![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: "zeker doen," bouwen aan iets kan je niet alleen. Indien ik concrete voorstellen of aandachtspunten ontvang, kan ik, zeker in het mandaat van politiek secretaris waarin ik me bevind, daarover oordelen en dat naar voor schuiven. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee de rijken moeten afdokken. moesten de middeklassers een betaalstaking doen om dat af te dwingen dan zou ik daar volledig achter staan. probleem is dat ze daar te laf voor zijn en liever wat zitten kappen op de arme.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan verwacht je van mij medeleven voor één of andere vrouw die 60 jaar geleden leefde? Pffff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie onderschrift, en neem daar het "Jong &" van
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() In de praktijk zijn het niet de rijken die afdokken, doch is het vooral de loon- en weddetrekkende middenklasse die opdraait voor de financiering van de uitkeringen. Bent u van oordeel dat ook de werkende middenklasse [SIZE=4]moet[/SIZE] afdokken ????????????
Laatst gewijzigd door Cynicus : 9 april 2006 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet echt een normale reactie. Het is ook geen normale reactie om aan te halen dat ik je doodt wil, dat lijkt me iets te belasterend - maar je doet wat je wilt, uiteraard. Nu, concreet: al werk gezocht in de horeca?
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er intussen al wel de fouten uitgehaald ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() En hoe staat VLOTT tegenover de vervanging van de huidige passieve uitkeringen voor werkbekwamen door een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem ?? Zijnde een noodsysteem dat werkbekwamen zonder werk enkel recht geeft op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per effectief uur verrichte gemeenschapsdienst, ten einde hen op die manier aan te moedigen op zoek te gaan naar een gewone job (op een sterk geflexibiliseerde en sterk gedereguleerde arbeidsmarkt), en ten einde hen te ontmoedigen te lang gebruik te maken van het gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zou dit één van haar weinige heldere momenten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
ten eerste worden de armen uitgesloten door de bazen. laat de bazen er dan ook de rekening van betalen. De beste manier om dat af te dwingen is staken. weigeren te werken enz en dit vanuit een morele solidariteit met de uitgeslotenen. dat is bij mij dan ook dé reden van mijn werkloosheid. mijn langdurige werkloosheid is eigenlijk een principiele staking omdat ik weiger voor de rijkdom van de rijken te werken en daarbij ook nog eens te moeten opdraaien voor de armen. ik begrijp dus jullie frustraties volledig doch je moet leren om af te geven op de echte profiteurs en niet op mensen die amper in staat zijn te overleven. werkers die niet moreel solidair zijn met uitgeslotenen verdienen niet beter dan te worden leeggemolken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1. ik heb kinderen dus 's avonds werken is niet te doen 2. ik kan een fulltime job niet aan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() De loon- en weddetrekkende middenklasse k�*n eenvoudigweg geen betaalstaking doen. Op het loon wordt immers iedere maand automatisch bedrijfsvoorheffing ingehouden. De ingehouden bedrijfsvoorheffing op jaarbasis is doorgaans hoger dan de verschuldigde belasting, zodanig dat de meeste werkende loon- en weddetrekkenden bij de vestiging van de belastingaanslag een beetje geld terugkrijgen. Sociale bijdragen worden ook automatisch afgehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |