![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit de neiging veel te praten, of statements te doen over dingen waar ik te weinig vanaf weet. Hoewel ik dus ook wél de "gelijkenissen" zie, hoor. Dus de uitdrukking van Gun dat "het stinkt", kan je best ook als mijn (voorlopig) standpunt nemen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 10 april 2006 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heel het patroon van de London bombings wijst op inside job, waarbij de moslims als "patsies" gebruikt zijn die dachten dat ze meededen aan een oefening...
Madrid Train Bomb Suspects Were Police Informants
Laatst gewijzigd door exodus : 11 april 2006 om 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan er trouwens gevoeglijk van uit gaan, dat gebeurtenissen op deze schaal, en uitgezonden worden via de media, door de illuminati worden uitgevoerd, om hun agendaatje er door te drukken. Het heeft ook de kenmerken van een satanisch ritueel.( a la illuminati) Zie voor details de NWO thread. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sommige mensen zijn een inside job op zichzelf, me dunkt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Terrorisme is een instrument, maarja , dat moet je wel inzien.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Zouden de believers, in plaats van iets te onderzoeken, niet beter zichzelf eens laten onderzoeken?...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En boekt voor U dan ook maar een plaatske hé ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga dus nu niet meer de moeite doen u hierover verder in te lichten. Al dat ik kan zeggen is, informeer u wat beter over de relatie Taliban-Al qaida-ISI-CIA.
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moet eigenlijk exodus bedanken voor de links!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() IDD, er zitten een aantal hele interessante tussen ... enjoy
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat moet ik hier nu mee? Klets jij uit je nek dat al qaeda slechts sinds 11 september een vijandelijke relatie met de VS onderhoudt, informeer ik je over al qaeda aanslagen jaren daarvoor op Amerikaanse doelen, krijg ik dit als antwoord. Welke "dommen" opmerking hebt u vakkundig weerlegd waarna u mij niet meer gezien hebt? En deze quote zal dan naar alle waarschijnlijkheid de weerlegging zijn van mijn bovenstaande opmerking, niet? Ik hoef me niet beter te informeren over uw lijstje. In mijn boekenkast staan (onder andere) volgende gelezen boeken: Aan de grenzen van het Amerikaans Imperium - Robert Kaplan Vragenvuur - Chris Mackey en Greg Millar Tegen alle vijanden - Richard A. Clarke De zwarte wieg, Irak nazi's en neoconservatieven - Jef Lambrecht Olivier Roy - de globalisering van de Islam Taliban - Achmed Rashid De Vvierde wereldoorlog - Het pad van marx naar Allah - Peter Siebelt Menselijke bommen - Christoph Reuter Terreur in naam van God - Jessica Stern Jihad- Tom Carew Mijn Jihad - Aukai Collins Jihad - Ahmed Rashid Osama - Jonathan Randal Osama bin Ladens al qaeda - S.Swatna De crisis van de Islam- Bernard Lewis De Islam en de Westerse wereld in conflict- Robert v.d. Weyer De Grote Beschavingsoorlog - Robert Fisk In Staat van Oorlog - James Risen Al Qaeda - Het terreurnetwerk van Osama bin Laden - Jane Corbin Het web rond bin Laden - Mohames Sifaoui Afgedwongen vrijheid - Michael Ignatieff Het Minste Kwaad - Michael Ignatieff Over globalisering en terrorisme - Het Westen en de Islam - Roger Scruton In geen van deze boeken vind ik terug dat de eerste aanslag van al qaeda tegen Amerikaanse doelwitten deze van 11 september was. Ga toch een eindje fietsen, belachelijk zelfingenomen ventje! PS: indien u persé de intellectuele schijn wilt ophouden, hier een tip: "al wat ik kan zeggen" is correct taalgebruik, "al dat ik kan zeggen" getuigt eerder van een ontzettende taalonkundigheid.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 april 2006 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Die aanslagen pasten perfect in het plaatje om Al CIADA klaar te stomen als grote boeman voor de wersterse maatschappij ... en wanneer we jouw posts lezen blijkt dat ze er bij een deel heel goed in geslaagd zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is waar. Alles is één grote inside-job. Ik ben gehersenspoeld, en te dom om te begrijpen dat jullie zich verwaardigen om me in een bui van opperste filantropie het licht te laten zien. Waarschijnlijk waren de invallen van de Hunnen ook al een inside-job, en het zou me niet verwonderen als er bij de kruisiging van Christus ook wat Amerikanen betrokken waren. Ik geef me over en ga wat naar de X-Files gaan kijken. Misschien begrijp ik jullie dan beter.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 april 2006 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je toch zo'n pezewever bent wat taal betreft, kan je misschien eens beginnen met leren LEZEN wat iemand schrijft, ipv 'm woorden in de mond te leggen die ie niet heeft gezegd. Citaat:
Citaat:
Dat blijkt niet enkel op deze draad, maar in zowat al je posts.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 12 april 2006 om 00:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |