![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft dus geen verwondering te wekken dat het hypocriete 'betoog' van Labyrint en consoorten meer dan tegen de borst stuit. Het is immers niet meer dan slecht verpakt eigenbelang verpakt als universele liefde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 april 2006 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we ons eigen niet mogen soigneren? Dat is best mogelijk zonder dat andermans belang in het gedrang komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenbelang is idd des (normale) mensen. En vermits Vlamingen voor sommigen geen 'normale mensen' zijn....
Eigenbelang,verpakt als universele liefde, met als doel zichzelf te (blijven) bevoordelen, en dit ten koste van anderen, heeft niets met de UF te maken waar Labyrinth haar persoonlijk doel mee denkt te kunnen bereiken. Wat zij tentoonspreidt is niets meer of minder dan egoistische eigenliefde en een diepe afkeer voor iedereen die niet kan gemanipuleerd worden door middel van een aangepraat schuldgevoel en tot uitsluitend het eigen voordeel. Ik heb mijn jeugd met iemand moeten delen van het Labyrinthse soort en kan er dus over meespreken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=labyrinth;1645735]
Citaat:
En taal vind ik ook belangrijk, daarom heb ik er vijf geleerd, want als men andere talen leert opent men deuren. Ik kan ook I love you zeggen in nog enkele andere. Daarmee benader ik jammer genoeg nog altijd de 'universele liefde', maar ja, ik ben ook maar een mens! Laatst gewijzigd door luc broes : 9 april 2006 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer verschijnen foto's van familie en partner van de universele liefde voor de rechter? Laatst gewijzigd door luc broes : 9 april 2006 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 | |
|
![]() Citaat:
'Recupereren' dat doet toch iedereen die ertoe in staat is. Mogen de arbeiders niet ijveren voor het belang van de arbeiders? En is dat een idee van rechts? Wat een baarlijke nonsens. Laatst gewijzigd door luc broes : 9 april 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, daar wringt juist het schoentje, het eigenbelang op z'n VuilB's schaadt andermans belang ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicist Superstaaf als 'eigenbelanger'?
![]() |
#1532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit....
![]() |
#1533 | |
|
![]() Citaat:
De Franse wijnboeren mogen niet zorgen voor hun wijnbouw? De Vlaamse niet voor de eigen suikerbieten? De havenarbeiders niet voor bescherming van hun havenarbeid? Mag een partij vooruitgang boeken (ten koste van andere)? Ik denk dat meestal elke bescherming van eigenbelang wel ergens anders belang schaadt. En ja, daar wringt het schoentje, dat had pelgrim dus nog niet begrepen. Laatst gewijzigd door luc broes : 9 april 2006 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik constateer enkel dat wat er van gemaakt wordt door diegenen die er het meest mee schermen, bij mij een klef, groezelig, bijna goor gevoel oproept. Totaal onecht, vals, hol en niet nastrevenswaardig, zo klinkt het mij in de oren bij het lezen wat jullie er van maken. Geef mijn portie dus maar aan Fikkie: ik hoef het zootje niet. Ik haat als de pest al wat gebruikt wordt om anderen onterecht mee te culpabiliseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#1536 | |
|
![]() Citaat:
Met haar UL viseert ze vooral Flaminganten die de arme Waaltjes hun zakgeld willen ontfutselen. Dat ge uw sister in crime ah zo afvalt, is ni proper. ![]()
![]() |
![]() |
#1537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of iemand nu Belgicist of flamingant is, kan me niet schelen: als wat hij/zij neerschrijft op geen ballen trekt, dan gaat het onder mijn verbale sloophamer. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1645770]
Citaat:
Citaat:
Zij die beseffen dat ze deel uitmaken van een samenleving Zij die de samenleving als een gevaar ervaren voor hun eigen persoon Een democratische regering is een regering die een evenwicht zoekt tussen beiden en die zoveel mogelijk aan de tegengestelde noden van deze twee groepen probeert tegemoet te komen. Dat is echte democratie. Democratie probeert voor de meerderheid van de mensen goed te doen. Ben je extreem, dan val je zowieso uit de boot en dan ervaar je het streven naar het belang van allen als tegenstrijdig met het jouwe. Ik zet me persoonlijk in voor de democratie van het geheel, van de samenleving.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vrijheidsdrang doet de polen smelten....... en niet van liefde helaas ! De aarde smeekt om wat respect van de 6.000.000.000 'kriebelbeestjes' die ze in haar prachtige pels herbergt ! 6 miljard individuen kunnen niet zomaar hun eigen gang gaan zonder rekening te houden met de andere bewoners en hun biotoop.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |