijk" ben tegen u, ben ik "onvriendelijk" tegen alle mannen en aldus een vrouw?

Jij bent echt te gek voor woorden.
Oud 4 april 2006, 17:01   #97
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
gij sociaal?

beetje zitten hopen dat er meer gezinsdrama's zijn omdat "de wijven" dat verdienen, is sociaal?

doe eens af en toe heel eventjes maar aan introspectie.
eventjes maar.

Dat dit zo lijkt heeft zo zen redenen; ben jij dan de bewuste psycholoog die huis/tuin/maatschapij en werk combineert in zake introspecties awel bravo maar ik ook ; moeilijk te vatten kweet 't das u probleem ni het mijne .

Dat of zo iets hopen is miscshien minder grof dan moderne uitbuiting en grove taal gebruik door wel stellenden die gaarne mensen onderdrukken/uitbuiten en ja daar horen ook vrouwen bij jammer MAAR waar .
Wat reiklt en zeilt in de maatschapij kent HET VOLK beter dan den politicus en DAAR hoor IK thuis .

Ja der zijn serpenten van vrouwen die ook graag profiteren en mensen uitbuiten en deze hoeven GEEN genade te kennen van u of mij daar ze zelf NOG minder genadfe kennen dan wij 2 bijéén .

Kortom een moeder die alles opzuipt/snuift/gebruikt en niks voor het kind laat hoort daar ook thuis en het is niet steeds de man zen schuld zoals uitgebeeld wordt in wet en op tv .

Ja ik zen nen mega sociale kerel en werk(te) in vele gezinnen al jaar en dag ( 15jaar) en weet HOE zo'n gezins drama onstaat en waarom ...enz.
Ja ge moogt mijn proffissionaliteit in twijfel trekken moh weet 1 ding den BELG wordt als werelds beste en vakkundige arbeider aanschouwt wat ik ni in den politiek en kostuums terug vindt .

Neen ik hem geen hart voor ' sommige ' vrouwen VOORAL als ze een hoger loontje hebben en in de politiek zetelen .

Dat de vrouw minder verdient in loon heeft zo zen redenen en ik zen der zelf 30 en mijn conservatieve mening telt al in pré christelijke tijden dus ga wa vissen en relativeren aub da helpt ...zelfs bij mij .

Tegenwoordig zen der zelfs moeders die hun kind ni enkel verwaarlozen maar ook psychisch verwaarlozen het zen ni altij de vaders ...ook al wordt dat zo gedocumenteerd ( soms ) .

Kortom die wet mag blijven gelijkheid beseffen we zelfs NIET als gewone burger dus gaan we ze niet toepassen als ze al niet bewust....sociaal IS .

Laatst gewijzigd door duncan : 4 april 2006 om 17:07.
Oud 4 april 2006, 17:09   #98
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus omdat ik "onvriendelijk" ben tegen u, ben ik "onvriendelijk" tegen alle mannen en aldus een vrouw?

Jij bent echt te gek voor woorden.

Neen DAT schreef ik niet ik schreef dat het zo lijkt ( indruk weergeeft )

Ook schreef ik niet ALLE naar u persoonlijk maar naar de politiek en sommige burgers in het algemeen .

Ja gezond gestoord jot volledig akkoord te zot voor woorden lol merci hé
Oud 4 april 2006, 17:11   #99
duncan
Banneling

Standaard

i QUOTE myself : WEERAL
man onvriendelijk...lijkt dermee no offence zenne alez t'is ni persoonlijk bedoeld moh ben benieuwt .

OOOOW kijk nu seg het woordje LIJKT intrassant
Oud 4 april 2006, 17:11   #100
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat dit zo lijkt heeft zo zen redenen; ben jij dan de bewuste psycholoog die huis/tuin/maatschapij en werk combineert in zake introspecties awel bravo maar ik ook ; moeilijk te vatten kweet 't das u probleem ni het mijne .

Dat of zo iets hopen is miscshien minder grof dan moderne uitbuiting en grove taal gebruik door wel stellenden die gaarne mensen onderdrukken/uitbuiten en ja daar horen ook vrouwen bij jammer MAAR waar .
Wat reiklt en zeilt in de maatschapij kent HET VOLK beter dan den politicus en DAAR hoor IK thuis .

Ja der zijn serpenten van vrouwen die ook graag profiteren en mensen uitbuiten en deze hoeven GEEN genade te kennen van u of mij daar ze zelf NOG minder genadfe kennen dan wij 2 bijéén .

Kortom een moeder die alles opzuipt/snuift/gebruikt en niks voor het kind laat hoort daar ook thuis en het is niet steeds de man zen schuld zoals uitgebeeld wordt in wet en op tv .

Ja ik zen nen mega sociale kerel en werk(te) in vele gezinnen al jaar en dag ( 15jaar) en weet HOE zo'n gezins drama onstaat en waarom ...enz.
Ja ge moogt mijn proffissionaliteit in twijfel trekken moh weet 1 ding den BELG wordt als werelds beste en vakkundige arbeider aanschouwt wat ik ni in den politiek en kostuums terug vindt .

Neen ik hem geen hart voor ' sommige ' vrouwen VOORAL als ze een hoger loontje hebben en in de politiek zetelen .

Dat de vrouw minder verdient in loon heeft zo zen redenen en ik zen der zelf 30 en mijn conservatieve mening telt al in pré christelijke tijden dus ga wa vissen en relativeren aub da helpt ...zelfs bij mij .

Tegenwoordig zen der zelfs moeders die hun kind ni enkel verwaarlozen maar ook psychisch verwaarlozen het zen ni altij de vaders ...ook al wordt dat zo gedocumenteerd ( soms ) .

Kortom die wet mag blijven gelijkheid beseffen we zelfs NIET als gewone burger dus gaan we ze niet toepassen als ze al niet bewust....sociaal IS .
Duncan de meeste vrouwen zijn hele lieve wezens,jij zult gewoon wat pech hebben gehad met een paar vrouwen hé.
Dus Duncan niet veralgemenen .
P.S. ik kan echt niet goed schrijven maar ik schaam mij er niet voor,ik ben van mijn 14 jaar moeten gaan werken dus....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be