![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je kunt er gemakkelijk de mensen met een gezonde levenservaring in terugvinden. Je kunt hier ook gemakkelijk de mensen met een zekere verantwoordelijkheid, en gevoel voor hun medemens,eruit halen. Ok iedereen heeft het recht op eigen mening of leven, maar laat de anderen dat ook. Laatst gewijzigd door DeoSolis : 9 april 2006 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spreek voor uw eigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik sta versteld van de vele (negatieve) reacties van bepaalde volwassenen. Zijn jullie allemaal je geheugen kwijt? Of heeft iedereen van jullie braaf gewacht tot hij meerderjarig was, om sex te hebben? Volgens mij heeft die moeder geredeneerd: als ik me met alle middellen ga verzetten tegen deze relatie (en de sex) gaat ze het waarschijnlijk zéker doen, dus ik kan maar beter zorgen dat als het toch moet gebeuren, het in mijn huis is waar ik nog enige vorm van 'controle' kan doen op wat ze allemaal uitspookt.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 april 2006 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() ![]() Heb ik iets voorgesteld? ![]()
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat noemen ze verantwoordelijkheid en opvoeding... ![]()
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Uw dochter heeft dan ook waarschijnlijk een spinneweb tussen haar benen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je kinderen wil, moet je er ook voor zorgen dat je ze ook goed opvoed tot verantwoordelijke mensen, en daar horen nu eenmaal regels, waarden en normen bij. Citaat:
En dat doe je niet door de "vriend" of "vriendin" van je kind te zijn, maar door een volwassen voorbeeldfunctie. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Hoe omschrijft gij "verantwoord"? Seks thuis verbieden zodat ze het op een ander zowiezo toch gaat doen? Hoe dat mensen die domme redenering volhouden en het uiterst voordehandliggende pro-neuken-op-zulke-jonge-leeftijd-argument koppig negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |