Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2006, 17:28   #21
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Op de wereld : minstens 2 miljard Duncan, zonder OCMW...

Neem de teletijdmachine van prof. Barrabas en flits U terug naar de oude belgen.. tot de komst van Julius Cesar leefden die van de krijg...
niet relevant - we zitten hier en nu.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 17:33   #22
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Kobaf : het punt is dat Duncan ons niet vertelt waarover het gaat, zijn punt is gewoon dat hij vindt niet voldoende geholpen te zijn & bovendien van oordeel is dat "kleurlingen" beter geholpen worden. De oplossing is in dat geval gewoon een kleine investering te doen en naar de zonnebank te gaan.

Het is toch vanzelfsprekend dat een instelling die er is om diegenen te helpen die zelf er niet uit geraken de neiging heeft om diegenen die wel over de nodige assertiviteit en zelfredzaamheid beschikken erop wijzen dat ze verder geraken voornamelijk "door eigen kracht".

Ik ben de eerste om toe te geven dat dit niet altijd evident is, maar ik ben er zeker van dat je begrijpt wat ik bedoel. Of zou het beter zijn om de hele OCMW op te doeken en aan "privé liefdadigheid" te gaan doen ?
Oud 6 april 2006, 17:48   #23
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

volgens mij is duncan geene gemakelijke client.
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 17:52   #24
duncan
Banneling

Standaard

ik zen inderdaad GEEN gemakkelijke cliënt als wijven het me moeilijker maken dan ze bij andere dossiers doen en ik ben zekers niet de enige belg mé dees probleem.

Tegenwoordig zen der krakers die het niet vinden mé nen ocmw ; NOG voorbeelden nodig?

Duncan weer ni duidenlijk tgo ocmw JAJA daarom dat ik advocaat nodig had om men RECHT te krijgen hetgeen mij nog steeds ontnomen wordt .

WEET dat ik gelijk heb ; maatschappelijke assistent wijven moetn ieder 1 gelijk behandelen dus ook EIGEN VOLK .

En neen dat doen ze ni .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 18:17   #25
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

het is idd zo dat als ge niet bruin zijt men er nogal snel vanuit gaat dat ge niet hulpbehoevend zijt.

Mag weer niet gezegd worden - maar ik doe het lekker toch.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 18:18.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 18:22   #26
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

participatie is in kinderschoenen in belgie blijkbaar ...
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 19:00   #27
duncan
Banneling

Standaard

participatie betekent DUS ook particieel denken & ZIJN...waarmee ik bedoel dat men beter diversiteit naar het EIGEN volk mag waarderen of OPwaarderen om ZO MEER diversiteit te brengen DOORHEEN de rassen en ethniciteiten héén .

Kortom die ( sorry voor't woord ) OUW zeveraars en rijpere agressievelingen mogen van mij ni 1 of 2 stappen achter uit doen moh 3 .

TOP managers mé 30 x meer loon en dus soms 50% meer dan directie leden mogen voor mij part wel centje meer bijdragen aan onze WELVARENDE éénheid.

Verder nog dees ; nen gemeentenlijke voorzitter die zichzelf als zijnde burgemeester omschrijft en zegt tjah de ingesteldheid van ne mens ( klein groepje 30 �* 40% burgers) kuntge ni zo maar veranderen gaat per definitie NIET met de tijd mee vooruit en beoefent dus al per definitie GEEN meesterlijke functie tgo zen volk / burgers...sommige dan .

Deze ambtenaren met OVERTOLLIGE éénheid in groot steden mogen OOK voor mijn part groter steentje bijdragen aan HUN maatschapij da vergrijst en opgesloten voelt/weerspiegelt.

Als ik zo even doorga staat alles hier vol van mensen die over de duizende €'s verdienen en ze weg gooien/sparen en nadien weg gooiend opdoen...geld verzuchtend ni ?!

Als we NU eens AL deze rijkere groepen 1€ vragen wedden datge aardig sommetje aan over houdt voor werkloosheids kansen/ arbeids criteriums wet aan te passen & te verlagen...wedden dat ze der nog veel € mee besparen ipv versmossen aan sport evenementen en dergelijke .

Het participieel denken is zoek, tollerant gedrag ook enzo men zou eerder en beter sociale rust bieden aan de minder bedeelde werkers gelijk mij; mensen die voor u & mij later gaan zorgen als we versleten zen & onze laatste euro's daar afgeven .

Kortom politiek en co zelfs privé en gemeentenlijk mogen eens wa socialer leren communiceren en zich wa opener stellen ipv armoede aan te kweken.
Oud 6 april 2006, 19:25   #28
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Daar heeft Duncan wel een punt hoor,16% van de Belgen zijn arm of in de buurt

Is nu ni om academici / ander nerds hun cijferkes tegen te spreken zenne maar euhmmm die cijfers " kloppen" NIET zeg ik en blijf ik zeggen voor rechter & koning .

Ik schrijf dit niet om u persoonlijk te raken/critisme/cynistisch te doen neej ik schrijf DA omdat daar NIET de zelfstandige statuten meegerekend werden; het zijn slechts gemiddelde cijfers ( wetenschap noemt men da jakkes usa)
EN omda universitaire ni kunnen rekenen dus tellen ze voor mij persoonlijk al ni.

Daarboven op zijn dees wetenschaapige cijfers goedaardig bedoelt voor het volk als lam te behouden maar in wezen zijn deze gemiddelden NIET correct daar er niet de belgen ingerekent werden die niets indentiteits pasje hebben en dergelijke .

Int KORT der is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer armoede in eigen volk & aard vooral alsge der wa sociale psychologie opgooit van hoe de mens omgaat men zijn medemens zowel senjoor als junioor .
Mits dees landje ni kan rekenen en paar jaar achter staat inzake comminicatie geeft dat overtollige administratieve % races waar de lobby werkers het drukker hebben ( internationaal transport enzo) dan het EIGEN arbeids/bediende of zelfstandigen .

Dus vallen we met zen allen buiten den boot omdat men ervan uitgaat dat er maar kleine % zijn en MAAR kleine groepjes ....willen ze trug nen boeren oorlog of heksenwaan ofzo ?!

Alst zo verder gaat gaan we inderdaad MEER kapot doen dan eigenste natuur zoals wetenschappelijk zo mooi omschreven werd .

Mekaar wa meer vertrouwen en tollerant zijn dus arbeids criteriums verlagen zou een goede stap zijn in de goede richting voort EIGEN volk en erbuiten ( alle mensen dus ) .

Verder hem ik nen hekel aan sommige wetenschappelijke % en studies van sommige politici want kzou ze KEI graag TEGEN spreken 1 per 1- sector per sector & van hoog naar laag...misschien te beginnen bij stilzwijgende monarchie en over spreekzame media geile politiek .

Zal héél wa minder zijn mé hun % en cijfers tgo mijn persoon in kwestie .

Vindt dat er veels te veel gefoefelt wordt met woord en daad ; wet en wets diening ...ect .
Oud 6 april 2006, 19:26   #29
duncan
Banneling

Standaard

Consiënce zei ooit NEEMT wet in eigen hand als waar & eervol is enzo... .

Just wa ik nu graag doe sé die grote sprekers tegen spreken
Oud 6 april 2006, 19:53   #30
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Consiënce zei ooit NEEMT wet in eigen hand als waar & eervol is enzo... .

Just wa ik nu graag doe sé die grote sprekers tegen spreken
.... én hij kreeg zijn eigen pleintje...
Oud 6 april 2006, 21:17   #31
duncan
Banneling

Standaard

Den sjansaar tssss t'is misschien dermee dat zen volk leerde schrijven ...die boeren toen hun pet viel deraf toen ze opkeken naar da plein .

Tja werden we slimmer hé .....hmmm of dommer ....stel u voor oesje
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be