![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zou nog eventuele of per ongeluk geschreven 'procedurefoutjes' kunnen voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() u gebruikt nogal veel de voorwaardelijke wijs naar mijn smaak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Bellen met een mobiele betaalkaart telefoon of vanuit een kabine he.
Net zoals de marrokaanse boeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik denk dat er sinds het bestaan van de telefoon altijd afgeluisterd is en nog wordt, in alle landen en onder ieder regime.
Het zou mij zeer verwonderen als zulke technische mogelijkheden niet benut werden. Een ander hoofdstuk is natuurlijk, in hoeverre op zulke wijze geoogste informatie acceptabel is voor een rechtbank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staatsveiligheid mag altijd afluisteren, als zij dit nodig achten, maar hun info mag niet voor het gerecht gebruikt worden. De politie mag enkel afluisteren op verzoek van een onderzoeksrechter, en hun info mag wel in een rechtzaak als bewijsmateriaal gebruikt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() ze zouden zich is beter bezig houden met de ECHTE criminelen. We zijn Erdal nog niet vergeten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [IMG]Making Healthcare Safe and Affordable[/IMG]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nogal dictatoriaal. De komende verkiezingen lijken me boeiend te worden. Ik vraag me af of de VRT gaat overschakelen naar 5 nazi documentaires per avond in plaats van 3. Het ABVV heeft reeds zijn leden aangeschreven met de vraag niet te stemmen op een ondemocratische partij. De VRT heeft trouwens deze week ook zijn best gedaan om de Italiaanse kiezer in België nog te beinvloeden
![]() En op Radio 1 was deze week te horen (vanuit de mond van de journalist) dat de ploeg van Jens Mortier de redding is van Croky chips. Amaainognie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Overigens lijk FDW een beetje te overdrijven. Dewinter beschuldigt gerecht van illegaal onderzoek BRUSSEL - Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter gaat politieke stappen ondernemen nadat zaterdag bekend werd dat het Antwerpse gerecht onderzoek heeft gevoerd naar zijn gsm-verkeer. Het parket van Antwerpen bevestigt dat er een gerechtelijk onderzoek loopt naar een speurder die een geheime lijst van extremistische organisaties naar het Vlaams Belang zou hebben gelekt en dat daar een onderzoeksrechter in werd gelast. In het belang en het geheim van dat onderzoek wenst de onderzoekrechter voorts niets te comuniceren, aldus het parket. Wel onderstreept de onderzoeksrechter dat het verhaal zoals Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter het letterlijk stelt in Het Laatste Nieuws op zaterdag, niet klopt. Klacht neerleggen tegen schending van privacy Dewinter wil twee stappen ondernemen. Hij wil een klacht neerleggen tegen schending van zijn privacy en hij zal politieke stappen ondernemen. Dewinter zal een wetsvoorstel indienen waarin staat dat de voorzitter van het parlement moet ingelicht worden over telefoononderzoeken naar parlementairen. Volgens Dewinter gaat het immers om een vorm van intimidatie ten aanzien van de informanten van volksvertegenwoordigers. ,,Straks durft niemand ons nog opbellen om wantoestanden aan de kaak te stellen want iedereen zal vrezen dat er een onderzoek zal opgestart worden", aldus Filip Dewinter (De Standaard)
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik denk dat men een stevige kluif zal hebben aan de klacht van Hr De Winter. Ongetwijfeld heeft hij, zoals meestal, hierover goed nagedacht.
Hooguit kan men hiertegenover eventueel (zwaktebod) aantonen dat ook extreemlinksen worden afgeluisterd (maar 2 kwaden maken niet 1 goed). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik zie vooralsnog geen redelijke verdenking van "misdrijven" inzake Hr De Winter.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewinter overdrijft helemaal niet. Als parlementslid of senator geniet men onschendbaarheid (waar ik trouwens geen voorstander van ben) en moeten er bepaalde spelregels geeerbiedigd worden, ook voor Dewinter. |
|
![]() |
![]() |