![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, altijd van een mug een olifant maken,
zo kennen we ze natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft de lijst van de gesprekken die hij gevoerd heeft opgevraagd.
Handeling waarvoor niet de nodige toelatingen waren, rekening houdende dat het een Vlaams parlementslid betreft. Maar wat nog veel leuker is. Terwijl VTM-teletekst een ongeveer correcte omschrijving van de feiten geeft, laat VRT-teletekst doodleuk weten dat het onderzoek tegen het vb wordt verdergezet, en dat er geen overtredingen zijn gebeurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik wel zeker weet is dat geens mens gelooft dat Tobback en Van Miert niet op de hoogte waren van Claes criminele activiteiten. Het is ook niet toevallig dat de SP-A de boete van Claes heeft betaald. Net zomin dat het toevallig was dat Claes eens hij zijn burgerrechten terug had direct het postje van directeur van de Limburgse muziekaccedemie kreeg aangeboden en dit ten nadele van iemand die pas twee maanden die functie had. Claes heeft zelf nadien toegegeven dat hij bepaalde zaken had verzwegen (meneed) om de schade voor de partij niet nog groter te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() de hypocrisie druipt er weer in bruine klodders vanaf bij de VB'ers.
welke partij is immers groot voorstander van het aftappen van telefoongesprekken in het kader van 'veiligheid'? welke partij werpt met een vlotte zwier elk recht op privacy in de prullenmand om hun veiligheidsobsessie te botvieren? toch zeker niet het veebee zelve. enfin, het is de moeite niet meer om nog meer woorden aan vuil te maken aan het laagste wat de maatschappij te bieden heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het gaat hier over het illegaal aftappen van telefoons. Allé, zoiets dat Bush gedaan heeft onmiddelijk na 9/11, en waar de gesubsidieerde media veertien dagen niet hebben over kunnen zwijgen. Laatst gewijzigd door Bob : 10 april 2006 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tip voor De Winter pakt u een abonnement bij nen buitenlandse provider, achtereen moeten ze de telefoonmarkt toch vrij maken...
En dan staat de staatssicherheit weer eens goe te kakken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
van het VuilB speelt ![]() Mits er voldoende meerwaarde was in reclameopbrengsten zouden die zelfs het VuilB logo op hun scherm zetten ipv hun regenboogkleurkes ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Lees ik zelfs nooit,
vertel dus maar wat er op je lever ligt.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als z'n schuld zo vaststond ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ach, ik wist niet dat een procedurefout = gsm afluisteren ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar vanaf nu gaan we onder impuls van daiwa als vrienden door het leven. Kan ik overigens alleen maar toejuichen, hoe meer zielen ... ![]()
|
![]() |
![]() |