![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je, als je als naar bewijzen komt vragen voor iets dat op de OFFICIELE sites van de US regering is terug te vinden, tja.................... En dan kom jij hier altijd met de dooddoener, "ik kan ook een site maken waarop dit en dat staat.." ![]() ![]() Ik zal het nog eens vragen. ONTKEN jij dat RUMFELD op 1 Juni 2001 de scramble- en interceptprocedures heeft veranderd, ja of neen?????? Als het ja is, dan zal ik even zelf die link gaan zoeken en tonen dat je er naast zit met je bewering. Als het neen is, dan heb ik m'n punt al gemaakt enkele posts geleden. Dan is het minste wat men mag verwachten dat Rumsfeld zich komt verantwoorden, want het is namelijk HIJ die, door toedoen van die nota, verantwoordelijk was voor de intercepts van Norad.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 april 2006 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik niet wil, is een artikel gepost op www.ihatebursh&rumsfeld.com waarin staat, rumsfeld heeft dit of dat gedaan net voor de aanslagen, zie je wel dat het een inside job is...daar heeft niemand wat aan. Maar het is weer typisch dat wanneer je niets hebt om op te staan en dit word steeds duidelijker en duidelijker dan begin je weer af te druipen en rond de pot te draaien. Dat je trouwens nog steeds niet durft toe te geven dat je aan onofficiele informatie niets hebt is mij een raadsel hoor. Snap je dat nu echt niet of eigenlijk wel maar je wil het niet toegeven? Trouwens, waar blijft het bewijs dat ik niet wist dat norad uberhaupt bestond? Ik wacht...en onze zekere exodus ook. En dan nog iets als laatste, STEL, niet vergeten te lezen é, STEL dat het waar zou zijn van Rumsfeld, dat hij de procedure zou verandert hebben. Waarom is deze 3 maand of wat was het voor de aanslagen zo verdacht? Wat als het een jaar ervoor was? Wat als het 2 jaar ervoor was? Dan had je nethetzelfde gezegt wed ik. Ik dacht trouwens dat het eerst kwam omdat norad oefeningen aan het doen was? Nu is het dus gewoonweg Rumsfeld die de vliegtuigen aan de grond heeft gehouden met opzet? Wat is de volgende mogelijkheid?
Laatst gewijzigd door illwill : 6 april 2006 om 12:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet nog heel zeker dat je gevraagd hebt "wat is NORAD??", maar het is ondoenbaar om die post terug te vinden.
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, zoals je ook heel zeker bent dat het een inside job is...we zijn het al van je gewoon hoor muts.
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
antwoord illwill van 20-11-2004 Citaat:
![]() |
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hahahahaha , nice dat je het gevonden hebt.
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ware uiteraard overtuigender geweest een volledig citaat te geven, of tenminste een link.
Dat doen de believers zelden of nooit, en met reden. Hier het citaat, met link uiteraard: Citaat:
Dit citaat komt overigens uit de thread "Kaper 11/9 levend terug gevonden ?" van eind 2004 ! Iemand deze levende kapper onlangs nog tegengekomen? ![]() De thread is eigenlijk wel interessant, want hij toont hoe de believers steeds opnieuw met dezelfde zever afkomen. En in tien jaar doen ze het nog steeds. Op echte bewijzen wacht ik inmiddels nog altijd met veel spanning. Tot de volgende keer ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 april 2006 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals ik al bijna 5 jaar wacht op echte bewijzen voor de officiële theorie. Heb je exodus's filmpje over Kean's optreden gezien? De FBI, de mainstreampers,.......zowat IEDEREEN weet ondertussen dat de ISI-chef 100 000 dollar heeft overgemaakt op Atta's rekening, en wat zegt Kean hierop??? " Hij is niet "aware" van dat feit. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tja, waneer je gewoon weigert pertinente vragen te beantwoorden (tevens uw favoriete techniek ![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#230 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het Commission report wordt er geen aandacht aan besteed. (bekijk het filmpje van het interview met Kean dat exodus heeft geplaatst eens) Kean zegt zelfs vandaag nog zonder blozen, "niets af te weten van het feit dat Mamhood 100000 dollar heeft overgemaakt naar Atta". ![]() En Rice, die op 6 mei 2002 op een persconferentie werd gepolst over dit beruchte bezoek van de ISI-chief aan Washington tentijde van de aanslag, doet ook of haar neus bloedt. Ze zegt iets in de aard van, dat ze, "niet aware is van dit report". ![]() Stel u dit eens maar een even voor. Eén van de geldschieters van 9/11 zit op 9/11 gezellig te ontbijten met de hoofden van de Democratische en Republikeinse inlichtingencommitees!! ![]() Sterker nog, diezelfde persoon wordt na 9/11 niet eens als "verdachte" aanzien, neen, hij wordt de eerste "bondgenoot" in de War on Terror. ![]() ![]() ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 april 2006 om 16:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je het nu eens toegeven dat je hier fout zat of ga je opnieuw rond de pot draaien? Net zoals je onnozel muts van een vriendje exodus. Ooo, wat waren we toch weer zeker van ons stuk é. Suckers! Leugenaar dat je bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals we nu al een tijdje wachten op jou links naar de oude procedures en nieuwe procedures...wat scheelt er, kan je ze niet meer vinden?
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zou juf Firestone daar van vinden? ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CHAIRMAN OF THE JOINT CHIEFS OF STAFF INSTRUCTION J-3 CJCSI 3610.01A DISTRIBUTION: A, B, C, J, S 1 June 2001 AIRCRAFT PIRACY (HIJACKING) AND DESTRUCTION OF DERELICT AIRBORNE OBJECTS References: See Enclosure D. Hier kan u de origele nota (pdf document) lezen als je wil. http://911research.wtc7.net/planes/a...rcept_proc.pdf
![]() |
![]() |
#236 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet zozeer dat de US government blind is voor de link (Musharaf is toch onder druk gezet om gen. Mahmoud af te zetten), maar het ongelooflijke opportunisme dat de Bush-administration kenmerkt, heeft er geen baat bij om "bevriende regimes" (lees: een dictatuur die zo vriendelijk is om haar militaire bases in een strategisch zeer belangrijke regio ter beschikking te stellen van de US army) frontaal aan te vallen. Citaat:
Hoe was het spreekwoord ook alweer? Wie wind zaait, zal stormen oogsten... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je was mis samen met exodus?
Laatst gewijzigd door illwill : 7 april 2006 om 09:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heb je nu niets officieels? Je zei toch dat ze verplicht waren om dergelijke wijzigingen openbaar te maken. Je denkt toch niet dat de info van deze pc nerd die kwaad is op bush en zich een sitje in elkaar knutselt te betrouwen is. Geloof wat je wil maar zo naief ben ik echt niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat niet ieder ISI-lid op de hoogte was, dat wil ik aannemen ja, dat het hoofd ervan niet op de hoogte was........ Jij mag dat geloven, Ik geloof dat voor geen meter. (herinner ook de OPGENOMEN conversatie in NY van informant Glass, waar een ISI man naar de WTC torens wijst en zegt dat ze zullen verdwijnen!!) Citaat:
En hij leeft vandaag openlijk in Pakistan én in weelde. Dé grootste fan van de Taliban en al qaida werd de VS hun eerste bondgenoot in de War on Terror. Tja, moet daar nog een tekening bij of wat?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 april 2006 om 17:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Weet je, hier toon je nog eens mooi aan wat voor een onnozel onwillig kereltje je eigenlijk bent. Als je gewoon eens de moeite had genomen het nr. van de nota te kopieren en effe te googlen, dan had je meteen een tiental andere bronnen gevonden die naar deze nota verwijzen. Dat de officiele Pentagon-site (waar deze info vandaan komt uiteraard) die info 5 jaar later niet meer op de site heeft staan, daar kan ik ook niet aan doen. Of denk jij nu echt dat tientallen nieuwssites zomaar een officiele Pentagonmededeling kunnen verzinnen en die ook nog publiceren, zonder daarvoor gestraft te worden?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Allez vooruit, dit was het weeral voor een paar maanden. So long, muts. ![]()
![]() |