![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Daar heb ik dan toch geen weet van. En ook op de site van stella, zelfs als u aangeeft dat u een inwoner bent van Bermuda, wordt gezegd dat dat pintje in Leuven wordt gebrouwen... http://www.stellaartois.com/index.jsp
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ?? Stella Artois is op dit moment al mondiaal (in 80 landen verkocht !) en wordt nog altijd in Leuven gebrouwen. Hetzelfde geldt voor Bordeaux, Bourgogne, Emmenthal, Fèta, Guinness, etc.etc.etc., wat toch allemaal moeilijk te kwalificeren valt als "luxeproducten". Ik zie dus niet in waarom productbescherming en mondiale verkoop niet tesamen zouden gaan (beschouw het voor mijn part als een soort "copyright protection"). Meer nog: die localiteit is zelfs een troef en wordt uitgespeeld in reclame campagnes !
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al ik bv.per jaar +/- 2300 euro aan gas en elektriciteit moet betalen,waarom moet de staat daar nog een +/- 500 euro Btw op rekenen? Krijg ik van de staat ook 500 euro als ik een jaar gewerkt heb? En zo is dat niet op een produkt,maar op alles wat je koopt en verbruikt!
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() "Manchester's prize beer is now to be brewed in South Wales. Since InBev came to the UK it has announced the closure of two breweries and contracted out distribution. This produces more profit for the Belgian aristocrats who control InBev." http://www.stancold.co.uk/pdfs/interbrew_uk_ltd.pdf http://www.foodmanufacture.co.uk/new...ompletion.html http://www.manchesteronline.co.uk/ne...ery_fight.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo heeft de EC overlaast de toestemming gegeven dat er Californische wijnen op de markt komen onder de naam Bordeaux waar ze braambessen-aroma's, houtschilfers (om ouder te smaken), en tot 30% water in doen. En wat kan de Franse wijnboer met zijn authentieke Bordeaux eraan doen? Niets, dictaat van Barosso en zijn kliek. Enkel in Frankrijk zelf zijn de wijnen beschermd. Maar in België is er zelfs nog geen nationale bescherming. !nBev mag Hoegaarden in Jupille produceren, zelfs al weet men dat dat de smaak aantast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou zou zo'n Namibische Stella trouwens smaken? ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 11 april 2006 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je hebt natuurlijk ook de gueuze die je enkel in de Zennevallei kunt brouwen...
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 11 april 2006 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geef mij dan toch maar de Geuze Boon. Geuze Mort Subite van Alken-Maes is anders ook nog goed. Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 11 april 2006 om 14:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat we niet op een dag met "Braziliaanse" of "Afrikaanse" of wat-dan-ook-aanse gueuze geconfronteerd zullen worden. ![]() Dat zou pas het einde van de wereld betekenen! ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ondertussen is de franse wijnwet recentelijk aangepast waardoor houtsnippers wél toegelaten worden. Te laat, want ondertussen hebben andere wijnen al hun plaats ingenomen en verdiend op de wereldmarkt.
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |