![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal zetels wordt verdeeld naar het aantal mensen. Dat wordt echter berekend op 100%. Indien slechts 90% van de mensen een stem uitbrengt, wordt dat toch nog rechtgetrokken naar 100%. Uiteraard wint een partij die 25% haalde daar meer bij dan één die 10% haalde. Uw blanco stem gaat dus voor het leeuwendeel naar de grootste partij, opkomstplicht of geen opkomstplicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Burgemeester
|
![]() Ga een paar maal kijken naar de gemeenteraad. En beoordeel de kennis, de motivering en de kwaliteit van de acties van de gemeenteraadsleden. En bekijk natuurlijk ook of de standpunten met de uwe overeenstemmen en of ze goed verdedigd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is Vlaams, dat klopt.
Citaat:
Citaat:
Je had het toch over ALLE partijen in Vlaanderen ? SP.a-spirit CD&V-N-va Twee redelijk grote partijen die in je overzicht ontbreken, terwijl je daar wat gedoe in het lijstje opneemt waar ik nog nooit van gehoord heb en ik ben dan nog toevallig Vlaams-nationalist. Jij gaat alvast bij mij in het laatje waarin Patriot! ligt. Een vette DYMO plakker erop "zware kosten aan".
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 april 2006 om 00:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het nogal een non-argument. Ik ben zelf trouwens anti-globalist.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 april 2006 om 00:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een kleine melding:
WIL IEDEREEN STOPPEN HET WOORD "ULTRALIBERAAL" TE GEBRUIKEN??? Dat is de modeversie van "libertariër". |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is amper een Vlaams Belang. Naar het schijnt zouden ze deze keer toch een paar man hebben kunnen ronselen om samen op een lijstje te staan. Vorige keer zijn ze niet opgekomen wegens geen kandidaten. Ik hoop voor hen dat hun lijst iets meer volk zal aanspreken dan ze hebben kunnen doen bij hun laatste betoging (tegen ons open asielcentrum - allemaal loslopende zwartjes hier ![]() ![]() Ik ben eens gaan kijken en heb eens goed gelachen.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 12 april 2006 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja... het is dat ik het van jou weet, he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is ook een asielcentrum, en daar zijn enorm veel problemen mee. Daarom verhuist het naar een volgend dorp, en zo kunnen we bezig blijven...
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind die serieus gedienstig. Als ik rondloop in de supermarkt, is er altijd wel ene die zowat voor m'n voeten valt en me wil helpen (en ze gaan er wonderbaarlijk nie vandoor met mijn gerief). En in de zomer zorgen ze voor ambiance op onze markt. Soit, ik heb nog niemand horen klagen. Op al die jaren dat het centrum er is is er één incident geweest met een asielzoeker (een asielzoeker die een fles rum of zo had proberen stelen - de winkelbaas is een beetje boos geworden).
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dan ook geen noemenswaardige partijen.
Laatst gewijzigd door lombas : 12 april 2006 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de verkiezingen in 1994 of wanneer was het was het VB wel nog populair, toen haalde het dacht ik 4% of zo. Maar het VB is hier zo dood als een pier. De mensen achter de VB-vlag zijn mensen die niet bekend zijn hier. De VLD'ers en CD&V'ers zijn mensen die nogal open zijn en die je heel vaak ziet in het verenigingsleven. Het is al april, de VB'ers gaan zich toch moeten beginnen haasten willen ze van enige betekenis worden hier. Maar de VB'ers hebben geluk: de huidige burgemeester (die wellicht weer gewoon de meeste stemmen zal halen) is pro ontmanteling van het cordon sanitaire. Althans, dat vertelde z'n vrouw me (dat mens is mijn tandarts en is er zich van bewust dat ik nogal links ben).
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 12 april 2006 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Bij ons in 2000: van 0% naar 15% De VLD haalde 30%, maar heeft een schrikbewind gevoerd. VLOTT zou dus een kans hebben, maar op m'n eentje ga ik de boel hier niet organiseren...
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |